Nuxe Aquabella Micro Tanecikli Arındırıcı Jel
Nuxe Aquabella Mikro-Eksfoliye Edici Arındırıcı Jel 150ml, cildi kurutmadan derinlemesine temizleyen, doğal mavi mikro boncuklar içeren bir yüz temizleme jelidir. 18-25 yaş arası insanlar için ideal olan bu arındırıcı jel, her gün fazla cildi fazla sebumdan arındırır ve daha temiz, taze ve ışıltılı bir cilde kavuşmanızı sağlar. Doğal kökenli ana etken maddeler: Beyaz Nilüfer, Hyaluronik Asit, Bulanık Bitkisel Kompleks (Yulaf, Nasturtium, Yeşil Mercimek), Mavi mikro boncuklar, Eksfoliye edici silika parçacıkları. Bitkisel ve deniz notaları içeren hafif bir kokuya sahiptir ve tazelik ve saflık hissi verir. % 85,3 oranında doğal kaynaklı içerik içerir.
Nasıl kullanılır?
Sabah veya akşam uygulayın. Jel formdaki ürünü nemli cilt üzerinde uygulayın, emülsiyon haline getirin ve durulayın.
Puan dağılımı
Şeffaf içinde mavi mikro tanecikli olan yüz yıkama jeli. Güzel köpürüyor, derin temizliyor, peeling etkisini yaratıyor. Kullandıktan sonra cildim yumuşacık ve tertemizdi. Günlük kullanım için mükemmel.
İçerisindeki tanecikli yapısı ile yüzünüzü temizler ve masaj etkisi yaratır . Yüzünüzü yıkadıktan sonra nefes aldığını hissedersiniz sonrasında bebek gibi pürüzsüz yumuşak yapısı var mutlaka deneyin 💯
sivilce ve akneye müsait bi cildim olduğu için yanlış bi ürün kullandığım gün cildim irite olup sivilce çıkartır bu temizleme jelini sevdim az bişey bile temizlemeye yetiyor tanecikli olmasıda güzel kurutmadan temizliyor cildimi
hayatımda kullandığım en güzel peeling jel olabilir kesinlikle fiyatını sonuna kadar hak ediyor tanecikleri asla cildi çizmiyor ve cildi kuru kuru yapmıyor güzel bir nemi kalıyor inanılmaz memnun kaldım
Zaten günlük cilt bakımımda kullandığım bir ürün. Yalnız doğallığa ve temiz içeriğe bu denli önem veren bir markanın suda hiçbir şekilde çözünmeden kalan mikro tanecikleri kullanmasını anlayamıyorum.
Jel içeriğinde mikro tanecikler var ve cildi çizmeden arındırıyor. Içeriği doğala çok yakın, asla kurutmuyor. Cildi pırıl pırıl yapıyor. Nemli nemli kalıyor cilt. İnanılmaz beğendim.
Ürün jel şeklinde içerisinde küçük tanecikleri var. Temizlemesi gayet güzel. Karma yağlı cilde sahibim temizlerken kurutma yapmadı. Kokusu ayrıca güzel.
nuxe uzun zamandır kullandığım bildiğim bir marka. kullandıktan sonra çok güzel bir temizlik hissi verdi. kurutmadi gerginlik hissi olmadı. nuxe kalitesi her zamanki gibi.
Tanecikleri cildimi tahriş etmedi. Cildimi çok güzel arındırdı. Durulaması biraz zor hafif yağlı bir yapısı var gibi. Ama yine de tavsiye ediyorum
Peeling etkisiyle cildimi mükemmel arındırıyor ve kurutmuyor. Yapısına bayıldım. Kesinlikle best yüz yıkama jelim oldu. Herkese tavsiye ederim özellikle karma ve hassas ciltlere

