Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nilky Yulaf Sütü
amazon-image
Nilky Yulaf Sütü
Nilky Yulaf Sütü
Nilky Yulaf Sütü

Nilky Yulaf Sütü

Nilky  · nilky.co
  4.58  (206 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Lezzetli ve farklı tadı ile diğer bitki bazlı sütler arasında en çok tercih edilen Nilky Yulaf Sütü, yüksek lif içeriği sayesinde sağlığını pozitif etkilerken, su tüketimimizin en yüksek seviyede olduğu bu dönemde doğaya da katkıda bulunmanı sağlar.

Hayvansal sütlere kıyasla 1/5 oranında daha az karbon ayak izi bırakan, toprak alanı ve su tüketimini minimuma indiren Nilky yulaf sütü ile geleceğini değiştir!

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%31
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Eda H.
Eda H. · 32 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk içtiğimde süt ve süt tozu karışmış gibi bi tat bıraktı o yüzden sade içimlerde tercih edeceğimi sanmıyorum ama kahveye çok yakıştı. Gerçekten üstünde yazan gibi çok hafif ve yumuşak bi tat veriyor. Pudingde denedim normal sürelere göre çok hafif oldu. Bence diğer sütlü tatlılara da çok yakışır. Özellikle ağır olan sütlü tatlılara şiddetle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur Selin S.
Nur Selin S. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nilky yulaf sütünü denedim ve bayıldım! Bu markanın sütlerini daha önce denememiştim, badem soya ve yulaf sütü normalde çok severim. Hiç topak yoktu ve tadı çok güzeldi. Ben kahveyle ve lapayla denedim iki türlü de çok güzel oldu. Kesinlikle alın, aldırın. :) Ayrıca paketlemesi de çok özenliydi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem M.
Gizem M. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yulaf sütünün tadı gerçekten harika.Koku olarak hafif vanilya ve yulaf kokusu var.Kesinlikle önyargılı olmamak gerekiyor.Glutensiz,laktozsuz,düşük kalorili ve %100 vegan.İçeriği çok iyi.Beklediğimden çok daha güzeldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
pınar a.
Pınar A. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıvamı ve tadı güzeldi. Vegan ve temiz beslenmeyi tercih edenler için güzel bir alternatif olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurşah G.
Nurşah G. · 24 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı çok hafif bir süt, kıvamı da öyle gercekten yok gibi. Kahvemde, sade ve meyvelerle yaptığım smoothienin içinde denedim. Çok beğendim. İçerken o hafifliğin vermiş olduğu yumuşak tadı alıyorsunuz. Laktoz tüketemeyenler, yumuşak içim tercih edenlerin favorisi olabilir. Yulaf ezmelerine de çok yakışacağını düşünüyorum, çünkü hafif olmasının yanı sıra farklı bir şey kullandığınızı hissediyorsunuz. Düşük kalorili tatlı, kahve, yulaf ezmesi atıştırmalarında tercih edilebilir seçenek oluşturmakta olan bir ürün. Teşekkürler denebunu ekibi. Zaman zaman tekrar alabileceğim bir ürünle tanıştım. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur B.
Yağmur B. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa yulaf sütünü deneme fırsatım oldu ve her şeyiyle çok sevdim. Beklediğimden güzeldi diyebilirim. Bundan sonra sıklıkla kullanacağıma eminim. Henüz denememiş olanlara kesinlikle tavsiye ediyoruuum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande T.
Hande T. · 26 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten mükemmel bu kadar beğenicegimi tahmin etmemiştim ilk defa tükettim harika. Öncelikli olarak ambalajı çok hoş görünce merak edip alıp denemek isteyeceğiniz türden. Kıvamı tadı herşeyi tam yerinde. İlk içtiğimde sanki cicibebe tadı ya da kokusu alır gibiydim buda çok hoşuma gitti🤭 kahve yanında denemedim ama eminim yakışır. Kesinlikle yeniden almayı düşüneceğim. Veganlar kaçırmasın 🤌😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma K.
Fatma K. · 46 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nilky yulaf sütüme sonunda kavustum. Açıkcası ürünün gelmesini sabırsızlikla bekledim. Paketi actigimda sütün kokusu çok hoştu. Kokusundan icerisindeki aromalar hissediliyordu. Filtre kahvemde kullandim sütü. O kadar yumusakti ki hic normal süt gibi degildi. Kahveyi icerken normalde süt tadının agır gelmesinden hoslanmam ama bu oyle bir sey degildi kıvam ve yumusaklık acısından beni baya etkiledi. Mükemmeldi🙈🙈
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma U.
Fatma U. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vegan ve yerli olması benim için ön plana geçti. Kahve, cupcake, kurabiye, müsli içinde kullandım ve sade şekilde de kullandım. Hepsi de harika oldu. Uygun fiyatlı, bütçe dostu bir süt. Kıvamı, tadı, ambalajı gerçekten güzel. Bundan sonrasında benim için devamında kullanacağım bir ürün oldu. Alınmasını ve kullanılmasını tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEVİL YILDIZ
Sevi̇l Yildiz · 43 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk tattığımda ön yargılarım vardı ancak ,o kıvam o koku o ilk damakta bıraktığı hoşluk sen ne muhteşem birşeymişsin yaaaa :) evimde 3 kedi bir köpeğim var hepsinin önüne vitamin olsun diye de koydum :) hepimiz çok sevdik.En kısa zamanda 12 li şekli ile alıcam .Bayıldım .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.