Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Okay Professional Keratin Smooth Onarıcı Maske
amazon-image
Okay Professional Keratin Smooth Onarıcı Maske

Okay Professional Keratin Smooth Onarıcı Maske

Okay Professional 
  4.47  (4001 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Saçta mükemmel yumuşatma sağlar.

Saçın nemini korumaya yardımcı olur.

Ipeksi yumuşaklık ve parlaklık verir.

Içeriğindeki keratin ile saçı onarır ve sağlıklı görüntüye kavuşmasını sağlar.

 

Nasıl kullanılır?

Ürünü saçlarınıza eşit olarak dağıtın.

Saça hafif masaj ile yedirin.

Sıcak havluya sarıp 5 dk.

Bekleyin.

Su ile durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%30
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Cansu E.
Cansu E. · 32 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım oreal saç açım işleminden sonra aşırı derecede yanmış kırılmış uçları çizgi çizgi olup kopmalar meydana gelmişti.Daha sonra kestirmeme rağmen yanıklar saçta yürüdüğünden önüne geçememiştim ve daha kısa kestirmek zorunda kalmıştım.Okay saç professıonel keratin smooth maskeyi duşta saçıma sürüp 10 dakika bekletip yıkadım.Etkisi inanılmaz.Saçlarım yumuşacık oldu ve fön sonrası tel tel hacimli bir şekil aldı.Kesinlikle şiddetle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu o.
Cansu O. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce sıklıkla duyduğum bir marka olmasına rağmen okay ın hiç bir ürünü ile tanışma fırsatım olmamıştı. Şimdi keratin smooth repaır mask ı denedim. Elimdeki bütün saç maskelerine taş çıkartır. Kıvırcık ve karma bir saçım var. Uçlar kuru dipler kısmen yağlı sayılabilir. Ne yaptıysam yumuşatmakta zorlandığım saç uçlarıma büyü yapılmış gibi. Buklelerim bıngıl bıngıl. Bu nem beni bitirdi. Alacağım seni ilk indirimde be alacağım. 5 üzerinden 5555555
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten saçları çok güzel yumuşatıp bakım yapıyor. Ürünü kullandıktan sonra farkı hissediyorsunuz. Ancak ürünü saçınıza sürüp 5 dakika bekletmeniz lazım ve sıcak havluya sarılması lazım. Ben biraz çok beklettim o nedenle duştan sonra çok parladı saçlarım sanki yağlı gibi. Bir de normal ısıdaki havluya sardım sıcak havluya sarmadım. Talimatlara tam uymadığım halde çok güzel etki gösterdi. Uysaydım eminim çok daha iyi sonuç alırdım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar K.
Bahar K. · 31 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımın dalgalı, kabarık mat bir görünümü var. Ürünü temiz saça uygulamadım, havluyu ısıtıp saçımda beklettim ama sıcak su ile ıslatılmış havluda bekletsem daha güzel bir sonuç alabilirdim. Yaklaşık bir saat beklettikten sonra yıkadım farkettiğim şey saçlarımın daha kolay tarandığı, yumuşaklık hissi diğer yıkamaya kadar kaldı saçlarımda, haftada bir kez düzenli kullanımda sert ve boyalı saçlara çok iyi geleceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İzel P.
İzel P. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yazdan kalmış kurumuş ve yıpranmış saçlarıma ürünü kullanım şartlarına uygun bir biçimde güzelce uyguladım. İlk defa kendim keratin bakımı yaptım ve saçımı kuruttuktan sonra gözle görülür bir şekilde etkisi olan parlaklık oldukça hoşuma gitti. Bunun yanı sıra yumuşacık ve sakinlemiş bir saç ortaya çıktı. Bu gibi ürünleri düzenli kullanmak her zaman önemlidir, bundan sonra haftada bir gün olarak belirlediğim bu onarıcı maskeyi mutlaka kullanacağım :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma T.
Fatma T. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Böyle bir ürünü bu kadar geç farkettim için üzuldum boyalı, kuru ve yıpranmış olan saçlarıma ilk kullanımda bile bu kadar etki etmesi beni gerçekten şaşırttı saçlarım özellikle saç uçlarım yumuşacık oldu ve kabarmasini minimuma indirdi yumuşaklik ve parlaklik ilk defa kullanmamda bile etkisini gösterdi sadece kullanım olarak ıslak yada Kuru saç uygulaması hakkinda bilgi verilmemiş belki o konuda bı netlik olursa daha açıklayıcı olur şimdiden teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bircan B.
Bircan B. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım uzundu ama bebek saçlarım uzamış tı ve biraz keçe gibi duruyordu. Kesilince düzelir diye düşünmüştüm ama işe yaramadı. Keşke kestirmeden karşılaşsaydım bu ürünle. Daha yıkarken hissettim değişimi. Yıkama sonrası kabarıp kuruyan, tül ermiş gibi duran saçlarım sihirli değnek değmiş gibi oldu. Kabarması, parlak ve yumuşacık... Hemde ilk kullanımda... Tavsiye ederim. Yıpranmış saçlarımda işe yaradı gerçekten 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşen K.
Gülşen K. · 36 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskeyi saçıma uygulamadan önce bu kadar fark yaratabileceğini düşünmemiştim. Kesinlikle beklentimin üzerinde bir üründü. Tekrar tercih ederim. Saçımda elektriklenme kabarma gibi problemler vardı düz olmasına rağmen bunlar sıkıntı oluyordu. Şu an duştan çıktıktan sonra sadece kurutuyorum uygulamamın üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen hala etkisini koruduğunu düşünüyorum. Saçlarım hem daha parlak hem de kabarma elektriklenme sorunu şu anda yatıştı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımın yağlı ve ince telli olduğunu düşündüğüm için aslında yağlandıracak sandım ama tam tersi oldu. Nemlendirdi, şeklini korudu ve yumuşacık yaptı. Kesinlikle büyük boyunu alacağım bir ürün oldu. Çok az bir miktar bile yetiyor, deneme boyu bile uzun süre gidecek bence, en az 3 kez kullandım. Aşırı parfümlü bir kokusu yok (bu benim için bir artı mesela), ağırlık yapmıyor ve kullanımı çok kolay.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı K.
Aslı K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle harika bir ürün şiddetle tavsiye ediyorum özellikle tesettürlü bayanların ışık görmeyen genelde kapalı olan saçları için süper bir ürün Saçı nemlendirmesi parlaklık katması hacim vermesi Işıl Işıl yapması yumuşacık yapması müthiş müthiş denebunu ailesine çok teşekkür ederim böyle bi ürünle tanıştırıldıgım için ayrıca deneme numunesi bile çok fazla 2 kez saça uygulanabilir az bi miktar ürün bile çok etkili
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.