Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neva Root Touch-Up Kapatıcı Sprey (Siyah)
amazon-image
Neva Root Touch-Up Kapatıcı Sprey (Siyah)

Neva Root Touch-Up Kapatıcı Sprey (Siyah)

Neva Root Touch-Up  · www.nevashop.com
  4.18  (1396 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Saç dipleri için rötuş spreyi gri saçları anında kusursuz bir şekilde gizler. Saniyeler içinde uygulanır ve kurur. Yıkanana kadar kalıcıdır.

Nasıl Kullanılır?

İyice çalkalayın. Kullanmadan önce test edin. Ürünü dik şekilde muhafaza edin. En iyi sonuç için temiz ve kuru saç sıkın. Saçtan 15 cm uzaklıkta sıkın. Eşit derecede kamufle olana kadar sürekli ileri geri hareket ettirin. Kurumasını bekleyin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%38
%31
%8
%5
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elvan U.
Elvan U. · 43 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ayyyy dipler için bir sprey almayı düşünüyordum ama açıkçası elime alıp alıp bırakıyordum çünkü ürünler hakkında hiçbir bilgim yoktu. Gerçekten çoook iyi oldu bana bunu göndermeniz çok teşekkür ederim😍ürünü gelir gelmez deneyemedim çünkü izmirde yağmur haha korktum valla akar eder diye😱ürünü tam saçımın ayrım yerinde çıkan beyazlar üstünde denedim ve cidden hayat kurtarıcı bir ürün çünkü iki üç tel beyaz için dip boya yaptırmaktan kurtarıyor💃💃kapatıcılığı gayet güzel, kalıcılığını da beğendim, hatta o gün yıkamadım saçımı bakalım ertesi güne kalacak mı ya da yastığı yorganı boyayacak mı diye. Saçımda gayet güzel kaldı ve yastığa geçmedi👍🏻👍🏻👍🏻Markayı aslında boyalarından biliyorum çok eski bir markadır neva, bunu da gayet güzel becermiş tebrikler❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TC Ümmü A.
Tc Ümmü A. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımda yoğun beyazlaşma vardı. Böyle bi ürünü hep merak ediyordum. Gelince hemen denedim gerçekten yoğun olan beyazlarımı hemen kapattı. Neva root touch up spray ilk denememde etkisini gösterdi çok memnun kaldım. Benim gibi çok çalışan bayanların kurtarıcısı diye düşünüyorum. Kuaförde zaman kaybetmeden tüm özel davetlere hızlıca gidebilirim teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek T.
Dilek T. · 43 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aslinda inan8lmaz kolaylik ki benim gibi saclari kisa surede beyazlamaya baslayanlar icin. Boya zaman aralığını ne kadar uzatırsam o kadar iyi elbette. Bu urun de bunu için ideal. Tek olumsuz yani sıkarken biraz istenmeyen yerlere bulaşması. Ve bir süre kurumasını beklemek. Çünkü kurumadan ellerseniz ellerinize bulaşıyor. Püskürtme kısmı için farklı alternatifler düşünülebilir. Tesekkurler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MEHVEŞ T.
Mehveş T. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçımın sadece ön kısmı beyazlar ve bu ürün inanılmaz hemen kapatıyor normalde saçımı 15 günde bir boyamam gerekirdi bu ürünle birlikte artık boya yapmama gerek kalmadı. Bebeği olan bir anne olarak sürekli saç boyamaya vakit ayırmak zor oluyordu artık bu ürünü kesinlikle kullanacağım🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saime D.
Saime D. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok fazla beyaz saç problemi yaşıyorum. Farklı markaların spreylerini denedim boya ya su gibi aktı her tarafa bulaştı yada saçta kalın bir tabaka oluşturdu. Neva Root Touch-up'ı ilk kez denedim. Normal saç rengi gibi herhangi bir sertlik oluşturmuyor saçta. Sadece sıktıktan sonra kurumasını beklemelisiniz. Ben çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda y.
Sevda Y. · 41 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün mükemmel beyazları anında kapatıyor.Kesinlikle tavsiye ederim. Benim gibi yaş 35e yaklaşınca beyazlar sorun oluyor.Aynaya bakmak istemiyorsun.Bu ürün sayesinde saçın boyalı olmasada saniyesinde beyazlardan tamamen kurtuluyorsun.Teşekkürler Neva Root
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge G.
Özge G. · 35 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dip boyam geldiğinde ya da saçlarımın rengi aktiginda yeniden boyayana kadar beni kurtaran saçlarımı boyattigimi sanıp cevremden harika iltifatlar aldıran üstelik yıkayana kadar cikmayisiyla beni kendine hayran bırakan can kurtarıcı güzel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Ö.
Fatma Ö. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapaticiligi çok iyi ve kafa derisini boyamıyor. O yüzden sprey boya var gibide durmuyor. Anında kapatıyor. Kapatılan yere dokunulunca ele boya falan gelmiyor ve çok doğal duruyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi E.
Sevgi E. · 40 · Kars
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım çok çabuk uzadığı için sürekli dip boyası yapmam gerekiyordu. Bu ürün kurtarıcı oldu benim için. Beyazlarımı hemen kapattı. Uygulamak birkaç dakikami aldı sadece. Kokusu rahatsız edici de degil
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayla A.
Ayla A. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne tek kelimeyle bayıldım. İki fıs fısla tüm beyazlarım kapandı ve yıkayana kadar etkisini korudu. Açıkcası bu kadar etkili olacağını düşünmemiştim. Saçımı boyamak istemediğimden kurtarıcı bi ürün oldu benim için. Çok teşekkürler..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.