Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Okay Professional Keratin Smooth Onarıcı Maske
amazon-image
Okay Professional Keratin Smooth Onarıcı Maske

Okay Professional Keratin Smooth Onarıcı Maske

Okay Professional 
  4.47  (4001 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Saçta mükemmel yumuşatma sağlar.

Saçın nemini korumaya yardımcı olur.

Ipeksi yumuşaklık ve parlaklık verir.

Içeriğindeki keratin ile saçı onarır ve sağlıklı görüntüye kavuşmasını sağlar.

 

Nasıl kullanılır?

Ürünü saçlarınıza eşit olarak dağıtın.

Saça hafif masaj ile yedirin.

Sıcak havluya sarıp 5 dk.

Bekleyin.

Su ile durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%30
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gizem Ş.
Gizem Ş. · 30 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün sitesinde açıklamasını ve kullanım klavuzunu paylaşarak başlayım. ‘Saçta mükemmel yumuşatma sağlar. Saçın nemini korumaya yardımcı olur. Ipeksi yumuşaklık ve parlaklık verir. Içeriğindeki keratin ile saçı onarır ve sağlıklı görüntüye kavuşmasını sağlar. Kullanım: Ürünü saçlarınıza eşit olarak dağıtın. Saça hafif masaj ile yedirin. Sıcak havluya sarıp 5 dk. Bekleyin. Su ile durulayın. ‘ Saçımın uçlarında açıcı var. 6 ay önce ışıltı işlemi yaptırdım ve o zamandan beri kestirmedim. Dolayısıyla uçları sert yıpranmış ve elektrikli saçım var. Bu maskeyi daha önce hiç duymamıştım. Genelde 2 haftada bir bilindik krem maskeleri bekletip yıkarım. Hatta benim kullandığım da keratin içerikli bu nedenle deneyimliyim. Maskeyi çok çok beğendim. Söyledikleri gibi güzel bir yumuşaklık ve nem veriyor. Kullandıktan sonra saçımı daha kolay taradım. Saçımdaki o kırıkların verdiği kopuk kopuk ve elektrikli görüntü de yok oldu. 👏🏻 Diğer maskelerin aksine ilk yıkamaya kadar saçımdaki parlaklık ve ipeksilik devam etti. Klavuzun aksine 2 saat beklettim. Üşengeçlikten dolayı da sıcak havlu yerine mutfakta kullandığımız folyoyu sardım. Buna rağmen çok memnun kaldım. Markayı ve seriyi takibe alacağım!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe G.
Ayşe G. · 33 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç ürünlerinin içeriğinde keratin olması önceliğim olduğu için bu ürünün de içeriğinde keratin olması merakımı cezbetti. Gerçekten saçlarımı yumuşacık yaptı. Piyasadaki bir çok ürüne göre gerçekten güzel bir ürün. Mutlaka denenmenizi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tek sefer kullanımda bu kadar etki etmesine şaşırdım boyadan yıpranmış olan saçlarıma canlılık kattı İpek gibi yumuşacık oldu daha önce kullandığım saç kremleri ve maskelerden çok daha iyi teşekkürler 🤗💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa S.
Melisa S. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün boyutu sebebi ile saçlarıma tam yetmedi fakat yumuşaklığını ve yaglandirmadan parlak kalmasını sevdim tavsiye ederim paylaşacağım bi kaç platform daha olucak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Habibe G.
Habibe G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Minik bir bebeğim olduğu için saçlarıma yeterince özen gösteremiyorum. Bu sebeple saçlarımda kuruma ve yıpranma başladı. Aslında kök olarak sağlıklıydı saçlarım ama son zamanlarda çok sağlıksız görünmeye başladı. Okay kozmetik smooth onarıcı maskeyi banyo sonrası nemli saçlarıma dipten uca doğru sürdüm. Sonra sıcak havlu ile saçlarımı sardım. Yarım saat beklettim. İlk kullanmada bile saçlarımın nemlendiğini söyleyebilirim. Kadınlar iyi anlar kuaföre girip çıktığımızda kullandığımız oh be bir hafiflik geldi cümlesi bu maskeyi kullandıktan sonra da söylenecek eminim. Şimdi tekrar bu üründen sipariş vereceğim düzenli kullanımda daha iyi etki göreceğime eminim. Saç derisinde hassasiyeti olan alerjisi olan yaraları olan kişiler kullanmadan önce doktora danışabilir. Gerçekten profesyonel kullanım istiyor dikkatli olmakta fayda var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm Ayça K.
