Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Purifying Boost Hidrojel Arındırı Maske Neutrogena Purifying Boost Hidrojel Arındırı Maske-badge
amazon-image Neutrogena Purifying Boost Hidrojel Arındırı Maske-badge
Neutrogena Purifying Boost Hidrojel Arındırı Maske

Neutrogena Purifying Boost Hidrojel Arındırı Maske

Neutrogena 
  4.59  (195 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Neutrogena’nın Kore’de geliştirilmiş, arındırıcı etkisi kanıtlanmış, Purifying Boost Hidrojel Arındırıcı Maske ile tanışın.

  • Deniz yosunu özü ile zenginleştirilmiş, %100 Hidrojel yapılı bu yeni nesil maske, içeriğinin etkili bir şekilde emilmesi için yüzünüzü adeta ikinci bir cilt gibi sarar.
  • 30 ml detoks seruma denk içeriği, sadece 15 dakikada cildinize verir. Sonuç; arınmış, canlı ve yumuşacık bir cilt.
  • Gözenekleri tıkamaz.
  • Hassas ciltler için uygundur.

Nasıl Kullanılır?

  1. Yüzünüzü temizleyin.
  2. Maskenin arkasındaki beyaz filmi çıkarın, atın.
  3. Hidrojel maskeyi yüzünüze yerleştirin ve 15-30 dakika arası bekleyin.
  4. Maskeyi çıkarın ve kalan miktarla yüzünüze ve boynunuza masaj yapın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%24
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nesrin M.
Nesrin M. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önceleri pratik oluyor diye kağıt maskeleri kullanıyordum. Ama etkisi öyle aman aman değildi. Özellikle böyle düşünmemde hidrojel maskeler ile tanışmam etkili oldu. Çok daha etkili bir sonucu olduğuna birebir emin oldum. Daha nemli bir cilt bıraktığı kesin. Ayrıca öncesinde uyguladığım dermarollerlar sayesinde cildimin alt katmanlarında bile etkisini hissettim. Cildimdeki kuru pürüzlü kısımlar ile maske sonunda vedalaştım. Bunun yerine nemli , parlak, canlı ve dinamik bir cilt görüntüsüne kavuştum. O yumuşaklık hissini tarif edemem. Muhteşem. Tek dert satış fiyatı. 😐Satış fiyatı uygun olsa kesinlikle sık sık uygulayacağım bir maske . 😘 Ama bu şekil arada bir kendimizi şımartırız. 😅
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Göksu ekin K.
Göksu Ekin K. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
açık ara kullandığım en iyi maskelerden biriydi. kullanımı çok rahattı. kesinlikle kağıt maskelere göre daha kolay bir kullanımı var. etkisi de çok güzel yaklaşık 25 dakika kadar durdu cildimde. herhangi bir alerjik reaksiyon olmadı ki bir miktar hassas bir cildim olduğu için bu tarz ürünlere temkinli yaklaşıyorum genelde. çok beğendim ve kesinlikle öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihansu Y.
Nihansu Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusuna bayıldım. Bence kağıt maskeden daha iyi, çünkü kağıt maskeler bu kadar iyi suratın şeklini almıyor bence. Bu direk suratımın şekline büründü ve heryere gayet iyi nüfuz etti. Açıkçası yarım saat yüzümde tuttuktan sonra hala ıslak ve kullanılabilir olduğunu düşündüğümden paketine geri koydum. Bir kez daha kullanmayı düşünüyorum. yüzüm çok yumuşak oldu yarattığı etkiyi sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal Nur K.
Hilal Nur K. · 26 · Osmaniye
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı aşırı sevdim. Çok güzel bir kokusu,dokusu ve kullandıktan sonraki hissi mükkemmel. Gelir gelmez hemen kullandım ve çok beğendim. Bundan sonra da mutlaka alacağım bir ürün. Yüzümü o kadar ferahlattı, nemlendirdi ve dinlendirdi ki.... Kesinlikle tavsiye ediyorum herkese
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aycan Ö.
Aycan Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk olarak deneme sebebim; deniz suyu ürünlerinin cildime iyi gelmesi. İkinci olarak da Kore ürünü olması çünkü cilt ürünlerinde adını duyurmuş bir ülke. Genel olarak ürünün yapı ve içerik olarak çok beğendim cildime baya ama baya iyi geldi. Zaten kullanır kullanmaz anlayabiliyorsunuz cildinizi yumuşacık yapıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sara Y.
Sara Y. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzde bıraktığı nem hissi gerçekten çok muhteşem. Yumuşak dokusuyla uygulaması inanılmaz kolay. Maskede çok ürün var ki bu bence iyi bir şey. Bazı maskelerde ürün az olabiliyor ya da paketinin içine akmış oluyor ki bunu kurtarmak da zor olabiliyor. Kullanmaya devam edeceğim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem G.
Gizem G. · 32 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullanıp sevdiğim bir üründü. Ben genel olarak bu tarz maskeleri çok beğeniyorum. Hem kullanımı kolay hem de eğlenceli. Bunu da az önce yaptım yine. Yaptıktan sonra yumuşak ve güzel bir his oluşturuyor. Nemlendiriyor. Tavsiye edilir :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübranur S.
Kübranur S. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım.😊 Çok güzel bir maske iyiki almışım. Cildim hassas olduğu için çok fazla maske kullanamıyordum. Ama bu üründen aşırı memnun kaldım. Kokusu, kullandıktan sonra cildime nefes aldırıyor oluşu tek kelimeyle harika, tavsiye ederim 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eminegül Ç.
Eminegül Ç. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanımı rahat ve kısa sürede gözle görülür fark oluşturdu. Freshlik sayesinde yüzüm yeniden canlandı ve nefes aldığını farkettim....Eğer zamanım cok yok ama ihtiyacım fazla diyorsanız almanızı tavsiye ederim...Kısa süredeki etkisi sizi de etkileyecektir...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba K.
Tuğba K. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketten çıkarıp cildinize yapıştırdığınız anda yoğun bir ferahlama hissetmeye başlıyorsunuz. Kağıt maskelerde yaşadığım sorun gibi ürünün yarısı pakette kalmıyor veya etrafa dökülmüyor. Yüzümde bıraktığı fresh his için bile tekrar tekrar almaya devam ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.