Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NIVEA Make Up Expert Mat Makyaj için Nemlendirici Jel Makyaj Bazı
amazon-image
NIVEA Make Up Expert Mat Makyaj için Nemlendirici Jel Makyaj Bazı

NIVEA Make Up Expert Mat Makyaj için Nemlendirici Jel Makyaj Bazı

NIVEA 
  4.58  (16189 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Nivea Make Up Expert Mat Makyaj İçin Nemlendirici Jel Makyaj Bazı, mat ve uzun süreli kalıcı makyaj için cildi hazırlar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%29
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Emine D.
Emine D. · 33 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu ürünü duymamıştım paketi açtığımda o şahane kokusu karşıladı beni. Yüzüme sürdüğümde bütün gözeneklerimin nefes aldığını hissettim güzel bir ferahlık hissettim. Fondöten kullanmam onun yerine bb krem tercih ederim. Sürdüm üstüne bb krem sürdüm ve aynada ilk defa cildimin bu kadar parladığını gördüm profesyonel makyaj yapmış gibiydim üstelik saatlerce dışarıda kalmama rağmen evden çıktığım gibiydi. Makyajımı silmeme rağmen ertesi gün de cildim nemini kaybetmemişti. Diğer gün bu kez nemlendirici olarak kullandım sonuç muhteşemdi cildim gün boyu ışıl ışıldı üstelik sivilcelerim hemen geçti yaralarım iyileşti artık makyaj çantamdan eksik etmeyeceğim bir ürün. Üstelik hiçbir yan etkisi olmadı cildini yağlandırmadı sivilce yapmadı daha ne isterim ki.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza T.
Beyza T. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı bir cilde sahibim. Makyaj öncesi cildimi iyi hazırlamam gerekiyor yoksa cildim makyajı kusuyor. Makyaj kusmaması için de güzel bir makyaj bazı gerekiyor. Şimdiye kadar çok makyaj bazı denedim, bazıları iyiydi bazıları kötü. Benim için; Nivea Make Up Nemlendirici Jel Makyaj Baz'ı aldığım iyi ürünler arasına girer. Jel olan yapısı sayesinde kolay sürülüyor, içinde de nemlendirici özelliği olduğundan dolayı cildi cildi besliyor. Sürdükten sonra ciltteki o yumuşaklığı hissediyorsunuz ve gözenekleri cidden gizliyor. Yaklaşık 8 saat yüzümde kaldı, mat bir fondötenle uyguladım. Cildimde çok az kusma yaptı, eğer rahatsız olursanız transparan pudra ile iki saniyede halledilebilir. Benim için o kadar kusması sorun değildi. Çok güzel bir ürün, tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esin İ.
Esin İ. · 26 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmaya başlarken aşırı derecede tereddütlüydüm yağlı bir cilt yapısına sahip olduğum için her tarzda nemlendiriciyi kullanamıyorum aynı şekilde baz seçiminde de oldukça pimpirikliyim fakat denebunu sayesinde tanıştığım bu nemlendirici özellikli bazdan aşırı memnun kaldım. Peki neden? Çünkü hem nemlendirici özelliği hem baz özelliği tam anlamıyla işlevini yerini getirmekte ikisinin bir arada olacağına inancım yoktu ya baz özelliği eksik kalacak ya da nemlendiciği özelliği eksik kalacak diye düşünürken ikisininde aynı oranda çok iyi derecede işlev görmesi beni inanılmaz şaşırttı bu anlamda beni tatmin etti ve sivilcelenme yaşamadım tam aksine akne sonra kalan kızarıklıklarımda makyaj öncesi hafifledi harika bir iş ortaya koymuşlar. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 25 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bana deneme boy gelmesine rağmen rahat 2 veya 3 defa daha kullanırım diye düşünüyorum. Karma bir cilde sahip olduğum için dönem dönem yanak kısımlarımda kuruluk oluyor bu yüzden her makyajdan önce nemlendirici kullanıyorum. Nemlendirmesine bayıldım diyebilirim. Fondöten kullandıktan sonra bazen yüzümde pul pul dökülmeler oluyordu fakat bu ürünle birlikte pul pul dökülmeleri gözlemlemedim ve bu etki çok hoşuma gitti. Şuan kullandığım baz bittikten sonra bu ürünü almayı düşünüyorum. Kokuya karşı takıntılı olduğumdan genelde bu tür şeylerin kokusuna bakarım almadan öce ve bu bazın kokusuna bayıldımmmm.Ayrıca şundan da bahsetmeden edemeyeceğim baz çok hızlı bir şekilde emildi ve yüzümü çok canlı tuttu diyebilirim. herkesin kullanmasını tavsiye ederim...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma A.
Şeyma A. · 26 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım kremlerde yaptığım gibi ekstra bir spreyle nemlendirmeye ihtiyacım kalmadan cildime gereken nemi verdi. Makyajımı ise gün içinde fazla tempolu ve hareketli şeyler yapmama rağmen sabah uyguladığımla hemen hemen aynıydı, bir akma yada ciltte bir makyaj kusması yoktu. Makyajı cildinizde tutması, makyajı gün boyu mat tutabilmesi ve gerekli nemlendirmeyi yapabilmesiyle bu ürün benim için çölde bulunan bir vahayı keşfetmem gibi oldu. Daha önceden de bir çok yerde tanıtımını görsem de bu sonucu verebileceğine çok ihtimal vermediğim bir üründü açıkçası fakat şimdi söyleyebileceğim şey ise gerçekten herkesin denemesi gereken bir ürün olduğu gerçeğidir. Sabırsızlıkla Nivea Make Up Expert ipeksi pürüzsüz makyaj için olan ürününü de deneyimlemeyi iple çekiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ş.
