Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
OGX Biotin & Collagen Şampuan OGX Biotin & Collagen Şampuan-badge
amazon-image OGX Biotin & Collagen Şampuan-badge
OGX Biotin & Collagen Şampuan

OGX Biotin & Collagen Şampuan

OGX 
  4.72  (939 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

•Formülündeki B7 vitamininin biotini, kolajen ve hidrolize edilmiş buğday proteini, besin maddelerinin saç tellerinizin arasına girmesine yardımcı olur.

•Daha dolgun ve sağlıklı saçlar

Mükemmel hacim veren formül

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%16
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gülcan B.
Gülcan B. · 31 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli kullandığım bir marka, gerek saç kremi gerek şampuanı.. Severek kullanıyorum. Piyasa fiyatı artış gösterdiği için exclusive kutuda kaçırmak istemedim. 1 fiyatına 2 adet ürüne sahibim, teşekkürler denebunu❤️✨
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı kurutmadı. Kokusu güzel. Uzun vadedeki sonuçlarını merak ediyorum. Şişesinin mor olması kafa karıştırabilir. Mor şampuan sanmıştım ilk başta ama değilmiş. Sülfatsız olması güzel. Yeterince köpürüyor ve saçtan arındırması kolay. Duştan sonra saçta bıraktığı koku da yeterli ve hoş. Ben sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra T.
Büşra T. · 29 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sülfatsız içeriği ile ince telli saçlarıma çok güzel dolgunluk verdi ve kokusu beni büyüledi diyebilirim içeriği çok temiz B7 biotin vitamini kolajen ve buğday proteini daha ne olsun herkese tavsiye ederim alın aldırın😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi CELLAT
Ezgi Cellat · 29 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ogx Ürünlerini zaten çok seviyorum. Özellikle coconut Serum ve keratin yağı çok başarılı. Bu şampuanda sülfatsız. Efsane bir marka. İndirimde hiç kaçırılmaz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra S.
Zehra S. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce başka serisini kullandım genel olarak beğenmiştim bunu henüz kullanmadım ama beğeneceğimi düşünerek tam puan verdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son 8 yıldır saçım platin sarısı ve maalesef sürekli açılıp boyandığı için aşırı yıpranmış durumda. Öyle ki , her ay mutlaka saçımın ucundan kırık aldırıyorum ki saçım dolaşmasın. Özellikle saç yıkamak bana eziyet gibi geliyor. Bir kaç markanın yıpranmış saçlar için farklı şampuanlarını kullandım ama ya tam istediğim yumuşaklığı sağlamadı ya da aşırı hassas olan cildimde kuruma ve kaşıntı yaptı. Bu şampuanı yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve saçımı yıkarken bile etkisini hissediyorum. Özellikle de saçımı yıkadıktan bir gün sonra saçımda bir yumuşama ve nemlilik oluyor. Saçımın rengi bile daha canlı görünüyor. Hiç kaşıntı sorunu da yaşamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket B.
Buket B. · 31 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçı dolgunlaştırma etkisini pek gozlemleyemedim ama saçlarımın elektriklenmesi azaldı, ben sonrasında saç kremi mutlaka kullanıyorum saçlarım uzun ve hiç bir şampuan tek başına yumuşacık yapmıyor ama saç kremiyle birlikte kullanınca güzel sonuç verdi, sulfatsiz olması da güzel bir özellik, saçımda boya yok fazla yıpranmış değil o yüzden herhangi bir şampuandan farkı yok şimdilik ama içeriğindeki biotin sayesinde dökülmemi azaltırsa muhteşem olur onu da kısacık sürede gözlemlemek imkansız, bence içeriği güzel olduğu için tercih edilebilir ama piyasadaki fiyatı bir tık pahalı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Canan Ç.
Canan Ç. · 32 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımda yıllardır sarının bircok rengini kullandım ve saçlarım artık alarm vermeye başlamıştı .bende hem sulfatsiz hemde saçıma iyi gelecek bir sampuna arıyordum dene bunu da görünce hemen almak istedim fiyatı piyasaya göre gayet makuldu .ve mor sampuaniyla beraber buradan aldım .gerçekten ürün saçı yumuşacık yapıyor ve uzama noktasında da etkili fiyatının sonuna kadar hakediyor .ince telli saclarimda da güzel bir dolgunluk verdi .bundan sonra düzenli olarak alıp kullanırım tavsiye ederim yıpranmış zor uzayan saclariniz var ise
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ayşe p.
Ayşe P. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
OGX markasının bir kaç şampuanını deneme fırsatım oldu. Bu ürünüde denemek istiyordum denebunu sayesinde deneme fırsatım oldu. Saçlarım elektriklenen, ince, az, çabuk yağlanan ve kıvırcık saç modeli olduğu için bir çok şampuanı denemek zorunda kaldım ama maalesef hiç bir şampuanın hepsine birden etkisini göremedim. OGX Biotin & Collagen şampuanıda saçlarımı daha dolgun ve sanki elektriklenme sorununu biraz daha aza indirgediğini gözlemledim. Diğer problemlerimede iyi geleceğini düşündüğüm başka bir şampuan bulana kadar kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha S.
Zeliha S. · 31 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ogx biotin ve collagen şampuanla ilk olarak 2013'te doktor tavsiyesi ile tanıştım (saçlı derimde sedef var). daha 10 yıl önce kullandığımda ilk olarak dolgunluk ve yumuşaklık verdiğini, kepek sorununa iyi geldigi ve kokusunun kalıcı olduğunu ilk yıkamada fark etmiştim. 10 yıldır sürekli şampuan denemeleri yapsam da sık sık geri dönüp tekrar kullandığım bir şampuan. şuan mavi renkli argan yağlı olanı kullanıyorum bunları yedeklemek için aldım. keratin ve Brezilya keratin olan iki diğer çeşitini de denemiş biri olarak bana göre biotinli olan en dolgunluk vereni.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.