Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Omo Çamaşır Makinesi Temizleyicisi
amazon-image
Omo Çamaşır Makinesi Temizleyicisi
Omo Çamaşır Makinesi Temizleyicisi

Omo Çamaşır Makinesi Temizleyicisi

Omo  · www.omo.com
  4.69  (10148 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

 Düşük sıcaklıkta bile etkili Omo Çamaşır Makinesi Temizleyicisi, makinenizdeki kir ve kalıntıları temizler, derinlemesine hijyen sağlar. Ulaşılması zor alanlara dahi etki ederek makinenizdeki kireci yok eder. OMO Çamaşır Makinesi Temizleyicisi, sağladığı mükemmel ferahlık ve hijyenle makinenizin performansını her daim üst seviyede tutar. Yıkadığınız çamaşırların, makineden mis kokulu ve tertemiz çıkmasına yardımcı olur.

 

Nasıl kullanılır?

Deterjan gözüne 1 paket Omo Çamaşır Makinesi Temizleyicisini dökün.Makinenizi boş olacak şekilde, 30 derecede, ön yıkamasız bir programda çalıştırın.Bu işlemi 3 ayda 1 tekrarlayarak, Omo Çamaşır Makinesi Temizleyicisi ile makinenizde derinlemesine hijyen sağlayın!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%18
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