İrem Ş. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tek kelimeyle şahane. Yağlı bir cilde sahibim ve buna ek olarak gözeneklerim de çok fazla. Bu makyaj bazını makyajımı yapmadan önce sürdüm ve gündelik kullandığım bazlardan farkını direkt gördüm. Cildi pürüzsüz yapıp, gözenekleri yok ettiği gibi, makyajı çok iyi sabitliyor ve aynı zamanda dağıtmakta da güçlük çekmiyorsunuz. Gün içinde en az üç dört kez makyajım pudralama işlemi gerektirirken, bu ürünü kullandığımda gerekmedi. Makyajım dağılmadı, parlamadı. Üstelik isterseniz makyaj bazı olarak değil de, günlük nemlendirici olarak da kullanabiliyorsunuz. O zaman bile farkı göreceğinize eminim. Çok memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Tekrar alıp kullanacağım bir ürün olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuba G.
Tuba G. · 27 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
üründen beklentim sadece nem vermesiydi; bu vaadini oldukça güzel bir şekilde yerine getiriyor. gözaltım çok koyu değil, hafif bir renk eşitsizliği var. krem ilk sürüldüğünde o hafif morluğu nötralize ediyor gibi görünüyor. ancak bence bu kozmetik bir etki, muhtemelen kremin içindeki pigmentlerden ya da kremin parlaklığından kaynaklanıyor. kalıcı bir renk düzeltme etkisi almadım ben kremden. onun haricinde göz altlarımda kuruluktan kaynaklı yeni yeni oluşan ince kırışıklıkları açtı bu krem. derin kırışıklıklarda ne kadar etkisi olur bilmiyorum. ilk sürüldüğü anda göz altına bir dolgunluk hissi veriyor. bu yüzden makyaj altında kullanımı çok güzel. gözaltı çizgilerime kapatıcımın dolmasını engelledi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevde Nur Ç.
Sevde Nur Ç. · 29 · Karaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Niveanın bir çok ürününü denedim. Genel olarak başarılı bir marka. Bu makyaj bazını ilk kez denedim. Fakat hayretler içerisindeyim. Her makyajdan sonra sabitleyici kullanmam gerekirdi. Ama bu ürün sabitleyici gereksinimimi ortadan kaldırdı. Sabitleyicilerin olumsuz yönlerini vardı makyajdan hemen sonra ıslak yağlı görünüme sebep oluyorlar. Bu baz tüm sabitleyicileri hayatımdan çıkardı. Gün boyu makyajımın sabit kalmasını sağlamasının yanında ilk sürdüğünüzde hemen emilmesi ve yapış yapış olmaması mükemmel bir artı. Gün boyu cilde nefes aldırmasını ve canlı görünüm sağlamasına da bayıldım. Makyaj çantamda sürekli bulunduracağım bir ürün oldu. Herkesin denemesini tavsiye ederim. Favoriniz olacak...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül Y.
Betül Y. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt tipim oldukça karmaşık aslında. Yanaklarım kuruyken T bölgem yağlanıyor, T bölgem kuruyken yanaklarım yağlanıyor ve ben bir türlü kendime uygun fondoten bulamıyordum. Ama artık fondoten yerine baz almaya karar verdim. Gerçekten cildtte inanılmaz yumuşak bir his bırakıyor. Normalde cildimde daima kusma yapan fondotenimi sürmeme rağmen kusma yapmadı. Özellikle bu ürünü kullanmadan önce cildimi gül suyu ile temizliyorum sonra bu bazı sürüyorum ve üstüne fondotenimi sürünce gerçekten pürüzsüz bir bitiriş oluyor. Hatta üzerine makyaj sabitleyici de sıkınca tüm gün maske ile dolaşsam bile makyajım maskeye bulaşmadı. Bu ürünü herkese gerçekten tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fadime D.
Fadime D. · 39 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kutu geldiğinden hemen sonra ki gün is yerine giderken çantamda götürdüm makyajı genelde orda yaparim :) benim cildim bildim bileli kupkurudur hic makyaj yapamam korkudan cunku fondoteni direk emer. Tonlarca krem kullanıyorum yüzüm icin . Makyajdan hep Korkmusumdur cildim ne sürersem sureyim 5 dk icinde çekiyor. Gelen nivea paketini actim yüzüme korkuyla uyguladim yine mi aynısı olacak diye . Ama tabiki ilk defa yüzümün nemini hissedebildim sürdükten sonra ,ve makyajımı yaptim ustune . Ve ben şok ilk kez makyajım aksama kadar yuzumde kaldi .Asla bozulmadı. Kesinlikle ve kesinlikle tavsiyemdir . Bundan sonraki ürünüm budur . Hem nemlendirme de hem de kalıcı makyaj da harikaaaa.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.