Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
OGX Sarı Saçlar için Renk Koruyucu Lavender Platinum Şampuan
amazon-image
OGX Sarı Saçlar için Renk Koruyucu Lavender Platinum Şampuan

OGX Sarı Saçlar için Renk Koruyucu Lavender Platinum Şampuan

OGX 
  4.30  (423 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Lavanta yağı ve papatya içeren bu özel formül boyanmış saçlarınızın rengini korurken her bir saç telinizin ışığı yansıtarak parlamasını sağlar. Saçlarınızı UVA/UVB güne ışınlarından korur.

En iyi sonucu elde etmek için diğer OGX ürünleriyle beraber kullanın. Sülfat içermez. Peroksit veya herhangi bir saç boyası içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%32
%10
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif Dilara T.
Elif Dilara T. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu bir harika ve saçımda kalan bu koku beni çok mutlu etti. Sırf kokusu için bile tekrar alabilirim. Daha önce kullandığım ogx marka şampuanı saçımı kuruttuğunu düşündüğüm için bırakmıştım ancak bu şampuanda hiç böyle bir sorun yaşamadım. Biraz yoğun şeffaf leylak renginde jel kıvamında bir ürün ancak yıkamaya başlayınca kolayca köpürüyor ve tek yıkamada yeteri kadar temizlik hissi veriyor. Lavender platinum şampuan benim ince telli düz saçıma ilk yıkamadan itibaren hacim kazandırdı. Birkaç yıkama sonrası saçımın oldukça açık sarı rengine ışıltı kazandırdığını ve saçımın içindeki renk farklılıklarını minimize ettiğini farkettim. Tek kelimeyle bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nuray O.
Nuray O. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
OGX ürünlerini zaten severek kullanıyorum. Özellikle tercih ettiğim Shea Butter, Coconut water, mor renkli Collagen versiyonu. Lavanta ve Papatya özlüsünü ilk defa denedim. Sevdim diyebilirim. Benim sac yapım biraz kuru, bu yönden tek basına kullanmayı tercih etmem, zaten urunun nem konusunda bir vaadi yok. Önceden arıtma sampuanı olarak cok guzel kullanılabilir. Benim saclarım koyu renk ama boyalı. Bence genel olarak boyalı sac için etlkili bir ürün. Kesinlikle OGX sampuanları cok basarılı. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
merve e.
Merve E. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuan yapı olarak oldukça katı, yanı akışkan bir sıvı değil öncelikle bu yapısı beni şaşırtmıştı. Banyoda ilk sıkışta hemen köpürmüyor ama ikinci kez şampuan yaptığınızda temizlendiğinizden emin oluyorsunuz. Saçınız ıslakken sertleştirdiğini düşünüyorsunuz ancak tarayıp kuruttuktan sonra yumuşacık ve parlak oluyor. Ben bu ürünü denedikten sonra saç kremi ve argan bakım yağını da aldım. Hepsini birlikte kullanmaya başladığınızda sonuç mükemmel!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımın renginde bir değişim farkettim ve bu kesinlikle olumlu yöndeydi ama beni etkileyen yanı bu olmadı. Lavanta kokusu duşta çok rahatlatıcı olabiliyor ve genellikle içerinde lavanta yağı olan ürünler saç derisini sakinleştirip egzama tarzı sorunlara çok iyi geliyor. Yalnızca renk için değil genel anlamda çok başarılı buldum ogx şampuan serisindeki diğer ürünleri de kesinlikle deneyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ş.
Gamze Ş. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak sarı saçlar için silver şampuanlar kullanan biri olarak tam bana göre bir ürün. Kokusu Harika. Kullandığım şampuanları değiştirmeyi düşünüyorum genelde şampuanlarda en büyük sıkıntım saçları sertleştirmesiydi ama bu şampuanda saçlarımda şuan kuruluk ve sertleşme yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 60 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son zamanlarda kullandığım en iyi şampuan olduğunu söyleyebilirim. Benim için en güzel özelliği renk koruyuculuğu değil, saç derimdeki egzama tarzı döküntüleri çok pahalı alternatiflerine göre gözle görülür ölçüde azaltıyor. Ayrıca güzel temizliyor, saçı kurutmuyor ve dökmüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece T.
Ece T. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akşamdan yıkayıp yatınca saçlarım yağlanır ve ağırlaşırdı ama bu sefer öyle olmadı. Hem hacim verdi hem de fazla yağını aldı aynı zamanda yumuşacık oldu. Gerçekten bir şampuanda ilk defa bu kadar etkiyi bir arada görüyorum hem de ilk yıkamada. Bundan sonra favorim. Umarım fiyatı da ucuzlar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Ç.
Gülşah Ç. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı diğer tüm şampuanlardan farklı olsa dahi saçıma verdiği temizlik hissini ve yumuşaklığı çok sevdim. Aynı zamanda saçıma bakım yapıyormuş hissi, şampuandan beklediğim en önemli özelliklerden birisi. İçeriği oldukça temiz ve kaliteli. Şampuanın kremini de almayı planlıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayse Y.
Ayse Y. · 43 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
OGX kuaförümden bildiğim bir markaydı. saca bakım yapanını kullanmıştım.buda çok saf ve doğal gozukuyor. ama şişesini şeffaf yapınca ailedekiler duş jeli sandılar. bu konuda duzeltmeye gidersenız iyi olur. saç kremsiz bıle sacım acıldı. teşekurler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bengisu K.
Bengisu K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyali sari saclara sahibim ve saclarimi her yikadigimda turunculasiyordu fakat bu sampuani ilk kullanisimda bile direkt farki gorebiliyorsunuz. Saclarimin hem sarisini koruyor hem de yumusacik yapiyor. Kesinlikle oneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.