Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Refreshingly Clear Hidrojel Arındırıcı Maske
amazon-image
Neutrogena Refreshingly Clear Hidrojel Arındırıcı Maske

Neutrogena Refreshingly Clear Hidrojel Arındırıcı Maske

Neutrogena 
  4.63  (914 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster
  • Canlandırıcı Pembe Greyfurt ile zenginleştirilmiştir.
  • Sivilcelenmeye yatkın ciltler için uygundur.
  • Temiz, yumuşak ve ışıltılı bir cilt görünümü sunmak için canlandırır ve arındırır.
  • Benzersiz yeni teknoloji %100 hidrojel yapı, içeriğinin etkili bir şekilde emilmesi için yüzünüzü adeta ikinci bir cilt gibi sarar. 
  • 30 ml seruma denk içeriği, sadece 15 dakikada verir.
  • Gözenekleri tıkamaz.

Nasıl Kullanılır?

Adım 1: Yüzünüzü temizleyin.
Adım 2: Maskenin arkasındaki beyaz filmi çıkarın, atın.
Adım 3: Hidrojel maskeyi yüzünüze yerleştirin ve 15-30 dk arası bekleyin.
Adım 4: Maskeyi çıkarın ve kalan miktarla yüzünüze ve boynunuza masaj yapın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%24
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

SAİM İ.
Sai̇m İ. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Canlandırıcı Pembe Greyfurt ile zenginleştirilmiştir. Sivilcelenmeye yatkın ciltler için uygundur. Temiz, yumuşak ve ışıltılı bir cilt görünümü sunmak için canlandırır ve arındırır. Benzersiz yeni teknoloji %100 hidrojel yapı, içeriğinin etkili bir şekilde emilmesi için yüzünüzü adeta ikinci bir cilt gibi sarar. 30 ml seruma denk içeriği, sadece 15 dakikada verir. Gözenekleri tıkamaz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesrin M.
Nesrin M. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hidrojel yapısını en çok sevdiğim ürünlerden biri kesinlikle. Akne eğilimli olan ciltler için birebir. Yoğun nemlendiriciliğini ve yumuşaklığını çok sevdim. Etkisi gerçekten 1 haftalık bakım ile eş değer. Arada unutup atladığım cilt bakımı ritüelimi bu sayede telafi etmiş oluyorum. Canlı ve parlak cilt görünümü en çok sevdiğim his. Kesinlikle başarılı. 😍😍😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal Nur K.
Hilal Nur K. · 26 · Osmaniye
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle tekrar tekrar alacağım ve sürekli kullanacağım bir ürün. O kadar güzel ve etkili bir maske... Kağıt maskelere göre daha iyi olduğunu düşünüyorum. Jel kıvamında olması yüzünüze hemen oturmasını ve kaymamasını sağlıyor. Çıkardıktan sonra yumuşacık oldu cildim. Herkese mutlaka öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna U.
Aleyna U. · 25 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimde fazla beklettiğim ve uyguladıktan sonra iyi bir nemlendirme isteyen kil maskesinden sonra kullandım pamuk gibi oldu cildim. Etkisini baya beğendiğim bir maske oldu. Maske stoğum bittiğinde kağıt maskeler yerine hidrojel maskelere geçiş yapacağım gibi duruyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep ç.
Zeynep Ç. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hidrojel dokusunun yüzüme verdiği hissiyat çok güzeldi. Normalde kuru bir cildim olmamasına rağmen yüzüm maskedeki tüm serumu emdi. Kağıt maskelerde yüzümde kalan fazladan ürünü yedirmem gerekiyordu. Ama bunda hiç öyle olmadı. Gerçekten tek kullanımlık maskelerde yenilikçi bir yaklaşım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval F.
Şevval F. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün cidden güzel, piyasadaki maskelere oranla bu ürün daha üst seviyede, cildi bebek gibi yapıyor ancak sürekli sürekli alınabilecek bir ürün olduğunu düşünmüyorum, çünkü maliyeti fazla. Yine de sürekli olarak alım yapmak isteyenler için güzel bir seçenek, ama benim sürekli alacağım bir ürün değil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla Ö.
Çağla Ö. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürüne 10 yıldız olsa verirdim çok iyi cildim inanılmaz rahatladı maske sonrası yumuşak ama sıkı bir his veriyor elmacıklarda hafif pembelik ve genel olarak parlaklık verdi çok sevdim cildinize maskeyi koyduğunuz andan çıkarana kadar sanki birisi yüzünüze masaj yapıyormuş gibi hissettiriyor bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burak K.
Burak K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arındırıldı serumun maske hali başarılı %1oo akserumdan üretilmiş. En iyi sonuç şçin haftada 3 kez kullanılması gerekiyormuş kullandıktan sonra öğrendim ve üründen satmış almaya karar verdim . Doğru bir karar olduğunu düşünüyorum 🤨 markanın farklı maskelerini de aldım böylece .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep u.
Zeynep U. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen gerçekten çok memnun kaldım, atopik ve kuru cilt tipine sahip biri olarak sanki cildimi tekrar nefes aldırdı diyebilirim. ama tek kullanımlık maske için çok yüksek bir fiyatı olduğunu düşünüyorum, biraz daha makul seviyeye düşse ayda 4-5 kez kullanacağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla Kübra A.
Leyla Kübra A. · 39 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kullanımı çok piratik yalnız ayakta durmamak lazım yatarak beklemek gerek yüzünden kayıyor çünkü. Maske serinlik hıssı veriyor kullanım sonrası yuzde bır ferahlama degısık bır rahatlama oluyor. 20 dk kadar bekledım neredeyse tüm serumu emni hiç yaymaya gerek kalmadı ara ara yapmayı düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.