Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
OGX Kırılma Karşıtı Keratin Oil Bakım Yağı
amazon-image
OGX Kırılma Karşıtı Keratin Oil Bakım Yağı

OGX Kırılma Karşıtı Keratin Oil Bakım Yağı

OGX 
  4.42  (148 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 80 TL/118 ml*

Kırılmalara karşı keratin proteinleri ve argan yağı içeren formülü ile saç tellerinizi güçlendirir, saçlarınızın parlaklığını artırır, tarama ve şekillendirme sırasında oluşan kırılmalara karşı saçlarınızı korur.

Kökten uca güçlenen saçlarınızın kırılmadan uzamasına yardımcı olur.

En iyi sonucu elde etmek için diğer OGX ürünleriyle beraber kullanın.

*Tavsiye edilen satış fiyatıdır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%22
%10
%3
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

GÜLŞAH P.
Gülşah P. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ogx kırılma karşıtı saç bakım yağımın kokusuna bayıldım . Saçlarım kuru olduğu içim bakım kremi ve yağlarını sıklıkla kullanıyorum . Özellikle saçlarım ıslakken kullanmayı çok seviyorum . Sprey formda olması kullanım kolaylığı sağlıyor. İlk kullanımımda banyodan sonra saçıma 4-5 fıs sıktım ve saçıma yedirdim kuruttuğumda ise ıslak bir görünüm verdi bu sebeple daha az sıkarak denemek istedim . Daha sonra saçım ıslakken elime bir fıs sıkıp saçıma yedirdim kuruttuğumda saçım pasparlak idi Işık’ta parıldıyordu bu etkiden çok memnun kaldım. Diğer denemem ise saçlarımı kuruttuğumda elime bir iki fıs sıktım ve saçıma yedirdim yine pasparlak ve elektriklenmeyen saçlara sahip oldum. Kesinlikle önereceğim ıslak veya kuru kullanımda dahi saçınıza bakım yapıyor ve yumuşatıyor. Dikkat etmeniz gereken en önemli husus Saçınıza bir kaç fıstan fazla sıkmamanız yoksa yağlı bir görünüm oluşturuyor fakat ıslak saç görünümü sevenlerin hoşuna gidebilir. Daha iyi bir ürüne denk gelmediğim müddetçe tekrar tekrar alacağım ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ece E.
Elif Ece E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok severek kullandığım saçımı yağlandırmadan besleyen hafif yapılı bir ürün. Saçıma uyguladıktan sonra bir parlaklık veriyor ve saçlarım son derece sağlıklı gözüküyor ama asla saçımda bir ağırlık yapmıyor. Tabii yine de saç diplerine değil sadece uçlarına uygulamakta fayda var. Aynı zamanda çok uzun zaman kullanılabilecek bir ürün çünkü çok az miktarı bile tüm saç uçlarıma yetiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra S.
Zehra S. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuan ve duşta saç kremini kullandıktan sonra, durulanmayan bakım kremini saçlarımı hafif nemliyken uyguladım ve taradım. Hem koku ilk uygulama esnasında çok güzel yayılıyor hem de tararken saçları güzel açıyor. Saça ışıltı ve kadifemsi bir hissiyat veriyor. Saçlarım kuruyken bile saçlarımda yeni uygulanmış gibi hafif nemli ve canlı bir görüntü sağladı. 💫🤩💞
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beril A.
Beril A. · 30 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım genel olarak kabarık yapıya sahip. Her zaman tam düzleştirmeye vakit bulamıyorum ve kabarık kalmasıda hoşuma gitmiyor. Yağdan 3-4 fıs elime alıp saçıma güzelce yayıyorum. Daha sonrada direkt evden çıkıyorum. Gerçekten saçlarımı sakinleştiriyor. Çok beğendim💗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ş.
Esra Ş. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Besleyici yağ o kadar şahane ki asla ağırlaştırma yapmıyor ve dolaşık saçı çok iyi açıyor. Özellikle duş sonrası nemli saçı tararken uyguluyorum veya maşa yapacak isem öncesinde yıpranmaması ve kırılmaması için. Şuana kadar kullandıgım yağ bazlı en hafif en muhteşem ürün bu oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Günay P.
Günay P. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçın yıkama esnasında ,şampuan ve özellikle saç kremi sayesinde esnekliğini artıyor, ve taradığımızda kopma ve kırılmalar artıyor. İşte bu noktada kırılmaları önlüyor. Özellikle duştan hemen sonra kullanıldığında saçta meydana gelen kopmaları azaltıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur D.
Yağmur D. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pirinç büyüklüğünde sıktığınızda dahş avucunuza bütün saçınızı öne attıp yedirdiğinizde kesinlikle yetito tabiki saçınızın uzunluğuna bağlı miktarda dökün ve görün benim saçlarım platin ve omzumda gayet faydasını gördüm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle bayildim. Bu markanın baska yağını denemiştim ama begenmemistim. Oysa ki bunun kokusu dokusu saçtaki hissi bir harika. Tek olumsuz söyleyebileceğim fazla kullanılırsa sacta yağlı bir görüntü bırakıyor. Kararında kullanmak lazim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
12 gün boyunca her gün yıkadıktan sonra saç uçlarıma sürdüm. Çok fazla kırık var şu an saçımda ancak ona rağmen bu yağ çok güzel toparladı saçlarımı. Çok sağlıklı bir görünüm kazandı saç uçlarım. Kesinlikle tavsiye ederim bu ürünü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nihal a.
Nihal A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kırılma karşıyı şampuan, krem ile birlikte çok güzel bir üçlü. sadece duş sonrası değil, bazen sabahları formsuz olan saç uçlarına uygulayıp kurutup kullandığım da oluyor. Herkese tavsiye edebileceğim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.