Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
OGX Düzleştirici Brazilian Keratin Smooth Bakım Kremi
amazon-image
OGX Düzleştirici Brazilian Keratin Smooth Bakım Kremi

OGX Düzleştirici Brazilian Keratin Smooth Bakım Kremi

OGX 
  4.61  (301 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

OGX Brazilian Keratin Smooth Saç Kremi; formülündeki hindistan cevizi yağı, keratin proteinleri, avokado yağı ve kakao yağı ile kıvırcık veya dalgalı saçlarınızı güçlendirir ve yumuşatır. Saç tellerinin pürüzsüzleşmesine yardımcı olarak saçlarınızı düzleştirir. Sülfat içermeyen OGX Brazilian Keratin Smooth Saç Kremi, saçlarınızın ışıldayan bir parlaklığa kavuşmasına yardımcı olur.

OGX Keratin Smooth Saç Kremi nasıl uygulanır?

OGX Keratin Smooth Saç Kremi‘ni kullanmadan önce saçınızı tavsiye edilen şampuan ile yıkayıp, durulayın. Durulama bittikten sonra saç kremini yalnızca saçınıza uygulamak üzere masaj yaparak dağıtın. Tam etki için bir dakika kadar bekleyip iyice durulayın.

OGX Brazilian Keratin Smooth Saç Kremi 385 ml hangi saç tipleri için uygundur?

Kabarık saçlar

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%18
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Birgül Ö.
Birgül Ö. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok güzel kokuyor saça parlaklık veriyor beğendim 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçen Y.
Gökçen Y. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şampuanın temizlemiş olduğu saçı kullanır kullanmaz hemen yumuşacık yapıyor ve hemen nemlediğini ve ipeksi bir hala aldığını farkediyorsun ve kuruturken de nemliliği devam ediyor. tavsiye eder miyim: evet tekrar eder miyim: evet
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilay K.
Nilay K. · 31 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhteşem bir kokusu var ve saçları yumuşacık yapıyor sürekli kullanımda etkisi daha iyi görülecektir. benim saçlarımın kuru ve elektriklenmeye çok yatkın bir yapısı var ona rağmen ilk kullanmamda bile yumuşacık oldu ve kabarmadı. Şampuanına göre, yapı olarak biraz daha katı ve kremsi. Şampuanı ile birlikte kullanıldığında çok güzel bir his bırakıyor saçlarınızın yumuşak ve sakin olduğunu görebiliyorsunuz. Sadece Brezilya fönünüz olması gerekmez. Her zaman kullanabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur A.
Nur A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
uzun saçlarım var(belime kadar) ve haliyle kırılmalar, elektriklenmeler oldukça çok oluyor saçımda. pek çok ürün kullandım, arada farklı şeylere geçiş yaptım. en son bu serinin saç maskesiyle tanıştım ve ba-yıl-dım🥰 denebunu’da görünce tüm serisini hemen alıp denemek istedim, şampuan ve kremiyle birlikte daha da inanılmaz iş çıkartıyor 😍 gerçekten pürüzsüz saçlar için harika bir seri 💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NAZLI E.
Nazli E. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
OGX Brazilian Keratin Smooth Saç Kremi; formülündeki hindistan cevizi yağı, keratin proteinleri, avokado yağı ve kakao yağı ile kıvırcık veya dalgalı saçlarınızı güçlendirir ve yumuşatır. Saç tellerinin pürüzsüzleşmesine yardımcı olarak saçlarınızı düzleştirir. Sülfat içermeyen OGX Brazilian Keratin Smooth Saç Kremi, saçlarınızın ışıldayan bir parlaklığa kavuşmasına yardımcı olur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Digdem A.
Digdem A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Satin almayi herzman dusunecegim bir urun cok kaliteli ve saclari inanilmaz derecede bakim yapiyor ve saclarinizi fon makinasiyla kurutup duzlestirdikden sonra ipek gibi saclar elde ediyorsunuz sacinizda kirik olsa bile inanin hic siritmiyor 10 numara bir urun denebunuya cok tesekkur ediyorum bukadar kaliteli urunleri bize uygun bir fiyat araliginda sundigu icin iyiki varlar 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · Çankırı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tercih ettiğim markalardan açıkçası uygun fiyatı nedeniyle yedekledim. Kokusu hissiyatı güzel. Kuaförün yanlış uygulaması yüzünden yıpranan saç uçlarıma iyi geldi. Daha az takıldığını hissettim. Saçlarım doğal olarak düz ama kabarık aslan yelesi gibi olmasını engelliyor. Sanırım bu markadan devam edeceğim bir süre daha.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçenaz S.
Tuğçenaz S. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim saçlarım eskiden pırasa kadar gür ve düzdü,şikayet ederdim küçükken ama kullandığım çeşitli şampuanlardan dolayı o düzlüğünü parlaklığını kaybetti saçma sapan sanki toka izi gibi bi dalgalanma oluşmuştu. Bu ürünü kremiyle birlikte kullandıktan sonra eski sağlığına kavuştu saçlarım kokusu da ekstra güzellik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 33 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
urun bir harika gerek kokusu gerek yapısı gerekse saça verdiği yumuşaklık herkese tavsiye ederim. daha önce kuaföre keratin bakimi yaptırmış biri olarak diyeceğim o ki kuaförde yapılan keratin bakimindan hiçbir farkı yok. saci kurutunca sanki fonluymus gibi duruyor. alın aldırın. harika bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike D.
Melike D. · 30 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü şampuanıyla beraber kullanıyorum ve kokusunu gerçekten çok sevdim. Daha önce bu markanın bir ürününü kullanmadım ama içerdiği besleyici yağlar ve sülfatsız oluşu içim rahat bir şekilde denememde etkili oldu. Şuan çook besleyici demem için erken çünkü bunu anlamam için uzun bir sürenin geçmesi gerektiğini düşünüyorum bir puanımı o yüzden kırdım. Ama ilk kullanımda kesinlikle saçımda ki parlaklık yumuşaklık beni fazlasıyla tatmin etti. Pişman olmadım asla aldığıma. Saçlarım ince telli ve yağlı bir yapıda olmasına rağmen ekstra bir yağlanma gözlemlemedim. Kıvırcık saçlarımıda kabartmadan güzel bir şekil vermemi sağladı. Kesinlikle denemeye değer bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.