Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Ultra Sheer Hydrating Fluid SPF50 Yüz Güneş Koruyucu
amazon-image
Neutrogena Ultra Sheer Hydrating Fluid SPF50 Yüz Güneş Koruyucu

Neutrogena Ultra Sheer Hydrating Fluid SPF50 Yüz Güneş Koruyucu

Neutrogena  · www.trendyol.com
  4.63  (194 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Neutrogena Hydrating Fluid SPF50 Yüz Güneş Koruyucu, dermatolojik olarak test edilmiş, yüksek koruma sağlayan ve 3'ü 1 arada fayda sunan bir güneş kremidir. Helioplex SL™ Teknolojisi sayesinde UVB, UVA, uzun UVA, görünür ışık ve kirliliğe karşı gelişmiş geniş spektrumlu koruma sağlar. Formülü, güneş ışığına maruz kalma ve çevresel etkenlerin neden olduğu erken yaşlanma belirtileriyle mücadele etmeye yardımcı olan gliserin, pantenol, pro-seramidler ve C & E vitaminleri ile Niasinamid gibi antioksidanlarla zenginleştirilmiştir; aynı zamanda 24 saat yoğun nemlendirme sağlar ve cilt bariyerini korur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%25
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nihan E.
Nihan E. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıvamının ince olması, yüzde ağır bir his bırakması, kokusuz olması ve makyaj bazı gibi de kullanılabilmesi en sevdiğim özellikleri oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tayyibe T.
Tayyibe T. · 26 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı oldukça hafif ve gün boyu tere karşı dayanıklı, ayrıca makyajımın altında o kadar güzel durdu ki favorim oldu resmen ♡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ekin idil a.
Ekin Idil A. · 21 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim için bir yüz güneş ürününde en önemli kriterlerden biri göz yakmamasıdır. Bu ürün terlemeye karşı inanılmaz dayanıklı; spor yaparken veya sıcakta terlediğimde bile asla eriyip göze akma yapmıyor, dolayısıyla o can yakan göz sulanmalarına sebep olmuyor. Hızlıca emildiği için sabahları harika bir makyaj bazı görevi görüyor. Üzerine ten makyajı uyguladığımda kesinlikle topaklanma, soyulma yapmadı ve makyajın duruşunu asla bozmadı. Ciltte ağırlık yapmayan, çok hızlı emilen bir yapısı var. Yüzde o sinir bozucu beyaz tabakayı bırakmıyor, doğal bir bitiş sağlıyor. Ürün parfümsüz olduğu için o yoğun, rahatsız edici kremleri koklamıyorsunuz. Hassas cildimde hiçbir irritasyona, kızarıklığa veya alerjik reaksiyona sebep olmadı. Küçük bir not: Şehir hayatında, sıcakta ve sporda performansını çok başarılı buldum; ancak henüz deniz veya havuz kenarında, yoğun su altında deneyimleme şansım olmadı. Yüzü için hem yüksek korumalı hem de konforlu bir güneş ürünü arayanlara, özellikle de makyaj severlere kesinlikle tavsiyemdir!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma a.
Fatma A. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhabalar, ürünü beğendim sayılır. Genel değerlendirmelerim şu yönde : - Kıvamı çok akışkan, su gibi. - Beyaz iz bırakmıyor, çabuk emiliyor. - Gözlerimi yakmadı ve (bu yüzden parfüm içermediğini düşünüyorum. Çünkü parfüm içeren tüm kremler gözümü yakıyor) - Soyulma yapmadı. - Mat bir görüntü veriyor, parlak görüntü vermiyor. - Yayılması kolay, nemlendirici gibi bir dokusu var. - Tüpü kocaman görünüyor. Çabuk biter mi bilmem ama bereketli bir ürün gibi göründü bana :) Beğenmediğim yönleri : - Tam olarak koruyup korumadığından emin olamadım. Güneş çok olmamasına rağmen, yüzümün güneşten yandığını hissettim gibi oldu. - Doku olarak güzel evet, hatta hafiften sarımsı bir rengi var. ama renk eşitleme gibi bir etkisini görmedim. - Çok sıvı olduğu için tüpü sıktığımda bir anda akıyor. Bu çok hoşuma gitmedi. Tüp dizaynı daha iyi olabilirdi. belki o malum markadaki gibi basmalı başlık olabilirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem Ü.
Ecem Ü. · 29 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Babe ve bioderma dönüşümlü kullanıyorum, ilk kez bu kadar hafif yapıya sahip yüz güneş koruyucu ile karşılaşıyorum. Harika bir ürün 4 gündür deniyorum, yaşadığım bölge yılın büyük bir bölümü güneşli kış ayında dahi güneş kremi kullanıyorum ilk kez dediğim gibi emilimi beyaz leke bırakmayışı ve ağırlık hissi yaratmaması ile kullandığım ürünleri sollayan bir krem. Çok beğendim zaten neutrogena dannbu beklenirdi. Alın aldırın
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
beyza u.
Beyza U. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel çok memnun kaldım. Hafif bir yapısı var, kolay emiliyor ve beyazlık bırakmıyor. Kokusu yok gibi, çok güzel nemlendiriyor. Makyaj altında da çok güzel performansı var. Ayrıca tam olarak fiyat performans ürünü hem diğer ürünlere kıyasla nispeten uygun fiyatlı hem de çok güzel koruma sağlıyor. Bundan sonra kullanacağım ürünler listesinde.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ece k.
Ece K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kışın kullanmayı daha çok düşündüğüm bir ürün oldu zaten kışın c vitamini kullanan biri olarak lekeye karşı üzerine güneş kremi sürüyordum . Bu kombinasyon ikisini bir arada sunması ile pratik . Ayrıca beyaz kalıntı bırakmıyor. Renkli güneş kremi kullanıyordum ama günlük olduğunda gereksizdi. Bu benim için günlük , daha çok kış sezonu için bir yüz güneş kremi oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ekin C.
Ekin C. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten incecik bir yapısı var, anında emiliyor ve herhangi bir beyazlık bırakmıyor. Bu sebeple gün içerisinde tazeleme yapmaya da uygun olduğunu düşünüyorum. Parfümsüz olmasını sevdim. Koruyuculuğu oldukça iyi. Şehirlerarası araç kullanımı esnasında test ettim; benden geçer not aldı. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Didem G.
Didem G. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La rochenin renkli güneş kremini kullanıyorum. Aynı versiyon bu markada olsa tercih nedenim olur. Hafif bir yapısı var. Güzel emiliyor ve yağlı hissiyat bırakmıyor. Tatilde renkli güneş kremi kullanmak istemediğim için bu kremi tatilimin baş tacı olarak ilk sıraya aldım. Şimdilik sivilce yok. Bu da benim için kıymetli bir nokta
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esra t.
Esra T. · 45 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
alerjiye ve sivilceye çok eğilimli bir cildim var ve tüm yüz koruyucularda bu zamana kadar en fazla 2 3 gün sonra sivilce problemi yaşadım .ama bu üründe hayatımda ilk defa sivilce problemi yaşamadım , çok ama çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.