Nuxe Crème Fraiche de Beauté 3 Etkili Nemlendirici Krem
48 SAAT NEMLENDİRİCİ .
MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ.
CİLT DOLGUNLAŞTIRICI MASKE.
YÜZ VE GÖZLER İÇİN.
TÜM CİLT TİPLERİ İÇİN.
Botanik Tatlı Badem Sütü ve Yağı ile. Yüz ve gözler için 3 etki: 48 saat nemlendirici krem (küçük bir miktar yeterlidir), makyaj temizleme sütü (uyguladıktan sonra durulayın), anında cilt dolgunlaştırıcı maske (Haftada 1-2 kere kalın bir tabaka halinde uygulayın, 5 dakika bekledikten sonra durulayın)
*Hayvan kaynaklı içerik veya türev içermeyen vegan formül. 48 saat nemlendirme: Enstrümantal test – 10 gönüllü
Nasıl kullanılır?
Nemlendirici: Küçük bir miktar cildinize uygulayın.
Makyaj Temizleyici: Elinize bir miktar ürün alın. Nazik hareketlerle makyajınızı çıkarın. Cildinizi durulayın.
Dolgunlaştırıcı Maske: Haftada 1-2 kere kalın bir tabaka halinde uygulayın, 5 dakika bekledikten sonra durulayın.
Puan dağılımı
Cildim inanılmaz nemlendi ve aydınlandı. Müthiş bir kokusu var. Temiz içerik, doğala çok yakın. Yüzde güzel bir his bırakıyor. Çok beğendim.
ciltte hemen emiliyor olması en büyük artısı cildim yumuşacık oldu. daha önce kullandığım bir ürün olduğu için içim çok rahat bir şekilde kullandım
ürünü sevdim ben nemlendirici olarak kullandım. cildim karma ve yaz aylarında yağliya dönük oluyor. buna rağmen hiç ağır gelmedi. kokusu çok güzel.
Ürünün hem maske hem nemlendirici hem de temizleyici üç özelliğe sahip olması çok kullanışlı. Cildimi çok rahatlattı ve yumuşacık yaptı. Teşekkür ederim
Ürünü canım nasıl isterse öyle kullanmam özelliği şahane. Ayrıca cildi pamuk gibi yapıyor. Kokusuna da bayıldım. Üç ürün alana kadar tek ürünle halledebilmemiz çok başarılı
önce bu üç özelliği nasıl yerine getirebileceğine ihtimal vermemiştim. fakat seyahatler için fonksiyonları düşünüldüğünde çok iyi verim alabilirsiniz.
kokusu harika benim cildim çok kuru yan bir destekle güzel sonuç elde edebildim. Normal ve az kuru ciltler için harika olacaktır. Ben maske gibi yüzümde bırakarak geceden sürmeyi tercih ettim
Ürünü dolgunluk hissi veren bir nemlendirici olarak beğendim. Cildimin çok iyi beslenebildiğini hissettim. Kalın bir tabaka olarak maske halinde denemedim, ancak gece yatmadan normalden fazla sürerek bütün gece beklettiğimde sabah bıraktığı hissi çok sevdim. Ancak temizleme özelliğini beğenmedim, sonrasında durulansa bile cildi yeterince arındırmadığını düşünüyorum, özellikle göz makyajında çok zayıf. Ayrıca bu kadar besleyici bir ürün için gerek maske gerek temizleyici olarak kullanımda ürünü durulamak bana ürün israfı gibi geliyor.
daha önce hiç kullanmamıştım ama peelingten sonra yüzümü nemlendirmek için kullandım kokusu harika 🌸 nemlendirciliği harika alır mıyım ? evet alırım
Ellerimi yumuşacık yaptı nemlendirme etkisi ve süresi çok güzel alın aldırın

