Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neva Root Touch-Up Kapatıcı Sprey (Koyu Kahverengi)
amazon-image
Neva Root Touch-Up Kapatıcı Sprey (Koyu Kahverengi)

Neva Root Touch-Up Kapatıcı Sprey (Koyu Kahverengi)

Neva Root Touch-Up 
  4.21  (938 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Saç dipleri için rötuş spreyi gri saçları anında kusursuz bir şekilde gizler. Saniyeler içinde uygulanır ve kurur. Yıkanana kadar kalıcıdır.

Nasıl Kullanılır?

İyice çalkalayın. Kullanmadan önce test edin. Ürünü dik şekilde muhafaza edin. En iyi sonuç için temiz ve kuru saç sıkın. Saçtan 15 cm uzaklıkta sıkın. Eşit derecede kamufle olana kadar sürekli ileri geri hareket ettirin. Kurumasını bekleyin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%40
%39
%6
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ŞULE A.
Şule A. · 32 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun zamandır dip boyası ile ilgili sorunlar yasıyordum. dip boyamın gelmesi beni çılgına ceviriyordu cunku bunun için ekstra bir zaman dilimi ayırıp saatlerce kuaför koltugunda oturmam gerekiyordu ki bu benim gibi calısan bir insan için cok buyuk bir sıkıntı. hele ki saclarınız cabuk uzuyor ve dip boyanız cabuk geliyorsa kullandıgım kapatıcı spreyi kesinlikle tavsiye ederim. Tam bir kurtarıcı urun. Urunu saçımın diplerine uyguladım ve sonucu anında aldım. beyazları kapatması çok guzel. saclarınızı yıkayana kadar kalıcı etkisini goruyorsunuz. mutlaka sac boyatan kadınların alması gereken bir ürün. Beni bu urunle tanıstırdıgınız için tesekkur ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mine A.
Mine A. · 34 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımın arasında ufak bölümler halinde beyazlarim çıkmıştı. Ozellikle saçımın ön kısmındaki beyazlayan bölüm cok rahatsiz ediyordu. Henüz cok beyazim olmadığı için komple hic boyamadm ve boyamak istemiyordum. Lakin gönderdiğiniz ürünü denedikten sonra mucozeyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru U.
Ebru U. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Faklı renklerini daha önce almayı düşünmüştüm ama saçım koyu renk olunca vazgeçmiştim gelen ürün sayesinde deneme fırsatı buldum renk uygulaması çok pratik ve güzel beyazları mı kapatmak için kullanabilirim ya da sevdiğim bir arkadaşıma hediye etmeyi düşünüyorum teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nursel U.
Nursel U. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanım öncesi memnun kalacağımı hiç düşünmemiştim çünkü doğal bir görünüm elde edebileceğimi düşünmüyordum gayet güzel kapattı beyaz saç tellerini renk uyumu gayet güzel çok doğal durdu bulaşma yapmadı kullanımı basit ve etkili memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nadide Ç.
Nadide Ç. · 37 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün saçımla aynı renk olduğunda renk olayını çok gözlemleyemedim. Ürün pratik sıkarken güzel bir kokusu var aynı zamanda çok hafif olsada saç boyası kokusu geliyor. Ürünü banyoda kullanmakta fayda var çünkü lavaboya minik minik boyalar uçuşmuştu. Saça sürdükten sonra hafif bir sprey sertliği oluyor ama saç spreyleri kadar değil tabiki. Kuruduktan sonra boya bulaşmıyor terleyince belki nemle bulaşabilir bilemiyorum. Pratik bir ürün, dip boyası olayını iyi çözüyor. Bi de rengi baya saç rengini karşılar sırıtmaz. Siyah, açık kahve, koyu kahve, kestane. Ürün pratik ce kullanımı kolay. Tüm saçı boyamada çok pratik olacağını sanmam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Ç.
Fatma Ç. · 34 · Çankırı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ve kapatıcı özelliği güzel saçlarım boya değil boyalı olan bir arkadaşımda denedim etkisi güzeldi saçı katılaştirir mı acaba dedim ama hiç öyle bir etkisi de olmadı tavsiye üzerine arkadaşım kullanıyor memnun 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yagmur F.
Yagmur F. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hamilelik doğum bebek derken beyazlar aldı başını gitti ve biraz kendı görüntünüzmu bebeginizin sağlığımı derken araya anneliginiz giriyor ve beyazlarla geziyorsunuz takı bu ürünle karşılaşana kadar 1 dakikada saçlarınız boyanmiscasina inanılmaz kurtarıcı..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
duygu s.
Duygu S. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün beyazları çok iyi dercede kapatıyor ve yapay bir görüntüsü de yok üstelik dökülmüş olan bölgede de saç varmış gibi görünüyor. Saçlarında beyaz ve dökülme problemi olanlar rahatlıkla kullanabilir .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef S.
Sedef S. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü genel olarak sevdim kesinlikle kurtarıcı bir ürün şuan ihtiyacım olmamasına rağmen denedim ve çok iyi buldum ihtiyaç doğrultusunda şipşak işimizi görücek bir ürün ilerleyen yaşlarda kesinlikle favorim olacak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
KÜBRA A.
Kübra A. · 30 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beyazları kapatması oldukça iyi, 🔥saçta kalıcılığı kuruduktan sonra duş alana kadar saçta kalıyor. 🔥cilde bulaştıktan sonra hemen su ve sabunla temizlenmesi gerekiyor çünkü çok çabuk kuruyor. Ürün harika 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.