Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NIVEA Arındırıcı Organik Pirinç Peelingi
amazon-image
NIVEA Arındırıcı Organik Pirinç Peelingi

NIVEA Arındırıcı Organik Pirinç Peelingi

NIVEA  · www.nivea.com.tr
  4.31  (461 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

NIVEA Arındırıcı Organik Pirinç Peelingi cildin doğal yenilenme sürecini destekler. Içerigindeki Aloe Verayla harmanlanmış organik kaynaklı Japonica Pirinç Tohumları derinlemesine peeling yapar. Peeling tanecikleri %100 doğaldır, mikroplastik partikül içermez. Cildinizi tahriş etmeden etkili bir şekilde ölü derilerden arındırır. Siyah noktaları temizler, gözenekleri derinlemesine arındırır ve görünümünü düzenler. Mat görünümlü bir cilt için, ciltteki fazla yağı temizler. Peeling yoğunlugu karma ciltler için uygundur.


Nasıl kullanılır?

Yüzünüzü ıslatıp, göz ve dudak çevresinden sakınarak ve nazikçe masaj yaparak uygulayın. Uygulama sonrası bol su ile durulayın. Cilt ile uyumu dermatolojik olarak onaylanmıştır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%35
%8
%4
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ve dokusu çok güzel. Temizlediğini ilk kullanımda hissediyorsunuz. Peeling parçaları boyutu çok iyi, tahriş etmiyor ancak temizliyor da. Ben lekeler için de etki beklemiştim ancak şimdiye kadar çok az bir fark olduğunu düzenli ve uzun süre kullanımda etkileri olacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Türkan B.
Türkan B. · 27 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
peeling nerdeyse her akşam mutlaka yapıyorum. bir çok ürünü denedim. nivea arındırıcı pirinç peelingini de deneyeyim dedim . 2 hafta oldu cildimi pürüzsüz yapıyor ve tahriş etmiyor. en önemlisi cildimi kurutmuyor. daha fresh ve canlı bir görünüm kazandırıyor. bence mutlaka denemelisini bende bitince tekrar alıcam on numara .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevde A.
Sevde A. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle içeriğinde doğal aloe vera bulunması cildinizi temizlerken sakinleştiriyor da. Yapısı da oldukça yoğun ve bu yoğunluk tatmin ediciydi. Başka peelingler ile karşılaştırınca gerçekten de nazik bir şekilde cildinizi derinlemesine temizlediğini hissedebiliyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nisa B.
Nisa B. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Siyah nokta şikayetim oldukça fazlaydı heleki çene bölgem ve burun etrafımda çok sayıda vardı. Ürünü kullanmadan önce sıcak suda gözeneklerimi açtım ve ardından peeling uygulamasına geçtim. Kullandıktan sonra cildimin o nefes almasını mükemmel rahatlamayı hissettim ve çok memnun kaldım. Teşekkür ederim NIVEA ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Nur S.
Kübra Nur S. · 24 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Peelingi ilk denememde makyajı temizledikten sonra uyguladım ve yüzüme sürdükten sonra da jelin kıvamı yoğunlaştı yüze masaj yapmak biraz zorlaştı daha sonra ki kullanımlarda duşta kullandım ve bu şekilde daha iyi verim aldım güzel bir sonuç için bende duşta yüzünüz tamamen ıslakken kullanmanızı öneririm onun dışında taneciklerin boyutu gayet iyiydi yüzü çizecek kadar iri değil peeling etkisi vermeyecek kadar da küçük değil zaten ürünün jel oluşu yüz çizilmesini bence en aza indiriyor ve uygulama sonunda dokunduğunuz da yüzünüzde hiç pürüz kalmamış olduğunu çok rahat hissediyorsunuz. Aloe Vera gibi temiz bir kokusu var koku hassasiyeti olanları da asla rahatsız etmez.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm C.
Begüm C. · 31 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas ve nazik ama etkili bir şekilde cildimi temizledi. Karma yağlıya dönük gözenekleri açık bir cildim var ve gözle görülür şekilde gözeneklerimi temizlediğini gözlemledim. Bittikten sonra tekrar satın alacağım uygun fiyatlı bir peeling oldu. Başarılı buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aleo veraya alerjim olmasına rağmen hiçbir hassasiyet oluşturmayı. Tanecikleri de küçük bu yüzden cildimi cizmedi gözenekli bir cildim var gözeneklerimi ve siyah noktalarımı da temizledi ben çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice B.
Hatice B. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gözenekleri ve siyah noktalarımı gözle görülür şekilde temizledi. İçerisinde bulunan tanecikler sert olmadığı için cilde zarar vermeden nazik bir şekilde uygulama yapılabiliyor. Kesinlikle kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simay A.
Simay A. · 23 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma ve yağlı ciltler için uygundur. Çok güzel yoğun bir yapısı ve ferahlatıcı bir özelliği var. Siyah noktalar üzerinde etkili. Ciltteki fazla yağı alıyor. Cildi tahriş etmeden ölü derilerden arındırıyor. Cildin doğal yenilenme sürecini destekler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
PELİN Ş.
Peli̇n Ş. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İri tanecikli değil ve cildi kesinlikle tahriş etmiyor, nazikçe bir temizlik sağlıyor. Kullandığınız zaman cildinizdeki yumuşaklık ve ferahlığı hissediyorsunuz. Fiyat performans açısından özellikle yağlı cilt tipleri için müthiş bir ürün olduğunu düşünüyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.