Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Önlem Botanika Bebek Bezi No:4
amazon-image
Önlem Botanika Bebek Bezi No:4

Önlem Botanika Bebek Bezi No:4

Önlem Botanika 
  4.34  (2877 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Türkiye’de ilk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik özden (Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini) oluşan yeni Önlem Botanika Bebek Bezi bebeğinizin cildini korurken aynı zamanda nemlendirme sağlar. Parfüm, Klor, Paraben ve Nonilfenol gibi zararlı maddeleri içermez. 

Bağımsız laboratuvarlarda yapılan yüzlerce test sonucunda zararlı maddeler içermediği kanıtlanan Önlem Botanika Bebek Bezi, Türkiye’de üretim yapan markalar arasında Oeko-Tex sertifikalı ilk ve tek bebek bezidir.

Önlem Botanika ile bebeklerin hassas cildi hiçbir zararlı maddeye maruz kalmadan özenle korunur. Yumuşak ve pamuksu üst yüzeyi ile sıvıyı hızla emer ve sıvıyı bezin iç bölgesine eşit dağıtır. Mikro emici tanecikleriyle sıvıyı hapseder. Bebeğinizin cildinde uzun süre kuruluk sağlar.

Özellikleri

  • Türkiye’de llk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik öz: Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini
  • %0 Parfüm, Klor, Paraben, Nonilfenol
  • Thermobond Teknolojisi ile ipeksi ve pamuksu doku
  • Kokusuz
  • Oeko-Text sertifikalı
  • Hipoalerjenik
  • Botanic Soft Teknolojisi ile nefes alan iç–dış yüzey
  • Renklendirici içermeyen iç yüzey
  • 3 katlı emici bölge teknolojisi
  • Sıvıyı hapseden mikro emici tanecikler
  • Tekstil yüzeyli elastik yan bantlar

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%31
%7
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Fatma U.
Fatma U. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
önlem botanika bebek bezi beklediğimden çok daha iyi çıktı. çok yumuşak, güzel bir dokusu ve hoş bir kokusu var. sızdırma, taşma gibi bir sorun olmadı. içerisinde parfüm, paraben ve klorun olmaması biyük bir artı. bebeğim de hiç rahatsız olmadı ve beni de tabi ki memnun etti. kesinlikle tavsiye eiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep G.
Zeynep G. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem doğal olup hem de bu kadar kalşteli olması bir harika. Ayrıca benim için bezin sızdırma yapmaması çok önemli. Bu bezi gece taktım ve sabaha kadar mükemmel korudu. Kesinlikle alırım ve tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma Ö.
Şeyma Ö. · 33 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğimin daha önce kulladigimiz bezde her defasında kaka faciası yaşıyorduk ama önlem bezi yine her noktasına karar kaka doldurmuş olmasına rağmen sizdirmamasi beni benden aldı sanırım eski bezimize veda edeceğiz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Ü.
Büşra Ü. · 31 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunu reklamlarda goruyordum bugun elime gectiginde anladimki daha once kullanmis oldugum bezden cok cok iyi yumusacik dokusuyla ve kalibinin bebegime tam olmasiyla hic bir sekulde sizdirma yapmadi tesekkurler dene bunu ailesi ve onlem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur Y.
Ayşenur Y. · 32 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben gerçekten büyük beklenti içine girmedim ama beklediğimden daha iyi bir performans gördüm gerçekten hiç sızdırma yapmadı ve doğal içeriğe sahip olması bizim için çok önemli markaya çok teşekkür ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elvin T.
Elvin T. · 33 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pamuklu yüzeyi olması, renklendirilmiş yüzeyi olmamasi, lastik yerlerinin bebeğimi rahatsız etmemiş olması hepsi benim için önemli. Önlem markasını da çok beğendim. Kullandığım bez markasini da zaten pamuklu yüzeyi için tercih ediyordum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra B.
Büşra B. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ön yargı ile yaklaştığım bir bebek bezi markasıydı. Deneme paketini kullandıktan sonra fikrim değişti. Uzun süreli kullanımda kızımın cildine zarar vermezse bundan sonra kullanacağım bebek bezi markası olabilir. Denemek lazım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berivan E.
Berivan E. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası yapısı içeriği ve hatta kalıbından çok memnun kaldım diyebilirim. Bebek bezi konusunda devamlı değişimin bebek cildine iyi gelmediğini düşünüyorum ve bu sebepten dolayı şuana kadar hiç değişiklik yapmamıştım. Fakat önlemi kullanabileceğimi düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fadime S.
Fadime S. · 32 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnceleme fırsatımdan sonra yapısı, doğal olması, özellikleri çok güzel beğendim. Bant kısımlarının yapışması da kuvvetli . Tek ufak bir sorun bantlarının küçük olması biraz daha uzatılabilir naçizane fikrim:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MERVE C.
Merve C. · 35 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım bebek bezini aratmadı. Sızdırmadı ve yumuşacık bebeğim rahat etti içinde. Doğal içerikler den oluşması da içimin rahat etmesini sağlıyor. Bezi açtığımda teninde kalan bir ıslaklık olmayışı da artı bir özellik bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.