Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi SPF 20
amazon-image
Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi SPF 20

Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi SPF 20

Neutrogena  · www.instagram.com
  4.28  (763 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi, HexinolTM ve C Vitamini** içeren formülüyle hücresel yıkımdan kaynaklanan gözle görülür yaşlanma belirtilerine karşı savaşır, cilt yüzeyinin yenilenmesini harekete geçirir. İçeriğindeki SPF 20 güneş koruma faktörü ile cildinizi güneş hasarına karşı korur. Gözle görülür yaşlanma belirtilerini sadece 4 haftada hafiflettiği klinik olarak kanıtlanmıştır.***

İçeriğindeki;

  • Yaşlanma karşıtı mucizevi HexinolTM teknolojisi cildin doğal kolajen ve elastin üretimini harekete geçirir****. Böylece cilt yüzeyindeki kırışıklıkları azaltmaya ve cildin sıkılığını artırmaya yardımcı olur. 
  • C Vitamini** cilt tonundaki eşitsizliği düzeltmeye ve koyu lekeleri azaltmaya yardımcı olur.

Nasıl uygulanır?

En iyi sonuç için temizlenmiş yüz ve boyun bölgenize günde 2 kere uygulayın. Dairesel hareketlerle masaj yaparak iyi bir şekilde dağılmasını sağlayın. Makyaj bazı olarak kullanıma uygundur.

4 hafta sonunda sonuçlar***:

  • Kullananların %91’i cildini daha yumuşak hissediyor.
  • Kullananların %81’i cildinin daha pürüzsüz göründüğüne katılıyor.
  • Kullananların %71’i cildini daha esnek hissediyor.

** C Vitamini türevi

*** 42 gönüllü, günde 2 kere ürün kullanımı ile yapılan klinik çalışma

**** In vitro test

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%42
%36
%9
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ecehan U.
Ecehan U. · 44 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce yaşlanma karşıtı krem kullanmamıştım. Yaşım 37. ilk kez denedim. özellikle dikkat ediyorum her gün kullanmaya ve cildimde inanılmaz değişim var şu an. ince kırışıklığım pek yok ama çok güzel nemlendiriyor ve pürüssüze yakın bir cildim var şu an. biter bitmez yenisini alacağım kesin. genelde denediğim kremleri bir kez kullanıyor ve yeni arayışlara giriyorum beğenmediğimden. sonunda buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek Y.
Dilek Y. · 43 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutragena markası çok duyduğum ama denemeye fırsatım olmadığı bir markaydi genellikle hassas cildim olduğu için biodermayi tercih ediyordum son zamanlarda sadece nemlendirme harici ürünlere de ihtiyacım olduğu için araştırmaya başlamıştım malum yaş ilerliyor denebunu.com.sayesinde deneme.firsatim oldu ve çok memnun kaldım teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra B.
Esra B. · 49 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum sonuçtan çok memnunum. Yazın oluşan lekelerden korunmak için güneş kremi kullanırım yaz kış. Bu ürün sayesinde gerek kalmadı 😚 dokusuna ve kokusuna da bayılıyorum. Severek kullanıyorum tesekkurler denebunu, devamlı kullanacagim ürünle tanıştım sayende
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Ş.
Tuğba Ş. · 38 · Burdur
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremin yağlandırmadan nemlendirmesini beğendim, bu sayede günlük makyajım öncesi uyguladığımda bir problem yaşamadım. Ürünün etkili olacağını düşünüyorum, çünkü bir kaç kullanımda bile cildimin daha canlı ve dinç olduğunu hissettim. Etkisi böyle devam ederse sürekli kullanıp vazgeçemeyeceğim bir ürün olacak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bende çabuk etki gösterdi. tabi ilk defa aşırı düzenli bir kullanım gerçekleştirdim. Onun etkisinin olduğunu düşünüyorum. Çabuk emilmesi çok hoşuma gitti ve düzenli kullanmamı sağladı. başka kremler gibi sürdükten 5 saat sonra bile yüzümde krem varmış hissi yaratmadı. Kısacası ben beğendim bu kremi ve kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÖZLEM A.
Özlem A. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kremi sürdüğümde yüzde biraz terleme yapması ıslak ıslak hissettirmesi dışında çok beğendim. yumuşak yapması, lekeleri hafifletmesi, güneşe çıktığımda evdeki gibi kalması benim hoşuma gitti. Kullanmaya devam ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rahşan U.
Rahşan U. · 45 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
karma cildimi yağlandırmaması,uzun süreli nemlendirmesi, 20 spf güneş koruması olması ve 2 hafta sonunda ağız kenarlarında hafiften bir toplanma olması sebebiyle işe yaradığını düşünüyorum,çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sevtap o.
Sevtap O. · 52 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanıma başladığım ilk gün bile hem ben hem de arkadaşlarım cildimde bir yenilenme farkettik, cildimin nemlendirirken yüzümde hiç fazlalık hissetmedim, cildim hemen kremi emip etkilerini hissettirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nil Ç.
Nil Ç. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
boyun ve alın çizgilerinde etkili olacağına inandığım bir ürün. İlk haftadan itibaren daha nefes alan bir cildimin olduğunu hissettirdi. Yumuşak canlı bir görünüme ulaştırdığını görüyorum. Memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra K.
Zehra K. · 38 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümdeki sarkamanın yavaş yavaş sıkılaştığını gözle görür bir şekilde gördüm alnımın ortasındaki kırışıklık da hafifleşti gibi, alnımın çizgileri ise hala duruyor. Kullandıkça daha iyi olabileceğini tahmin edebiliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.