Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi SPF 20
Yeni Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi, HexinolTM ve C Vitamini** içeren formülüyle hücresel yıkımdan kaynaklanan gözle görülür yaşlanma belirtilerine karşı savaşır, cilt yüzeyinin yenilenmesini harekete geçirir. İçeriğindeki SPF 20 güneş koruma faktörü ile cildinizi güneş hasarına karşı korur. Gözle görülür yaşlanma belirtilerini sadece 4 haftada hafiflettiği klinik olarak kanıtlanmıştır.***
İçeriğindeki;
- Yaşlanma karşıtı mucizevi HexinolTM teknolojisi cildin doğal kolajen ve elastin üretimini harekete geçirir****. Böylece cilt yüzeyindeki kırışıklıkları azaltmaya ve cildin sıkılığını artırmaya yardımcı olur.
- C Vitamini** cilt tonundaki eşitsizliği düzeltmeye ve koyu lekeleri azaltmaya yardımcı olur.
Nasıl uygulanır?
En iyi sonuç için temizlenmiş yüz ve boyun bölgenize günde 2 kere uygulayın. Dairesel hareketlerle masaj yaparak iyi bir şekilde dağılmasını sağlayın. Makyaj bazı olarak kullanıma uygundur.
4 hafta sonunda sonuçlar***:
- Kullananların %91’i cildini daha yumuşak hissediyor.
- Kullananların %81’i cildinin daha pürüzsüz göründüğüne katılıyor.
- Kullananların %71’i cildini daha esnek hissediyor.
** C Vitamini türevi
*** 42 gönüllü, günde 2 kere ürün kullanımı ile yapılan klinik çalışma
**** In vitro test
Puan dağılımı
Parlaklık vermesi cildi nemli tutması gerginlik hissi yaratması Beklentilerini karşıladı. Kullandıkça daha fazla etkili olacağına inanıyorum
Günlük kullanım ve makyaj öncesinde hem nemlendiren hemde pürüssüzleştiren bir günlük bir krem olarak kullanıyorum. Bayıldım. Kullanmaya dvm ederim.
Ürün kıırşıklıkları açma konusunda gayet başarılı zaten sürdüğünüz andan itibaren o gerginleştirmeyi hissediyorsunuz.20 SPF li olması da ayrıca güzel, çünkü daha güneşin çıkmadığı şu aylarda direk onu sürüp dışarıya çıkabiliyorum. Ama benim çok önemli bir eleştirim olacak, göz kremi de bu krem de sürdüğüm anda inanılmaz derecede tenimi yaktı.Bunun sebebini bilmiyorum. İş arkadaşımla birlikte almıştık o da aynı şikayette bulundu bu yüzden insan tedirgin oluyor. Acaba içerisinde doğal içerikler yok ta kimyasal içerikler mi var diye. Şimdiye kadar hiç bir kremde ben bunu yaşamamıştım.
CİLDİMİ YAĞLI BIRAKMADAN HEM BAKIM YAPTIĞINI HEMDE NEMLENDİRDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.
Çok beğendim. Yüzde oluşturduğu pürüzsüzlük görüntüsü çok başarılı bence
Muadillerine göre daha kısa süre de etkisini gösterdiğini düşünüyorum başarılı bir ürün
Cildimde yarattığı hissi sevdim.kullanmaya devam edeceğim bir ürün.
Cildimde yaratmış olduğu değişiklik net bir şekilde belli oluyor. Güneşte herhangi bir zararda görmedi.
Nemlendiriciliği, dokusu, içeriğiyle kesinlikle çok beğendim. Kullanmaya devam edeceğim.
Çok başarılı bir krem olduğunu düşünüyorum, kokusu çok güzel ve etkisi başarılı.


