Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Olaplex No. 4 Bond Maintenance Shampoo
amazon-image
Olaplex No. 4 Bond Maintenance Shampoo

Olaplex No. 4 Bond Maintenance Shampoo

Olaplex  · www.makyajtrendi.com
  4.75  (330 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Her kullanımda saçları daha parlak ve sağlıklı hale getiren, yüksek oranda nemlendirici, onarıcı şampuandır. Saçtaki boyama, ısıyla şekillendirme ve günlük yıpranma sonucunda tehlikeye giren hasarlı disülfür bağlarını güçlendiren Olaplex’in patentli bağ güçlendirme teknolojisine sahiptir. No.4 Bond Maintenance Shampoo, saçı derinlemesine nemlendirir ve güçlendirir. Saçtaki kırılmaları azaltır ve elektriklenmeyi önlemeye yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%17
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zeynep U.
Zeynep U. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Olaplex ürünleriyle tanışalı yıllar oldu ve düzenli kullanımda saçlarımda gözle görülür bir parlaklık yarattı. Özellikle No3, saçlarımın derinlemesine onarılmasına yardımcı oldu. İnce telli saçlarım röfleden sonra saçlarım çok yıpranıyordu, ancak No3 sayesinde diplerden canlandı ve güçlendi. No4 şampuan ve No5 saç kremiyle birlikte kullanıldığında ise sonuç daha da iyi oluyor. Saçlarım çok daha parlak, daha yumuşak oldu. Ürünlerin kokuları çok belirgin ve kalıcı değil, etkisi kokusundan daha önemli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten muhteşem. İnsanların abarttığını düşünüyordum ta ki kullanana kadar. Dün no.3 bakımı saçıma uyguladım 20 dk minimum bekletin yazıyor ben 1,5 saat bekledim sonrasında no.4 şampuan ve no.5 saç kremiyle birlikte kullandım. Bugün saçlarım gerçekten daha sağlıklı görünüyor. Yıpranmaları sanki azalmış, uçlarında tiftik görüntüsü gitmiş, ışıltısı geri gelmiş gibi. Ürünü satın alıp devamlı rutinim haline getirmeyi düşünüyorum. Yıpranmış saçlarınız varsa kesinlikle tavsiyedir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası şampuanlardan genelde çok bir beklentim olmaz. Saçımı şampuanladıktan sonra da saç kremi isteyen kuru bir saçım var fakat ona rağmen bu şampuanın verdiği yumuşaklık beni gerçekten şaşırttı. Normalde serinin şampuanını almayı düşünmüyordum fakat gerçekten güzel bir şampuanmış
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
arzu s.
Arzu S. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
paşamı gerçekten temizledi derim derim temizlenmiş gibi hissettirdi Saçlarımızı yumuşacık ve parlak gösterdi lütfen Bu ürünün bakım yağını da istiyorum onu da eklersiniz hemen almayı düşünüyorum çünkü çok merak ediyorum yalnızım bir diğer serisini de eklerseniz çok memnun kalırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna E.
Aleyna E. · 25 · Bartın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
önce nemli saçlarıma no3 uyguladım bir gece saçımda beklettim sonrasında no 4 ile yıkayıp ıslak saçıma no5i uygulayıp duruladım. inanılmaz yumuşak pürüzsüz saça sahiptim. normalde uçları çok sert olan saçım pamuk gibiydi. Eğer indirime girerse alıp kullanabileceğim ürün ama set halinde almanızı tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ş.
Zeynep Ş. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuaförümün hep tavsiye ettiği ve kuaförde aktif kullanılan bir üründü. Kremi ile birlikte kullanmanın iyi olabileceğini düşünüyorum. Saçlarıma iyi geliyor, canlandırıyor, kuaförden çıktıktan sonra da hep mutlu oluyordum. Küçük boyunu alıp evde de denediğimde aynı etkiyi gördüm. Tekrar satın alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Ö.
Fatma Ö. · 39 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben 3-4-5 numara olarak birlikte kullandım. Saçlarım ombre ve düzleştirme sebebiyle çok yipranmisti. Tek kullanımda bu kadar iyi onarilacagina asla ihtimal vermezdim. İki tane sipariş etmedigime çok pişmanım. Resmen bir mucize
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin K.
Yasemin K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
olaplexi bilen bilir zaten, anlatmaya gerek yok 😅 şaka bir yana diğer ürünlerini çok beğenerek kullandığım bir marka, büyük boyuna bütçem elvermeyince hazır deneme boyunu bulmuşken alıp denedim çok da beğendim kokusu da başarılı ❣️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vildan U.
Vildan U. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
NO:3 zaten severek kullandığım bir üründü. Bu seti açıkçası şampuanı çok övüldüğü için deneme amaçlı aldım. Tek kullanımlık olduğu için uzun vadede ne etki eder bilmiyorum ama ilk kullanımda saçı yumuşacık yaptı. Kurutmadan temizledi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur S.
Ayşenur S. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şampuanlama sonrası saçlarım oldukça yumuşak ve nemli kaldı. temizlemesi diğer şampuanlarım gibiydi yağlanmama ekstra bir etkisi olmadı ama zaten böyle bir vaad yok. onarma konusunda fark gözlemlemek için set ile birlikte kullanılması gerektiğini düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.