Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Omo Sıvı Bebek Deterjanı
amazon-image
Omo Sıvı Bebek Deterjanı
Omo Sıvı Bebek Deterjanı
Omo Sıvı Bebek Deterjanı
Omo Sıvı Bebek Deterjanı

Omo Sıvı Bebek Deterjanı

Omo  · www.omo.com
  4.74  (902 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Omo Bebek Sıvı Deterjan, boya, fosfat, klor ve paraben içermeyen formülü ile bebeğinizin ve çocuğunuzun çamaşırları için idealdir. Hipoalerjenik formülü sayesinde alerjik bünyelere sahip kişilerce de kullanılabilir. Özel olarak geliştirilen enzim içermeyen formül, leke çıkarma gücünden ödün vermez. Süt, mama, meyve lekelerini kolaylıkla temizler. 18 yıkama sağlayan konsantre sıvı deterjan, hassas temizlik sağlarken üstün leke çıkarma teknolojisi ile de beğeni toplar. Zorlu lekelere hızlı etki eden, etkin temizlik sağlayan deterjan, normal ve hassas ciltler üzerinde dermatolojik olarak test edilmiştir. Omo kalitesini hassas formül ile bir araya getiren Omo Bebek, yenidoğandan itibaren tüm bebek ve çocuk çamaşırlarında kullanılabilir. Deterjan çamaşırın dokularından su ile kolaylıkla arınır ve çamaşırlarda deterjan kalıntısı kalmaz. Bebeğinizin hassas cildi düşünülerek geliştirilen Omo Bebek'i güvenle kullanabilirsiniz. Siz de Omo Bebek ile tanışın, bebeğinizin çamaşırlarına sizin kadar özen gösteren temizleyiciyle, lekesiz ve hassas temizliğin konforunu yaşayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%15
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayla K.
Ayla K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Temiz içerikli ve mükemmel temizlemesi 100 puanı hakkediyor. Kızım beyaz tişörtünü keçeli kalemlerle lekeledi ve fırsat bu ya deterjanı denedim , ciddi anlamda böyle performans beklemiyordum lekeleri çıkarmış hatta izi bile kalmadı. Kesinlikle bundan sonra evimde bulunduracağim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Ş.
Ebru Ş. · 40 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün denebunu sayesinde mükemmelliğini keşfettim leke cikartici kullanmadan çıkaramadığım lekeler tek seferde ek uğraş olmadan çıktı bebeğim için cilt sağlığına önem verdiği için ayrıca mükemmel teşekkürler omo teşekkürler denebunu. 😊 kesinlikle deneyin farkı görün tavsiyede 1 numara.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilüfer Y.
Nilüfer Y. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle astım olan bebek veya çocuklarda kullanılabilecek kadar güzel bir ürün leke çıkarma konusunda da çok iyi ürünün daha önce diğer farklı versiyonları denedim onlarda böyleydi ama çocuğum için gönül rahatlığıyla kullanıyorum ayrıca kıyafetlerde soldurma yıpratma yapmıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur E.
Ayşenur E. · 26 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle harikulade bir ürün OMO yine yapmış 8 aylık bebeğim ek gıda sürecinden sonra lekeler başaçıkılmaz olmuştu birkaç kez makineye attığım oluyordu tek yıkamada tertemiz oldu inanılmaz parfümsüz ve hipoalerjenik olması da ayrı bir etken tabi minicik hassas bedenler için Kesinlikle şans verin anneler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur d.
Yağmur D. · 35 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce toz ve temiz içerikli bir ürün kullanıyordum fakat sıvı ve temiz içerikli olması benim için büyük bir artı oldu. Direkt lekeye döküp makinede çıkamayı tercih ettim ve dhaa etkili oldu. Tabi ki %100 olmuyor ki böyle bir beklentim yoktu ama %80 başarılı bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arife S.
Arife S. · 37 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
zaten Omonun toz detarjanını kullanıyordum sıvı formunu daha önce kullanmamıştım ama keşke daha önceden kullanabilseydim zıbınlardaki lekeleri çamaşırsuyuyla kaynar suda zor bela çıkarırdım ama sadece 1 ölcek Omo sıvı bebek detarjanı koydum zıbınlar bembeyaz olmuş güvenle kullanabilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra T.
Esra T. · 35 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün kokusuz olması çok güzeldi, kıyafetlerdeki yeni lekeleri sorunsuz çıkardı fakat eski lekelerde çok etkili olmadı. ürünü yeni doğan kıyafetleri için özellikle tavsiye ederim. çocuğumda kullanım sonrası kaşıntı, alerjik bir durum yaşamadım. kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin D.
Pelin D. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
parfumsuz olarak sivi deterjan cok cesit kullandim.ama bu urun cikmayan dondurma lekelerini dahj cikariyor.genelde mandalina ve portakal suyu lekeleri cikmiyordu kullandigim baska deterjanda ama bu markanin bu cesidinden cok memnun kaldim.tavsiye ederim arayis icinde olanlara
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Omo markasını devamlı kullanmaktayım ama bebeğim için farklı bir marka deterjan kullanmaktaydım fakat leke çıkarıcısıyla birlikte kullandığım takdirde istenilen sonuca ulaşabiliyordum ama omo'nun detarjanını denemem sonucunda hem içerik hem de leke çıkarma konusunda oldukça memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilay Duru K.
Nilay Duru K. · 24 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğimin çoğu ürüne allerjisi olması nedeniyle çamaşırlarını elimde yıkıyordum deterjan kullanamıyordum bu ürünü kullandım ve bebeğimin rahatsız olmadığını gördüm çok beğendim bebeğimi etkilemeyen tek ürün diyebilirim 😇artık ben hep bu üründen alacağım teşekkürler Denebunu👶🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.