Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Omo Sıvı Bebek Deterjanı
amazon-image
Omo Sıvı Bebek Deterjanı
Omo Sıvı Bebek Deterjanı
Omo Sıvı Bebek Deterjanı
Omo Sıvı Bebek Deterjanı

Omo Sıvı Bebek Deterjanı

Omo  · www.omo.com
  4.74  (902 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Omo Bebek Sıvı Deterjan, boya, fosfat, klor ve paraben içermeyen formülü ile bebeğinizin ve çocuğunuzun çamaşırları için idealdir. Hipoalerjenik formülü sayesinde alerjik bünyelere sahip kişilerce de kullanılabilir. Özel olarak geliştirilen enzim içermeyen formül, leke çıkarma gücünden ödün vermez. Süt, mama, meyve lekelerini kolaylıkla temizler. 18 yıkama sağlayan konsantre sıvı deterjan, hassas temizlik sağlarken üstün leke çıkarma teknolojisi ile de beğeni toplar. Zorlu lekelere hızlı etki eden, etkin temizlik sağlayan deterjan, normal ve hassas ciltler üzerinde dermatolojik olarak test edilmiştir. Omo kalitesini hassas formül ile bir araya getiren Omo Bebek, yenidoğandan itibaren tüm bebek ve çocuk çamaşırlarında kullanılabilir. Deterjan çamaşırın dokularından su ile kolaylıkla arınır ve çamaşırlarda deterjan kalıntısı kalmaz. Bebeğinizin hassas cildi düşünülerek geliştirilen Omo Bebek'i güvenle kullanabilirsiniz. Siz de Omo Bebek ile tanışın, bebeğinizin çamaşırlarına sizin kadar özen gösteren temizleyiciyle, lekesiz ve hassas temizliğin konforunu yaşayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%15
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

mehtap k.
Mehtap K. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlumun beyaz kıyafetindeki yemek lekelerine ne yaptım ise çare bulamadım. Omo sıvı deterjan ile ilk yıkamada lekelerin gittiğini gördükten sonra şok oldum. Gerçekten efsane ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysun A.
Aysun A. · 28 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim çamaşırları omo yla güvende içim rahat. Leke den eser yok
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Y.
Ebru Y. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen memnun kaldım içeriğinin kokusuz olması bebeğim için rahatlıkla kullanabilldim . bebeğimin koku hassasiyeti var bu anlamda bizi çok iyi destekleyen bir ürün oldu. Ürünün keke çıkarma özelliği de on üzerinden 9 verebilirim çok yoğun lekeli çamaşırlarda denedim başarılı bir sonuç aldım gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz ben memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hicaz Ş.
Hicaz Ş. · 27 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle alınabilecek ürünlerden. Bebekler için olanını ilk defa denedim ve olumlu sonuç aldım.artik ikizlerim için Omo bebek deterjanini kullanacam kesinlikle
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihal E.
Nihal E. · 42 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa bana dene bunu dan ürün geldi çok sevindim teşekkür ederim ve herkese üye olmalarını tavsiye ederim çok güzel bir ürün teşekkürler omo bebe
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayla s.
Ayla S. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım bir üründü kokusu bebeğimin kıyafetlerini tertemiz yapması ve yıpratmaması çok güzel bir deterjan severek kullanıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya A.
Derya A. · 40 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime ek gıda sürecinde ulaştı ürünle bir yıkamada sonuç aldım yaka kısmında oluşan ve zor çıkan lekeler hemen gitti. Hipoalerjenik olması sebebiyle ikinci bir durulamaya gerek duymadan güvenle kullandık. Kızımın cildi çok hassas olduğu için ben 2 durulama yapmadan diğer deterjanları kullanamıyordum bunu kullanabildik. Bu bizim için önemli bir detay ayrıca başka deterjanın çıkaramadığı şeftali lekesinide omo çıkarttı. Dene bunu ailesine beni bu ürünle tanıştırdığı için çok teşekkür ederim. Ürünün boyutuda oldukça büyük ve bereketli güvenle alıp kullanılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burhan Ç.
Burhan Ç. · 30 · Sinop
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründe koku olmaması leke çıkarma özelliğine bayıldım daha önce kullanmamıştım başka markaları kullandım ama bunu leke üzerine döküp bekleyin sonra makineye atın gozlerinize inanamayacaksınız o meyve purelerinin çıkmayan lekeleri varya onlar yok oldu kendi giysilerime bile denemek üzereyim o kadar memnunum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Ö.
Kübra Ö. · 31 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel. Ml olarak bebek kıyafetlerini kullanım için az. 1.5 lt olabilirdi. Ama çok başarılı ve lekelere için çok iyi bir çıkarıcı. Kokusu rahatsız etmiyor. Temiz hissettiriyor. Teşekkürler omo
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
safiye e.
Safiye E. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime ulaştığında ilk defa bu ürünü deneyeceğim için çok heyecanlandım içeriğini okuduğumda bebeğim için güvenle kullanabileceğim bir ürün bulduğuma çok sevindim . Bugün bebeğimin kirlilerini yıkadım .İlk deneme için sonuç gayet güzeldi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.