Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Hydro Boost Water Gel
amazon-image
Neutrogena Hydro Boost Water Gel

Neutrogena Hydro Boost Water Gel

Neutrogena 
  4.62  (23079 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kutu içerisinde 6 adet 1.5 ml ürün bulunmaktadır.

Uzun, yoğun günler ve dış etkenler cildinize zarar verebilir. Cilt yavaş yavaş daha kuru ve nemsiz hisseder, esnekliğini ve sıkılığını kaybeder.

Hydro Boost®'un canlandırıcı Water Gel dokusu yenilikçi Hyalüronik Gel Matrix teknolojisi ile zenginleştirilmiştir:

  • Ağırlığının 1000 katı kadar su tutabilen Hyalüronik Asit içeriği ile epidermiste nemi hapseder.
  • Gün boyu nemlendirerek, cilt ihtiyaç duyduğunda ona geri verir.
  • Hafif formül. Yağsız. Gözenekleri tıkamaz.
  • Cildi 24 saat boyunca nemli tuttuğu klinik olarak kanıtlanmıştır.*
  • 1 haftanın sonunda, kadınların %86'sı cildini pürüzsüz hissetmiştir.**
  • 4 haftanın sonunda, kadınların %91'i cildini yumuşak hissetmiştir.***

*52 kadın ile yapılan aletsel test, 2014.

** Günde bir ila iki kez ürün kullanan 168 kadın ile yapılan kişisel değerlendirme, 2016.

*** Günde bir kez ürün kullanan 35 kadın ile yapılan kişisel değerlendirme, 2014.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%20
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kerime Karataş
Kerime Karataş · 32 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümde bıraktığı nemlilik oranı çok güzeldi. Almayı kesinlikle düşünüyorum. Yüzde bir tabaka gibi de asla kalmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Su K.
İrem Su K. · 32 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü ilk çıktığında en az 3 sene önce uzunca bir süre kullandım, 2-3 kutu bitirmişimdir. Akne rozalı, hassas ama yağlı cildime kremi sürdüğümde kesinlikle sivilce yapmadan ( cildim akneye ve sivilceye müsait ) besliyordu. İlk sürdüğümde biraz yakıyordu doğrusu. Formülasyon değişmiş sanırım, harika olmuş. Cildimde hiçbir yanma sonu yok, aksine aydınlanmış, temiz ve canlı bir cildim var, sivilceye de neden olmuyor. Harika bir ürün, harika bir formülasyon. Teşekkürler Neutrogena,
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Songül K.
Songül K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten ben bu markanın hayranıyım. Bütün temizleme suyu tonik kremler hepsini bu markanın ürünlerini kullanıyorum. Anlatmaya gerek yok bu markayı zaten. Denebunu ekibine teşekkürlerimi sunuyorum kutu için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Keser
Sevgi Keser · 40 · Bartın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün mükemmel akşamları makyajımı temizledikten sonra yüzümü temizliyor ve nemlendirmek için kullanıyorum ve sabah yüzüm yumuşacık oluyor çok beğendim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin B.
Selin B. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
3'lü set olarak almıştım o şekilde düzenli kullanınca memnun kaldım. Özellikle ilk birkaç gün cildim yoğun ilgiden çok güzelleşti. Fakat cildinizin kuruluğu için almayı düşünürseniz tek bu setin etkili olacağını düşünmüyorum çünkü soğuk bir şehir dışı gezim oldu orada yeterli gelmedi, yanaklarımda ve burun çevremde kuruma oldu. Onun dışında genel temizlik ve bakım için gayet iyi. Ürünler bittikten sonra değerlendirip tekrar almayı düşünüyorum çünkü yaz aylarında cildim karma oluyor o dönemde verdiği nem yeterli gelecektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap Ç.
Mehtap Ç. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel nemlendiriyor. Nemlendiriciliği uzun süre sürüyor. Yapış yapış his bırakmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nusena Ceylan
Nusena Ceylan · 28 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildinize maximum nemi vermeyi başarıyor. sürdüğümde cildim kadife gibi oluyor ve nemlendiğini hissediyorum. en sevdiğim yanı ise direkt cilde geçip tabaka gibi hissetmiyor olmam. çok küçük miktar parmaklarımla masaj yaparak uyguluyorum ve çok çabuk emiliyor. bu yüzden makyajın altında rahatlıkla kullanılabilir. kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor. verdiği nem de uzun süre devam ediyor. ten rengim eşitlenmiş gibi ve daha aydınlık canlı hissediyorum. yapısı muhteşem, yoğun nem veriyor. iki kat sürdüğümde farkettim ki daha çok etki ediyor. sivilce de yapmadı ve yakma hissi yok. ben daha çok yatmadan önce uygulamayı tercih ettim ve sabahları uyandığımda daha güzel ve pamuk gibi gözüküyor cildim. kokusunu çok beğendim ferah hissettiriyor, bu tarz kokulara bayılırım zaten. gerçekten bir çok nemlendiriciye taş çıkartmakta kendisi. şans verebilirsiniz derim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra D.
Büşra D. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu kutumun içinde deneme boyu 2 küçük tek kullanımlık paket olarak geldi. Birini kullandım, diğerini de yarın kullanacağım. Ama hemen bugünden yazmak istedim. Dokusu, kokusu, yüzümde bıraktığı yumuşaklık hissi harika. Zaten Neutrogena'nın Hydra Boost serisinin hemen hemen her ürününü denedim. Hepsi de nemlendirme ve canlandırma konusunda çok iyi. Tabii bunu uzun süreli kullanamayacağım için genel bir yorum yapamayacağım ama bu serinin diğer ürünleri gibi ilk kullanımda bile iyi hissettirdi. Teşekkürler Neutrogena, teşekkürler Denebunu...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda U.
Eda U. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En çok sevdiğim marka Neutrogena . Neutrogena Hydro Boost Water Gel i çok merka ediyordum ve ilk kutumda denemek nasip oldu. Ben gerçekten çok beğendim çok başarılı bir ürün . Benim cildim karma - kuru arası bir cilt ve benim için çok ideal bir ürün. Ayrıca makyaj altına kullanılabilmesi de çok hoş olmuş. Bir de bana colgate karbonlu diş macunu göndermişsiniz çok sevindim denemek istiyordum sürpriz oldu çok teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem K.
İrem K. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü o kadar beğendimki gidip satın aldım. Güneş sonrasında kuruyan cildimi de toparladı. yumuşacık bebek poposu kıvamında bir cildim olsun, yapışkan his bırakmasın, terleme yapmasın, cildim kusmasın istiyorsanız kesinlikle alın aldırın. Tıraş sonrası eşime de sürüyorum biz bayıldık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.