Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Önlem Botanika Bebek Bezi No:1
amazon-image
Önlem Botanika Bebek Bezi No:1

Önlem Botanika Bebek Bezi No:1

Önlem Botanika  · onlemmarket.com
  4.46  (2120 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Türkiye’de ilk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik özden (Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini) oluşan yeni Önlem Botanika Bebek Bezi bebeğinizin cildini korurken aynı zamanda nemlendirme sağlar. Parfüm, Klor, Paraben ve Nonilfenol gibi zararlı maddeleri içermez.

Bağımsız laboratuvarlarda yapılan yüzlerce test sonucunda zararlı maddeler içermediği kanıtlanan Önlem Botanika Bebek Bezi, Türkiye’de üretim yapan markalar arasında Oeko-Tex sertifikalı ilk ve tek bebek bezidir.

Önlem Botanika ile bebeklerin hassas cildi hiçbir zararlı maddeye maruz kalmadan özenle korunur. Yumuşak ve pamuksu üst yüzeyi ile sıvıyı hızla emer ve sıvıyı bezin iç bölgesine eşit dağıtır. Mikro emici tanecikleriyle sıvıyı hapseder. Bebeğinizin cildinde uzun süre kuruluk sağlar.

Özellikleri

  • Türkiye’de llk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik öz: Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini
  • %0 Parfüm, Klor, Paraben, Nonilfenol
  • Thermobond Teknolojisi ile ipeksi ve pamuksu doku
  • Kokusuz
  • Oeko-Text sertifikalı
  • Hipoalerjenik
  • Botanic Soft Teknolojisi ile nefes alan iç–dış yüzey
  • Renklendirici içermeyen iç yüzey
  • 3 katlı emici bölge teknolojisi
  • Sıvıyı hapseden mikro emici tanecikler
  • Tekstil yüzeyli elastik yan bantlar

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%26
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebek bezini 2 aylik oglum icin kullanip, denedim. Iceriginin temiz, bitkisel kokenli olmasi ilgimi cekti. Su an kullandigim farkli markaya ait olan bez bitince, Onlem markasini alip kullanmayi dusunurum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife G.
Şerife G. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önlem botanika bebek bezini dene bunu sayesinde deneme şansım oldu genel olarak bakınca parfüm, klor, paraben içermemesi yumuşak dokusu benim için artı yönü oldu çiş göstergesi olsaydı daha iyi olabilirdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elifnur A.
Elifnur A. · 26 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime kullanmaya şansım olmadı şuan için. 2 ay önce gönderilmiş olsaydı kullanırdım ama elime aldığımda kullandığım markadan daha iyi bir dokusu ve yan bantları bulunmakta. Yakınıma hediye edip denemesini isteyeceğim ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Raziye a.
Raziye A. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
önlem bez bebegimi esnek yapısıyla çok güzel sardı.yumuşak ve pamuksu yapısıyla huzurlu uyuttu. ve sıvıyı hızla emiyor. aynı zamanda sıvının bezin içerisinde eşit olarak dağılmasını sağlamış. ben çok memnun kaldım bundan sonra markam önlem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ALMIRA C.
Almira C. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuk bezleri çok iyi emilir, ancak aynı zamanda, istediğimizden daha fazla şişmezler, ama bu küçük bir eksi. Onları gündüz seçeneği olarak kullanıyorum Bebek bezi döküntülerine, alerjilere, çok değerli bir seçeneğe neden olmayın! Ben tavsiye ediyorum!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NURTEN D.
Nurten D. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün oeko text sertifikalı olması ve doğal içeriklerden oluşması içimi rahatlattı ve güvenle kullandım. Vebeğimd eherhangi bir tahrişe sebep olmadı, bu yüzden bu markaya daha çok şans verebileceğimi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ARZU A.
Arzu A. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebek cildi için herşey düşünülmüş bu bezde. Doğal ve saf bir bebek bezi. Zararlı hiçbir madde içermiyor. Ekstra emici yüzeyleri çok güzel. Bebeğim içinde rahat hareket edebiliyor ve rahatsız etmiyor. Çok sevdim. Önlem kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GÜLAY D.
Gülay D. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez deneyimledim başka bir marka bebek bezi kullanıyordum fakat bu deneyimim sonrası önlem marka bebek bezi alacağım oldukça güzel tahrış ve sızdırma olmaması pamuksu dokusu botanic özlü olması kesinlikle tercih sebebimdir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 43 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Molfix markasından önlem markasına geçtim.Ürünü Siz Gönderdikten Sonra Kullanmaya Başladım.Sizin Gönderdiğiniz Tüm Ürünleri Genellikle Beğenip Gönderdiğiniz Markaya Geçiyorum.Bu da o ürünlerden biri... Teşekkürler DeneBunu...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
fatma k.
Fatma K. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum şuan gönül rahatlığıyla sipariş verip alip bebeğim için kullanabilirim özellikle bezin yüzeyi gerçekten çok kaliteli görünüyor üstelik ekonomik fiyatliymiş işte bu beni etkiler 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.