Begüm Ayça K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmadan önce firmayla iletişime geçtim ve ürünlerinin cruelty free olduğunu, yani hayvanlar üzerinde deney yapmadığını öğrendim. Daha önce deneyen biri tavsiye edilen bir ürün olmadığı için biraz önyargıyla yaklaştım, çekinerek denedim. Ardından yaşadığım tecrübe, beni inanılmaz şaşırttı. Boyadan dolayı yıpranan, doğru düzgün bakım görmeyen, yorgun saçlarım pırıl pırıl ve yumuşacık oldu. Hemen fiyat araştırmadı yaptım ve etkisine kıyasla fiyatının inanılmaz uygun olduğunu gördüm. Bu arada ilk denememde havluya sarmadım bile, sadece duştayken saçımda beklettim. Buna rağmen harika bir etki gördüm. Yağlanma, kaşıntı yapmadı. Kesinlikle bütün seriyi alıp kullanmaya devam edeceğim bir ürün. Hem ürünün kalitesi ve etkisi hem de cruelty free oluşu beni oldukça tatmin etti. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysel D.
Aysel D. · 36 · Kırşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Keratin Smooth Onarıcı Maske ilk defa kullandım, ilk köpükleme de istediğim köpük olmadı (köpük olması bana saçın temizlendiğini çağrıştırıyor da o yüzden dikkat ettim :) )fakat daha sonraki kullanımlarda memnun kaldım daha önce neden bu şampuanı kullanmamışım diye dertliyim :) bir daha exclusive bir kutuya denk gelsem gene alırım düşünmeden saçlarım ipek gibi bir bebek gibi resmen.Ürünün gerçekten saçlarıma iyi gelmiş olmasının yanında Türk markası olmasından çok mutlu oldum, gurur duydum... Eller yapıyor da biz bakmıyoruz artık... Görüldüğü üzere biz de kaliteli ürünler piyasaya çıkarabiliyoruz... Eksiğimiz sanırım biraz daha fazla tanıtım... İnternet sitesinden diğer ürünlerini de inceledim. Mutlaka tercihlerimin arasında olacak bundan sonra... Bir daha bu kutu olursa gene alırım lütfen yeniden çıkartın bu kutuyu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu üründen inanılmaz memnun kaldım. Benim saçlarım kıvırcık ve maalesef kuru. Kuru ve kıvırcık olduğu için saçlarım genelde düğüm oluyor ve tararken uçları kırılıyor bu yüzden saç maskesini her hafta uyguluyorum.Saç maskesinden beklentim saçlarımı yumuşatması ve tararken kopmanın önüne geçmesi, parlaklık.Saç maskesi saçlarımı inanılmaz yumuşacık yaptı , daha evvel bu kadar etkili bir saç maskesi kullanmamıştım. Kokusu çok güzel ve saçlarımı yumuşatırken aynı zamanda keratin bakımı da yapıyor. Beklentilerimin çok üzerinde bir saç maskesi benim için. Az miktarı bile benim karışık kıvırcık saçlarımı açmaya yetti. Bittikçe alacağım bir saç maskesi. Fiyat performans oranına gayet uygun. Ayrıca saçlarımın elektriklenmesi önlediğini de düşünmekteyim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elifnaz T.
Elifnaz T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Temiz saçıma uyguladım, yüz maskesini temiz yüze uyguladığımız gibi :D Sadece şampuanla yıkadığım saçıma nemli iken bütün saça eşit bir şekilde yayacak biçimde sürdüm. Sonra da dipten uçlara kadar masaj yaparak yedirmeye çalıştım. Benim saçlarım kısa omuz boyunda olduğu için bir paket fazla fazla yetti hatta 2 kez bile kullanabilirmişim. Saçlarımı fön makinesi ile ısıttığım sıcak saç havlusuna sardım ve yaklaşık 5 dakika kadar o şekilde beklettim. En sonunda da saçlarımı açarak ılık su ile iyice duruladım. Ardından her zamanki gibi fön ile kuruttum. Başka da hiçbir şey sürmedim. Saçlarım yumuşacık ve parlak olduğu için saçlarıma dokunmadan duramadım. Yıpranmış saçlarıma iyi geldi! Kokusuna da bayıldım <3 Kuaförde bakım yaptırmışım gibi hissediyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu saç maskesini birçok influencer da görüyordum fakat abartılıyor mu acaba diye fiyatı da yüksek olduğu için almaya cesaret edememistim. Denebunu sayesinde deneme firsatı buldum ve çok memnun kaldım. Saçlarım işlemsiz olmasına rağme çok kuru yıpranmış ve oldukça sert. Bu ürünü kullandıktan sonra özellikle saç kremi vs uygulamadım aradaki farkı görmek için. Ve gerçekten söylendiği kadar varmış dedim. Saçlarımı tek yıkamada bile yumuşattı. Parlaklığı konusunda yorum yapamıyorum tek yıkamada çok fark görmedim uzun süreli kullanımda ona da etki edeceğini düşünüyorum . Mutlaka en kısa zamanda alacağım. Deneme firsatı sundukları için denebunu ailesine teşekkür ederimm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.