Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Deep Moisture Vücut Losyonu - Parfümsüz
amazon-image
Neutrogena Deep Moisture Vücut Losyonu - Parfümsüz

Neutrogena Deep Moisture Vücut Losyonu - Parfümsüz

Neutrogena 
  4.68  (219 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 55 TL*

Hipoalerjenik Formül

Kuru ve hassas ciltlere uygunluğu dermatolojik olarak test edilmiş, tek bir uygulamayla cildi 24 saat boyunca nemlendiren yeni Günlük Vücut Nemlendiricisi

Eşsiz formül: D-Panthenol ile zenginleştirilmiş Norveç Formülü’nün ciltte 10 katmana kadar** aktif nemlendirme sağladığı ve ciltte neme en çok ihtiyaç duyulan bölgeleri etkili şekilde nemlendirdiği klinik olarak kanıtlanmıştır.

İlk kullanımdan itibaren cildinizi korur. Cildinizde rahatlamış, pürüzsüz ve 24 saat boyunca nemlendirilmiş bir his bırakır.

Günden güne cildinizin daha yumuşak, daha güzel ve daha sağlıklı bir görünüm kazandığını fark edersiniz.

Parfüm içermez ve alerji riskini minimize edecek şekilde formüle edilmiştir. Yağlı bir his bırakmayan formülü cilde anında nüfuz ederek cilt tarafından kolayca emilir. Böylece uygulamadan sonra giyinmek için beklemenize gerek kalmaz.

 *Tavsiye edilen satış fiyatıdır.

**Epidermisin üst tabakaları

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%20
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Döndü E.
Döndü E. · 57 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eğer vücut ürünü alırsam alabileceğim ilk ürün bu üründür. Daha önce vücut losyonunu kullanmamıştım denebunu sayesinde tanıştım, gayet memnun kaldım. Cildim yağlı bir cilt ilk kullanımda etkisini besleyiciliğini gördüm tabi ilk defada nem deposuna dönmedim ama bir kaç kullanımda etkisini daha iyi göstereceğinden eminim. Bana ilk kullanımda verdiği hissiyat böyle. Tereddüt etmeden şans verebilinecek bir ürün🧴
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilay S.
Dilay S. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu serisini ilk kez deniyorum daha önce sprey formunu kullanmıştım ve inanılmaz memnun kalmıştım ama bu biraz daha farklı ama nemlendirme konusunda oldukça başarılı duş sonrası kullanıyorum cildim şu sıralar biraz hassas o yüzden iyi bir nemlendirme sağlacağına inanıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beklediğimden büyük bir şişe geldi. En sevdiğim özelliği anında emilmesi ve yapış yapış bir his bırakmaması oldu. 24 saate kadar nemlendiriyor. Özellikle çok kuruyan, pul pul dökülen bacaklarıma çok iyi geldi. Parfümsüz ama rahatsız edici bir kokusu yok. Tekrar kullanabileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Y.
Zeynep Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kesinlikle 5 yıldızı hak ediyor. güneşten ıstakoz gibi yandığım geceyi minimum acıyla geçirmemi sağladı. nemlendirmesi çok başarılı, sürdükten çok kısa bir süre sonra cilt emiyor kesinlikle yağlı bir hıs bırakmıyor. pompalı olması da ayrı bir avantajı. bu krem vucüdüm için kullandığım demirbaşların arasında yerini aldı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra K.
Esra K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Her duş sonrası mutlaka vücudumu losyon ile nemlendirmeye özen gösteriyorum. Neutrogena markasını da uzun yıllardır tercih eder, kullanırım. Neutrogena Deep Moisture Parfümsüz Vücut Losyonu sevdim. Özellikle kullanım sonrası hemen emilmesi, yağlı hissiyatını bırakmaması çok başarılı. Cildi kesinlikle yumuşacık pamuk gibi yapıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kevser BULUT
Kevser Bulut · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben banyodan sonra kullanıyorum nedense çok rahatlatıyor. Kıyafetlerimi giyene kadar emiyor, yağlı sir his bırakmıyor. Losyon ama kokusuz bir losyon yine de koca şişesi ve pompa kısmı ile beğenimi aldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimin çok kuru olduğu bu zamanlarda çok iyi geldi. Genelde bu tip kremler yağlı bir hissiyat bırakır ama bu kremde hiç öyle bir şey olmadı. Parfümsüz olması ayrıca çok iyi, cildime hiç irrite etmedi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edanur Y.
Edanur Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutrogena Deep Moisture Losyon hem parfümsüz hemde hipoalerjenik olması ile dikkatimi çekmişti, hemen emilir ve yağlı bir doku bırakmadığı içinde sık kullanıma uygun ve gayet tercih edilebilir bir ürün teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurdan G.
Nurdan G. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ellerinizde hafif bir yapışkanlık hissi veriyor ama kısa sürede geçiyor. Vücut çok hızlı emiyor kremi. Parfümsüz olması, hassas ciltler için çok iyi, pütürcüklere de iyi geliyor. Çatlamaya karşı da etkili olacağını düşündüğüm bir krem, uzun süreli kullanılır
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Y.
Zeynep Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duş sonrası nemlendirici olarak kullanıyorum. Vücudu güzel nemlendiriyor ve yağlı bir his bırakmıyor, hemen emiliyor. Vücudu uzun süre nemli tutuyor. Ayrıca parfümsüz ürünleri tercih ettiğim için parfümsüz olması çok hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.