Neutrogena Deep Moisture Vücut Losyonu - Parfümsüz
Ürünün orijinal fiyatı: 55 TL*
Hipoalerjenik Formül
Kuru ve hassas ciltlere uygunluğu dermatolojik olarak test edilmiş, tek bir uygulamayla cildi 24 saat boyunca nemlendiren yeni Günlük Vücut Nemlendiricisi
Eşsiz formül: D-Panthenol ile zenginleştirilmiş Norveç Formülü’nün ciltte 10 katmana kadar** aktif nemlendirme sağladığı ve ciltte neme en çok ihtiyaç duyulan bölgeleri etkili şekilde nemlendirdiği klinik olarak kanıtlanmıştır.
İlk kullanımdan itibaren cildinizi korur. Cildinizde rahatlamış, pürüzsüz ve 24 saat boyunca nemlendirilmiş bir his bırakır.
Günden güne cildinizin daha yumuşak, daha güzel ve daha sağlıklı bir görünüm kazandığını fark edersiniz.
Parfüm içermez ve alerji riskini minimize edecek şekilde formüle edilmiştir. Yağlı bir his bırakmayan formülü cilde anında nüfuz ederek cilt tarafından kolayca emilir. Böylece uygulamadan sonra giyinmek için beklemenize gerek kalmaz.
*Tavsiye edilen satış fiyatıdır.
**Epidermisin üst tabakaları
Puan dağılımı
Bayıldım. Duştan sonra at kili fırça ile vücudumu fırçalayıp ardından losyonu sürüyorum. Yumuşacık. Kokusuz olmasına bayıldım. Yağlı değil nemli hissi çok güzel.
Vazgeçemediğim vücüt losyonum, nemlendirmesi etkisi 1.5 gün neredeyse. Saniyeler içinde emiliyor. Parfümsüz olması da ayrı bir özelliği, ciltte yapay bir koku bırakmıyor. Yaz-kış kullanıyorum.
Genel olarak bu markanın kremleri vaad ettikleri etkileri sunuyor Bi krem de hepimizin istediği yağlı olmasın gerçekten öyle asla yağlı hissi vermiyor uzun süre nemlendirme etkisi veriyor
Neutrogena çok severek kullandığım marka. Losyonda gercekten mükemmel. Yağlı his bırakmıyor ve cildim gün boyunca yumuşacık kalıyor. Teşekkürler denebunu :)
Markanın yoğun el kremi serilerini senelerdir beğenerek kullanıyorum. Bu ürün de hem kokusuz hem de kolay emilen ve anında yumuşacık yapan yapısıyla favorilerim arasına girdi
ürünü ilk kez kullandım ve çok beğendim. hemen emiliyor ve kokusuz.
Muhteşem bir ürün. Anında yumuşatıyor. Tek eksiği markanın cruelty free olmaması
Çok iyi nemlendiriyor ve en önemlisi yağlı yağlı ya da yapış yapış bir his bırakmıyor. Parfümsüz olması ise ekstra mutlu etti.
Bu urunun beyaz rengini kullaniyordum ama bu mavi renginide cok begendim .yagli his bırakmıyor hemen emiliyor ve çok iyi nemlendiyor.
Bu losyonu zaten sürekli alıyorum. Çok memnunum. Özellikle erkekler için parfümsüz bir ürün ve yağlı his bırakmıyor.

