Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Skin Detox Arındırıcı Kil Maskesi
amazon-image
Neutrogena Skin Detox Arındırıcı Kil Maskesi

Neutrogena Skin Detox Arındırıcı Kil Maskesi

Neutrogena 
  4.31  (2361 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Ciltteki her türlü kiri hedef alan detoks etkili kil formüllü, Glikolik Asit ile zenginleştirilmiş arındırıcı kil maskesi; cildin nem dengesini korurken kir, yağ, makyaj kalıntılarını nazikçe temizler. Bu 2'si 1 arada formül, detoks maskesi veya günlük temizleyici olarak kullanılabilir. Yumuşacık ve ışıltılı bir cilt için gözenekleri derinlemesine temizler, gözeneklerin tıkanmasına sebep olmaz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%42
%37
%10
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nisan C.
Nisan C. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü maske olarak kullandım sadece 1 dakika bekletip yıkadım ilk denemem olmasına rağmen çok güzel sonuç aldım. daha sürerken çok ferah hissettirdi ve yüzümdeki özellikle burun bölgemdeki gözenekleri açtı. yıkadıktan sonra yüzümde yumuşak pürüzsüz bir his bıraktı. günlük bakım rutinime ekleyeceğim bir ürün oldu. tanışmamıza vesile olduğun için teşekkürler denebunu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rukiye C.
Rukiye C. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutrogena bakım ürünleri beğendiğim ve kullandığım ürünler arasında🙏Bu üründe yüzde bebeksi bir his bırakıyor cildi çok güzel arındırıyor gözeneklerin siyah noktaların temizliği gözle görünür şekilde farkediliyor 😍ilk kullanımda etkisini gösteren maskelerden ve zaten kil maskelerini çok severek kullanırım uzun süre elimin altından düşmicek kendisi 😍😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Ö.
Gülşah Ö. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım, işte tam istediğimi gibi bir ürün. Artık vazgeçilmez ürünlerimden biri oldu, bunun için Denebunu.com ekibine de ayrıca teşekkür ederim. Günlük temizleyici olarak kullanıyorum ve hassas cildime hiçbir yan etkisi olmadı. Bugün maske olarak kullandım inanılmaz bir ferahlık ve ışıltı verdi. Komşum bile farketti yüzün ne güzel parlıyor ne yaptın diye sordu:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil Y.
Sevil Y. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kil özlü birkaç arındırıcı maske kullanmıştım ancak Neutrogena tek kelime ile muhteşem... Diğer ürünlerde olduğu gibi yüzde kalıp oluşturmadan rahatlıkla yıkanıyor ve yıkamadan sonra yüzümde bıraktığı rahatlatıcı etkiyi gerçekten çok sevdim. Gerçek anlamda cildimin nefes aldığını hissettim diyebilirim. Çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve C.
Merve C. · 39 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben maske olarak kullandim yani yuzumde beklettim ve o esnada yuzum naneli seker yersiniz de agizda bi ferahlik olur ya :) aynen o sekilde hissettim. Yikadiktan sonra da o ferahlik hissi devam etti. Bi tarz ürünler kullandiktan sonra yuzum kurur ama bu urunde buda olmadi. Yani ilk kullanim icin sonuç cok iyi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melis deniz ü.
Melis Deniz Ü. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün dün elime geçti ve sadece bir kez kullanmama rağmen yüzümde bir ferahlık ve gözeneklerimi makyaj kalıntılarını tamamiyle temizledi böyle maskelerden sonra ben nemlendirici kullanırdım fakat bu maskeden sonra nemlendirici kullanmadım bile teşekkürler NEUTROGENA :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem G.
Gizem G. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bence güzel yuzunuze surdukten bir müddet sonra yanma hissi oluyor bu iceriginden kaynakli maskenin ise yaradigini hissettiriyor ve yıkamadan sonra ferahlık hissi bıraktı ben maske olarak deneyimledim bende biraz kuruluk yapti her maske sonrasi gibi genel olarak memnunum uzun vadede etkili olucagini dusunuyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice A.
Hatice A. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
önceden kullandığım ve daha pahalı olan markanın vadettiği her şeyi bana sunuyor. kullandığım ilk andan itibaren etkisini hissettim ve gerçekten çok beğendim. maske olarak değil de daha çok günlük temizleyici olarak kullanıyorum. cildimdeki yağı ve makyajı çok güzel temizliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
CEYLAN G.
Ceylan G. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maske olarak kullandığında gayet başarılı birkaç dakika cildimde bekletip Yıkadıktan sonra hiç kurumadan gerilmeden temizlenmiş arınmış ve eşitlenmiş bir cilde sahip olduğumu gözlemledim🌸 En çok kullanım sonrası cildimde bıraktığı ferahlığı sevdim 💓 Teşekkürler 💁🏻‍♀️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu S.
Duygu S. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten kullandıktan sonra cildimin nefes aldığını hissediyorum. Maske olarak kullanılabilmesi de çok güzel bir özellik. Her gün makyaj yapıyorum ve cildimin derinlenmesine temizlenmesi gerekiyor cildimi hiç tahriş etmedi bu kadar derinlemesine temizlerken çok çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.