Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Okay Professional Keratin Smooth Onarıcı Maske
amazon-image
Okay Professional Keratin Smooth Onarıcı Maske

Okay Professional Keratin Smooth Onarıcı Maske

Okay Professional 
  4.55  (202 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Saçta mükemmel yumuşatma sağlar.

Saçın nemini korumaya yardımcı olur.

Ipeksi yumuşaklık ve parlaklık verir.

Içeriğindeki keratin ile saçı onarır ve sağlıklı görüntüye kavuşmasını sağlar.

 

Nasıl kullanılır?

Ürünü saçlarınıza eşit olarak dağıtın.

Saça hafif masaj ile yedirin.

Sıcak havluya sarıp 5 dk.

Bekleyin.

Su ile durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%20
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ÇAĞLA V.
Çağla V. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok uzun süredir almaya niyet ettiğim ve indirim beklediğim ürünü denebunu exclusive kutu sayesinde çok çok uygun neredeyse yarı fiyatına aldım. Ürünü banyo öncesi uyguladım. İlk kullanımda etkisini gösterdi. Saçlarımın kolay taranmasını, yatışmasını, elektriklenmemesini ve yumuşacık olmasını sağladı. Sanırım saç derisine uyguladığım için saçlarım hemen yağlandı ama bu benim hatam sadece yıpranmış saç uçlarına uygulanabilir. Uzun vadede kullanmadığım için onarıcı etkisi hakkında yorum yapamayacağım ancak saçı nemlendirme ve parlaklık verme vaatlerini kesinlikle yerine getiriyor. Özellikle boyalı ve yıpranmış saçlı kişiler bence ürünü denemeli. Kutu çok büyük baya gider.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hayriye İ.
Hayriye İ. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım açıcı ile defalarca işlem gördügü için ,özellikle uçları çok yıpranmış durumda ve asla ek bir ürün olmadan taramak mümkün bile değil.Ürünü üzerinde belirtildigi gibi sıcak havlu ile saclarımı sarıp ,bir de sarmadan iki sekilde de denedim.İkisinde de aynı sonucu aldım.Normalde taramak çok zor iken; kullanım sonrası yumuşacık olup, mis gibi kokuyor.Kurutma sonrası bile parmaklarım saçlarımın arasından akıp gidiyor asla takılmıyor.üstelik bir dahaki kullanıma kadar etkili
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz G.
Deniz G. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cisem cakirdan duyup aldim ve iyi ki almışım. dusa girmeden yarim saat once sac diplerim de dahil butun sacima uygulayip sicak havluya sariyorum. dustan sonra saclarim yumusacik oluyor. cok kuru ve yipranmis saclarim var. sadece 2 kullanimda bile saclarimin parlaklığı, kurulugu, sertligi gecti diyebilirim. tek begenmedigim ozelligi urun sacimdayken (dustan once) sanki saçıma jole surmusum gibi sert dokulu hissettirmesi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Gönül
Zeynep Gönül · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok güzel kesinlikle rahatsız edici değil. Başka saç maskeleri gözü yakıyor bu kesinlikle yakmıyor. Sonrasında hafif kurutup biraz fön çektim sanki kuaförden çıkmış gibi oldum. Saç yağı sürmeme yada serum sürmeme gerek kalmadı sonrasında. Bakım yapılmış gibi bırakıyor saçı. Saç parfümü kullanmışsın gibi bir koku bırakıyor sonrasında 2 gün sürüyor koku. Ambalajı ve boyutu da çok iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin S.
Pelin S. · 38 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam elimdeki bitmek üzereyken tekrardan sipariş vermek için bakınıyordum ki dene bunu kutularının içinde var olduğunu görünce çok sevindim gerçekten çok çok çok severek kullandım bitti tekrar tekrar alıpta kullanabileceğim bir ürün saça verdiği parlaklık yumuşaklık gerçekten çok güzel şiddetle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi A.
Ezgi A. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duştan önce saçıma sürüp sonrasında saç kurutma makinesi ile biraz ısıttım .Sonrasında sıcak havluya sarıp 10 dakika bekledim . Yıkadıktan sonra kuru ve ince telli saçlarım resmen parladı. Ben çok sevdim açıkcası. Uzatıp uzamadıgına anca 1 ay sonra yorum yapabilirim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna Ç.
Berna Ç. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk üç uygulamam için benim deneyimim; -kesinlikle saçları kuvvetlendiriyor -hacim kazandığını gözlemledim -kabarık dalgalı bir saçım var sakinleştirir buklelerimi güzelleştirdi. İlk seferinde biraz saçlarımı dökmüştü ancak sonraları azaldı Uzun vadede başka güzel sonuçlar elde edebileceğimi düşünüyorum..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cemile K.
Cemile K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürüne bayıldım, ben duştan hemen önce sürüyorum ve hemen yıkamıyorum. Duşta bir süre buharla temas etmesini bekliyorum sıcak havlu yerine. İlk yıkamada bile yumuşacık yaptı, saç kremi kullanmama gerek bile kalmadı. ;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine D.
Emine D. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu maskeyi ilk defa aldım, daha doğrusu kutuyu bu maske için aldım:) Marka hakkında güzel yorumlar okumuştum. Kullanmaya başladım, saçlarım kıvırcık umarım güzel etkisini görebilirim. Şimdilik iyi buldum, yumuşaklık verdi ve çokta güzel kokuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gonca Ö.
Gonca Ö. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhteşem. Ojemrujumrimelim tavsiyesi ile aldım. Hem banyoda krem gibi kullanmayı hemde ıslak havlu ile sarıp beklemeyi denedim . İkisinden de çok memnun oldum. Saçlarım daha parlak ve canlı, fönüm çok daha düzgün duruyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.