Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Oneo Bubble Kola Aromalı Balonlu Sakız
amazon-image
Oneo Bubble Kola Aromalı Balonlu Sakız

Oneo Bubble Kola Aromalı Balonlu Sakız

Oneo 
  4.53  (3354 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Yepyeni Oneo Bubble ile Balon Dolusu Eğlence!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%42
%19
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rümeysa T.
Rümeysa T. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak şekerli sakızları pek sevmem çünkü tatları hemen gidiyor ve ağızda küçücük kalıyor. Oneo normal hayatta da çok sık kullandığım bir marka ağız içini anında ferahlatması kolalı sakızında da yine mükemmelliğini göstermiş ürünün şeker oranı rakip markalara göre çok düşük ve bu gerçekten çok güzel ayrıca kola tadı gittiğin de de rahatsız olmadan normal şekersiz sakız gibi çiğneyebiliyorsunuz bu özelliği beni gerçekten çok etkiledi. Şekerli sakızları benim gibi çok şekerli olduğu için kullanmayanlar için süper bir sakız bence ambalajı ve içinde ki sakızların sayısı da gayet iyi başarılı olmuş bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma K.
Esma K. · 32 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kola aromasının kokusu paketi açtığım an yayılmaya başladı bu yoğunluğa bayıldım. Tabiiki çiğnerken aromasını daha da çok alıyorsunuz. Aroması hiç bitmiyor, normal sakızların birkaç dakika sonra aroması tamamen giderken oneo kola aromalı sakızın aromasında hep bir devamlılık söz konusu. Sadece ambalajı biraz sıradan geldi her sakız ambalajında aynı paketlemeyi görebiliyoruz, ambalaj açısından bir farklılık göremedim. Bir de sakızın boyutunun büyük olması güzel düşünülmüş bir fikir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semra A.
Semra A. · 33 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün aromasını çok beğendim. Aromasının etkisi uzun sürüyor. Kola aromasıda ayarında olmuş çok fazla olup baymıyor yetersiz de değil. Bu tarz aromalı sakızlar genelde balon yapılacak kıvamda olmuyor aroması gidince yapısı bozuluyor oneo nun yapısının bozulmaması çok hoşuma gitti. Gayet güzel satın alınabilecek ve tavsiye edilebilecek bir ürün👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ö.
Merve Ö. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oneo nun neredeyse her sakızını denemiş ve çevremde ki market ve bakkallarda kola aroması olana denk gelmediğim için kendisine şans verememiştim. Sakızın araması beni alıp çocukluk zamanıma götürdü. Kocaman balon yapıp, uzun süre çiğneyebilidim. Aroması hemen gitmedi. Kola aromasını çok sevmememe rağmen bu sakızın aroması beni hiç rahatsız etmedi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla Fatma K.
Leyla Fatma K. · 34 · Burdur
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kola aroması çocukluktan beri vazgeçilmezim, emziren anne olarak koşa içemeyişimi bu sakızla giderdim, teşekkürler. Kolalı jelibonlardan farkı, hemen bitmiyor oluşu. Tadı ve kokusu güzel. Olduköa tatlı, bu durum diş ağrısı olanları rahatsız edebilir. Denk geldiğimde alışveriş sepetine atacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gamze d.
Gamze D. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Küçükken de kola aromalı şekerleri, sakızları çok severdim. Oneo kola aromalı sakızı beni çocukluğuma götürdü :) ve gerçekten baya balon oluyor. Sakızın boyutu da oldukça büyük. Tadı ağızda uzun süre kalıyor, diğer sakızlar gibi hemen gitmiyor. Denebunu sayesinde denedim, ben de tavsiye edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem A.
İrem A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kolalı şekerlemeleri çok severim ama kola aromalı sakızın varlığından şimdiye kadar haberdar değildim. Sakızı çiğnediğinizde kola tadını kesinlikle alıyorsunuz. Ben aromasını çok beğendim, kolalı şekerlemeleri sevenlerin bu ürünü seveceklerini düşünüyorum. Sakız boyutunun büyük olması da aromasını hızlıca kaybetmesini engelliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kola aroması güzel verilmiş. Tadı güzel fakat biraz şekerli. Sakızı çok büyük buldum. Balon yapılabilmesi güzel. Paket tasarımını çok beğenmedim çünkü kutu bana ulaşana kadar ezilmişti ve sakızların şekli bozulmultu. Daha sağlam paketleme yapılabilir. Paketlemede kullanılan renkler ve tasarım dikkat çekici.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mevlüde Y.
Mevlüde Y. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oneo Bubble Kola Aromalı Balonlu Sakız küçüklükten beri hem balonlu sakızları hem de kola aromasını çok seven biri olarak bu üründe her ikisini de bir arada bulmak çok hoşuma gitti. Sakız çiğnersen balkon yapmayı sevenler bu sakıza bayılır. Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek ü.
Melek Ü. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tatlandırılmış başkasa kızlara oranla daha güzel balon yapılıyor tadı Tatlılığı Bayıcı oranda değil Şahsen sakızı çok seven bir insan olarak beğendim ama paketleme şekli kutu gibi olsa daha güzel olurdu Böyle kaliteli bir sakız için kaliteli bir paketleme gerekiyor diye düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.