OGX Düzleştirici Brazilian Keratin Smooth Şampuan
OGX Brazilian Keratin Smooth Şampuan 385 ml ne işe yarar?
OGX Brazilian Keratin Smooth Şampuan; formülündeki hindistan cevizi yağı, keratin proteinleri, avokado yağı ve kakao yağı ile kıvırcık veya dalgalı saçlarınızı güçlendirir ve yumuşatır. Saç tellerinin pürüzsüzleşmesine yardımcı olarak saçlarınızı düzleştirir. Sülfat içermeyen OGX Brazilian Keratin Smooth Şampuan, saçlarınızın ışıldayan bir parlaklığa kavuşmasına yardımcı olur.
OGX Brazilian Keratin Smooth Şampuan 385 ml nasıl uygulanır?
OGX Brazilian Keratin Smooth Şampuan kullanmadan önce ılık bir suyla saçınızı ve saç derinizi ıslatın. Bir miktar şampuanı elinize sıkıp köpürtün. Köpüren şampuanı saç ve saçlı deriye masaj yaparak uygulayın. Son aşamada şampuanı durulayın.
OGX Brazilian Keratin Smooth Şampuan 385 ml hangi saç tipleri için uygundur?
Kabarık saçlar
OGX Brazilian Keratin Smooth Şampuan 385 ml etken maddeleri nelerdir?
hindistan cevizi yağı, keratin proteinleri, avokado yağı ve kakao yağı
Puan dağılımı
Ürüne bayıldım saç kremi ile birlikte düzleştirici etkisi mükemmel.Saçlarım çok parlak ve sağlıklı göründü. Fön çekmişim gibi oldu ve yumuşacıktı.Çok beğendim.
Çok düz saçlı biri olmama rağmen boya işlemlerinden saçımın düzlüpğü ve pürüzsüzlüğü etkilenmesin istemiştim bu aşamada en büyük yardımcılarım bu seri oldu!
saçlarım inanılmaz yıpranmıştı bu ürün sayesinde saçlarım sağlıklı uzadı yumuşacık ve mis gibi kokuyor hayatımda kullandığım en güzel şampuan üstelik sülfatsız
Şu ana kadar farklı markalardaki ürünleri tercih ederek hata yapmışım. Gerçekten mükemmel bir şampuan.İlk kullanımdan itibaren saçlarım sakinleşti.Parlak yumuşak ve dümdüz. Tavsiye ederim.
Hali hazırda kullandığım beğendiğim bir seriydi denebunu exclusive kutularında görünce kaçırmak istemedim . Premiumla çok avantajlı oldu .
Ürünü kalıcı fön yaptırmaya başladığımdan beri kullanıyorum. Senelerdir diyebilirim. Sülfatsız şampuan arayışındaydım ve bu seriyle tanıştım. Çok memnunum.
ilk kullanımda bile fark etti sanki tabiki düzleştirici kadar değil ama hem yumuşacık oldu hem de biraz daha düz oldu ben beğendim bundan sonra da devam etmeyi düşünüyorum
çok memnun kaldım sanırım saçlarıma yaptığım en büyük iyilik bu Şampuanı kullanmak oldu 3.alışım devamı olacaktır.Uygun fiyat için de ayrıca teşekkürler Denebunu ♥️
ürünün en sevdiğim özelliği özellikle ilk yıkamada bile ipeksi yumuşaklık yapması düz olması ve saçı yormadan yıkaması yumuşacık yaptı saçlarımı çok memnun kaldım
saçlarıma düzenli Brezilya fönü yaptırıyorum ve ogx serisini daha öncede kullanmıştım.harika yumuşak yapıyor ve sülfatsiz olması saçıma ekstra bakım yapıyor.