nisa nur a.
Nisa Nur A. · 26 · Bitlis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusu ferah ,kullanımdan sonra makineye attığım çamaşırların temizliği daha iyi olduğunu düşünüyorum ama gelen paket akıtmıştı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem Ö.
Ecem Ö. · 27 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk kullanımda bile çamaşırlarda koku ve temizlik olarak harikalar yarattı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Azime Ç.
Azime Ç. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kullanım sonrası makinenin temizlendiğini bilmek 😍😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem G.
Meltem G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden de makine temizleyicisi kullanmış bir kişiyim. Genelde kapsül formunda olanları kullanıyorum, bir defa sıvı form kullanmıştım. Ben ürünün tamamının çok olduğunu düşünerek yarısını kullandım açıkçası, fakat sonuç mükemmel. Az miktarda bile hem makine içi tertemiz kokuyordu hem de ışıl ışıl olmuştu. Lastik kısmındaki lekeler çıkmadı, kireçli sudan dolayı da olabilir tabii, orasını bilemem. Ama makine tamburu çok güzel temizlendi. Ürünü kullandıktan sonra kurumasını bekledim içerisinin ve sonra kapağı kapatıp bir hafta o şekilde tuttum, hiç açmadım. Normalde havasız kokardı böyle kapalı birkaç gün tuttuğumda fakat temizleme işlemi sonrası bir hafta geçmesine rağmen içi tertemiz ve ferah kokuyordu, üstelik yarım şişe ile temizledim... Kesinlikle harika!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SSafiye G.
Ssafiye G. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makinede yüksek ısıda ne kadar yikarsan yıka zamanla mutlaka kalıntı kalıyor.deterjan, yumuşatıcı,çamaşırların. dokularından kalan parçalar ,sudaki kireçten kalan kalıntılar makinenin zamanla performansını azaltır.Normalde ben deterjan ile yüksek ısıda boş çalıştırdım.Ama yinede bu üründen aldığım gibi bir sonuç alamamıştım.Tek seferde normal ısıda bütün kalıntıları yok etmesi temizlemesi inanılır gibi değil.Cok başarılı.Hic düşünmeden makinenin ömrünü uzatmak için kullanmalıyız.Sosyal medyada izlediğimiz videolar var sirke karbonat limon tuzu felan filan bunlar makinenin plastik parçalarına çok zarar veriyor ,ayrıca metal parçalarının çabuk oksitlenmesini sağlıyor.Makineler çok pahalı temizleyecigim derken makinenizden olmayın.Bu ürünle hem temizledim.Hem. Kötü kokulardan kurtuldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla K.
Leyla K. · 49 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şunu itiraf etmeliyim ki hiç çamaşır makine temizleyicisi kullanmadım ama hata yapmışım. Denebunu sayesinde gönderilen bu ürün inanın ki sürekli kullanacağım bir ürün haline geldi. Teşekkürler Denebunu. Omo güvenilir ve kullandığım bir marka Ürüne gelecek olursak düşük sıcaklıkta bile etkisini gösteriyor bu harika. Çamaşır makinemin içinden çok kötü kokular gelmeye başlamıştı ne yaptıysam bu sorunu çözememiştim ama ürünü kullandıktan sonra hem çamaşır makinemin içi hem de çamaşırlarım kısa programda bile daha güzel kokmaya başladı. Makinem için sürekli kullanacağım bir ürünle tanıştım. Herkese tavsiye edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazel B.
Hazel B. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç çamaşır makinesi temizleyici kullanmamıştım bu ürünle Denebunu sayesinde tanıştım. Omo zaten hepimizin güvendiği bir marka ve çamaşır deterjanları mükemmel. Ürün düşük sıcaklıkta bile etkisini gösteriyor o yüzden yüksek sıcaklıkta uzun programlarla kullanmamıza gerek yok. Son zamanlarda çamaşır yıkarken ne kadar yumuşatıcı kullanırsam kullanayım öamaşırlar yeteri kadar temiz kokmuyor gibi geliyordu. Ürünü kullandıktan sonra çamaşırlarım kısa programda bile daha güzel kokmaya başladı. Makine sağlığı için gerçekten de her 3 ayda bir omo çamaşır makinesi temizleyicisi kullanılması gerektiğini anladım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çamaşır makinesindeki kötü kokular maalesef beni banyoya giremeyecek kadar etkiliyordu daha önce başka bir markanın temizleyicisini kullanıyordum denebunu ile omo yu da denemiş oldum. Dibinde azıcık bırakıp makine deterjan gözünü de temizledim pırıl pırıl oldu içerisi. 40 dakika 40 derecede çalıştırdım ve kapağı açınca mis gibi bir ferahlıkla karşılaştım makinenin içi ayna gibi olmuştu. Normalde Plastik çemberin içinde biriken kirleri de kontrol ettim ve hiç birisi kalmamıştı. Çok memnun kaldım fiyatı biraz yüksek olsa da diğer temizleyicilerden açık ara önde bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Derya Ö.
Deniz Derya Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de kullandığım bir ürün. Makinem bazen kıyafetleri iyi yıkamıyor gibi geliyor deterjan veya yumuşatıcı kokusu pek gelmiyor kıyafetlerden. Böyle zamanlarda hemen makine temizleyicisi ile makineyi başlatıp, makineye iç dış detaylı temizlik yapıyorum. Omo bu zamanlarda hep elimin altında oluyor ve kullandıktan sonra tekrar toparlıyor kendini makinem. Yine kıyafetler güzel kokarak çıkıyor makineden. Aylık veya 2 3 aylık rutin temizlikte kesinlikle kullanılmalı diye düşünüyorum. Makinenizde anlattığım gibi konular olursa siz de hemen alıp deneyin mutlaka güzel sonuç alacaksınız 🍀
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye Ü.
Sümeyye Ü. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncesinde çamaşır makinemizi temizlememiz gerektiğini bilmiyorduk. Birkaç kez deneme fırsatı bulduk. Bu ürün ise denediklerimiz arasında istisnasız en iyisi. Kullandıktan sonra makinenin çamaşır çıktıktan sonraki kokusu bile temizleniyor. Makinede ferah, temiz bir koku var. Düzenli kullanmak gerektiğini söylüyorlar. Mantıken de bakıldığında çaydanlıklarımız bile kısa bir sürede kireç kaplarken devamlı bu suya maruz kalan makinemizi temizlememek aptallık olur. İndirime girdikçe evde bulundurup kullanmak gerektiğine inanıyorum. Makinenin kazan kısmı da pırıl pırıl gözüküyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.