Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Botanic Yıpranmış Saçlar İçin Yoğun Onarıcı Serum
amazon-image
Botanic Yıpranmış Saçlar İçin Yoğun Onarıcı Serum

Botanic Yıpranmış Saçlar İçin Yoğun Onarıcı Serum

Okay Professional Botanic 
  4.16  (309 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Arjinin ve çok yönlü Protein Kompleksi içeren formülü saçın direncini artırır.
  • Yıpranmış saçları yeniden yapılandırarak onarır ve pürüzsüz bir görüntü sağlar.
  • Elastikiyet ve kontrol edilebilir sonuçlar yaratır.
  • Kökten uca parlaklık ve yumuşaklık verir.
  • Yıpranmış tüm saç tipleri için günlük kullanıma uygundur, saçı ağırlaştırmaz.
  • Durulanmayan bakımdır.

Nasıl Kullanılır?

Nemli veya kuru saçın boy ve uçlarına uygulayın, istediğiniz gibi şekillendirin. Durulanmaz. Ürünün gözle teması halinde derhal bol suyla yıkayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%26
%11
%7
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Emine Ş.
Emine Ş. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok problemmi veya boyalı bir saça sahip değilim. Saçlarım için kullandığım tek şey şampuan ve serumdur. Bu serumda dikkatimi ilk çeken durum yapısının fazla sıvı olması oldu. Ancak benim için bir problem yaratmadı. Kendi kullandığım marka ile içeriğini kıyaslandığımda bu ürünün paraben, silikon vs içermediğini farkettim. %100 vegan bir ürün. Bir cok açıdan klasik herkesin kullandığı markalara göre çok daha iyi içeriklere sahip ve organik gözüküyor. Tabiki bu ürünler uzun süreçte uygulanıp incelenmesi gerekir ancak içerik ve izlenim acısından benden tam not aldı. Kendi kullandığım ürün yurtdışı üretimi. Okay kozmetik ise yerli üretim. Dolayısıyla kendı kullandığım üründen vazgeçmiş bulunmaktayım:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna M.
Aleyna M. · 25 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayatımda kullandığım en iyi saç bakım ürünleri arasında diyebilirim. Pahalısından ucuzuna bir çok saç bakım ürünü kullandım aradığımı hala bulabildiğimi söyleyemem ancak ürünü çok sevdim. Hazır karantinadayken saçlarımı ısıdan uzak tutarken serumu denemek istedim. Onarıcı etkisi 3. kullanımdan sonra tamamen kendini göstermeye başladı. Üstelik saçlarım kabarmadan şekil alıyor, o ölü ve mat görünümden uzaklaştı parladı ve canlı görünmeye başladı. Bitince satın alacağım bir ürün... (boyalı ve ısıdan yıpranmış saçlara özellikle öneririm...)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Y.
Tuğba Y. · 31 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ilk olarak kokusu çok güzel yoğun bir yapıya sahip saçımın dipleri hariç her yerine uyguluyorum. Duştan çıkınca nemli saçıma uyguladığımda yumuşaklık veriyor ve saçımın taranmasını kolaylaştırdı. Gün içerisinde kuru saçıma uyguladığım zamanlarda oluyor ağırlık yapmıyor ve saçımın mis gibi kokmasını sağlıyor. Ben ürünün tek bir yönünü sevmedim o ise elde yapışkan bir his bırakıyor ama kısa süre sonra geçiyor bu his. Yine de kullanılabilir güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Başaksu G.
Başaksu G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ütünün kokusu mükemmel ve kıvamının tamamen yağlı bir içerik olmaması Harika bir durum oldu benim için daha önce kullanmış olduğum hiçbir saç bakım ürününe benzemiyordu. Temiz ıslak saçıma uyguladıktan sonra kurumasını bekledim ve sonuç mükemmeldi. Elektriksiniz hacimli ve düzgün görünümlü dalgalar kazanmıştı saçım bence bi deneyin derim;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna B.
Aleyna B. · 25 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer serumlara göre formu daha sıvı hatta su kıvamına yakın denebilir. Ancak kullanımda tüm saç tellerine yayılmayı kolaylaştırıyor. Parlaklık vermesi ve yumuşaklığı onarıma göre daha ağır basan özelliklerinden. Ancak her saç tipi farklı olduğu için başkalarında farklı özellikleri ön plana çıkabilir. Ben üründen çok memnun kaldım ve alıp kullanmaya devam edicem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zekiye K.
Zekiye K. · 39 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusunu beğendim fakat kalıcı değil saça uyguladıktan sonra kayboluyor. İlk başta yağ olduğunu düşündüm ama yağlı değil kıvamlı su gibi diyebiliriz, kolay bir şekilde uygulanıyor yağlı bir görüntü yapmıyor. Saçlarım yumuşak oldu henüz onarıcı etkisini görmedim ama uzun süre kullanımda değişir mi bilemem. Sonuç olarak memnun kaldım ve kullanmaya devam ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kader Sağlam
Kader Sağlam · 26 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha 2 kullanımda saçlarımda onarım yapmaya başladı.Önceden cansız ve mat olan saçlarım artık canlandı ve parlamaya başladı.Bu ürünün bu kadar kısa zamanda etki edeceğini hiç düşünmemiştim.Şimdi saçlarıma dokunduğumda yumuşacık.bu güzel ürün için çok teşekkür ediyorum ve bütün kadınların kullanmasını tavsiye ederim.😍😍😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara A.
Dilara A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü arkadaşlarımdan duymuştum fakat deneme fırsatım olmamıştı. İlk kez bu hafta denedim ve çok memnun kaldım, hem elektriklenmeyi azaltıyor hem kolay tarama sağlıyor hem de çok güzel kokuyor, boyadan dolayı saçlarımın uçları çalı süpürgesi gibi olmuştu, bir haftada onarıcı etkisini gösterdi, Teşekkürler!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TUĞBA Ö.
Tuğba Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saclarim boyali ve ince telli, dogal olarak uclari muthis yipranmis durumda. urun serumdan ziyade su kivaminda ve diger bakim kremi serum vs.ler gibi saclari kalip goruntusunden kurtariyor. surekli dustan sonra uyguluyorum. kiriklarimda ciddi anlamda azalma var. kokusuna ise bayildim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle muhteşem... Daha önce bu markanın Keratin Smooth şampuan, saç kremi ve serumunu da kullanmış ve çok beğenmiştim. Botanic Yoğun Onarıcı Serum da çok başarılı... İlk kullanımda saçlar pırıl pırıl, daha canlı, daha güçlü, elektriklenmiyor, kabarmıyor ve çok kolay şekil alıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.