OGX Düzleştirici Brazilian Keratin Smooth Bakım Kremi
OGX Brazilian Keratin Smooth Saç Kremi; formülündeki hindistan cevizi yağı, keratin proteinleri, avokado yağı ve kakao yağı ile kıvırcık veya dalgalı saçlarınızı güçlendirir ve yumuşatır. Saç tellerinin pürüzsüzleşmesine yardımcı olarak saçlarınızı düzleştirir. Sülfat içermeyen OGX Brazilian Keratin Smooth Saç Kremi, saçlarınızın ışıldayan bir parlaklığa kavuşmasına yardımcı olur.
OGX Keratin Smooth Saç Kremi nasıl uygulanır?
OGX Keratin Smooth Saç Kremi‘ni kullanmadan önce saçınızı tavsiye edilen şampuan ile yıkayıp, durulayın. Durulama bittikten sonra saç kremini yalnızca saçınıza uygulamak üzere masaj yaparak dağıtın. Tam etki için bir dakika kadar bekleyip iyice durulayın.
OGX Brazilian Keratin Smooth Saç Kremi 385 ml hangi saç tipleri için uygundur?
Kabarık saçlar
Puan dağılımı
çok güzel kokuyor saça parlaklık veriyor beğendim 👍
şampuanın temizlemiş olduğu saçı kullanır kullanmaz hemen yumuşacık yapıyor ve hemen nemlediğini ve ipeksi bir hala aldığını farkediyorsun ve kuruturken de nemliliği devam ediyor. tavsiye eder miyim: evet tekrar eder miyim: evet
Muhteşem bir kokusu var ve saçları yumuşacık yapıyor sürekli kullanımda etkisi daha iyi görülecektir. benim saçlarımın kuru ve elektriklenmeye çok yatkın bir yapısı var ona rağmen ilk kullanmamda bile yumuşacık oldu ve kabarmadı. Şampuanına göre, yapı olarak biraz daha katı ve kremsi. Şampuanı ile birlikte kullanıldığında çok güzel bir his bırakıyor saçlarınızın yumuşak ve sakin olduğunu görebiliyorsunuz. Sadece Brezilya fönünüz olması gerekmez. Her zaman kullanabilirsiniz.
uzun saçlarım var(belime kadar) ve haliyle kırılmalar, elektriklenmeler oldukça çok oluyor saçımda. pek çok ürün kullandım, arada farklı şeylere geçiş yaptım. en son bu serinin saç maskesiyle tanıştım ve ba-yıl-dım🥰 denebunu’da görünce tüm serisini hemen alıp denemek istedim, şampuan ve kremiyle birlikte daha da inanılmaz iş çıkartıyor 😍 gerçekten pürüzsüz saçlar için harika bir seri 💕
OGX Brazilian Keratin Smooth Saç Kremi; formülündeki hindistan cevizi yağı, keratin proteinleri, avokado yağı ve kakao yağı ile kıvırcık veya dalgalı saçlarınızı güçlendirir ve yumuşatır. Saç tellerinin pürüzsüzleşmesine yardımcı olarak saçlarınızı düzleştirir. Sülfat içermeyen OGX Brazilian Keratin Smooth Saç Kremi, saçlarınızın ışıldayan bir parlaklığa kavuşmasına yardımcı olur.
Satin almayi herzman dusunecegim bir urun cok kaliteli ve saclari inanilmaz derecede bakim yapiyor ve saclarinizi fon makinasiyla kurutup duzlestirdikden sonra ipek gibi saclar elde ediyorsunuz sacinizda kirik olsa bile inanin hic siritmiyor 10 numara bir urun denebunuya cok tesekkur ediyorum bukadar kaliteli urunleri bize uygun bir fiyat araliginda sundigu icin iyiki varlar 🌸
Tercih ettiğim markalardan açıkçası uygun fiyatı nedeniyle yedekledim. Kokusu hissiyatı güzel. Kuaförün yanlış uygulaması yüzünden yıpranan saç uçlarıma iyi geldi. Daha az takıldığını hissettim. Saçlarım doğal olarak düz ama kabarık aslan yelesi gibi olmasını engelliyor. Sanırım bu markadan devam edeceğim bir süre daha.
Benim saçlarım eskiden pırasa kadar gür ve düzdü,şikayet ederdim küçükken ama kullandığım çeşitli şampuanlardan dolayı o düzlüğünü parlaklığını kaybetti saçma sapan sanki toka izi gibi bi dalgalanma oluşmuştu. Bu ürünü kremiyle birlikte kullandıktan sonra eski sağlığına kavuştu saçlarım kokusu da ekstra güzellik
urun bir harika gerek kokusu gerek yapısı gerekse saça verdiği yumuşaklık herkese tavsiye ederim. daha önce kuaföre keratin bakimi yaptırmış biri olarak diyeceğim o ki kuaförde yapılan keratin bakimindan hiçbir farkı yok. saci kurutunca sanki fonluymus gibi duruyor. alın aldırın. harika bir ürün
Ürünü şampuanıyla beraber kullanıyorum ve kokusunu gerçekten çok sevdim. Daha önce bu markanın bir ürününü kullanmadım ama içerdiği besleyici yağlar ve sülfatsız oluşu içim rahat bir şekilde denememde etkili oldu. Şuan çook besleyici demem için erken çünkü bunu anlamam için uzun bir sürenin geçmesi gerektiğini düşünüyorum bir puanımı o yüzden kırdım. Ama ilk kullanımda kesinlikle saçımda ki parlaklık yumuşaklık beni fazlasıyla tatmin etti. Pişman olmadım asla aldığıma. Saçlarım ince telli ve yağlı bir yapıda olmasına rağmen ekstra bir yağlanma gözlemlemedim. Kıvırcık saçlarımıda kabartmadan güzel bir şekil vermemi sağladı. Kesinlikle denemeye değer bir ürün.



