Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Cellular Boost Gençleştirici Göz Kremi
amazon-image
Neutrogena Cellular Boost Gençleştirici Göz Kremi

Neutrogena Cellular Boost Gençleştirici Göz Kremi

Neutrogena 
  4.22  (702 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Neutrogena Cellular Boost Gençleştirici Göz Kremi ile daha genç ve pürüzsüz görünen gözlere sahip olun. Klinik olarak kanıtlanmış formülü, içeriğindeki yaşlanma karşıtı eşsiz Retinol ve Hiyalüronik Asit ile gün boyu göz çevresini yeniler ve nemlendirir. Böylece hücresel yıkım nedeniyle oluşan ince çizgileri, kaz ayağı görünümünü ve kırışıklıkları düzeltir.

İçeriğindeki;

  • Retinol, cilt yüzeyindeki yenilenmeyi ve cildin kendi kolajen ve elastin üretimini harekete geçirir.**
  • Hiyalüronik Asit, cildinizi daha sıkı göstermek için cilt bariyerini güçlendirmeye yardımcı olur.
  • Ciltte nemi hapsederek daha dolgun bir görünüm sağlar ve kırışıklık görünümünü hafifletir.

Nasıl uygulanır? 

En iyi sonucu elde etmek için günlük olarak, sabah veya akşam, temiz cildinize parmak uçlarınızla az miktarda uygulayın. Elmacık kemiklerinizin üstünden başlayarak göz çevrenize parmak uçlarınızla hafifçe masaj yaparak uygulayın. Akşam kullanılması tavsiye edilir.

1 saat sonrası sonuç***:

  • Deneyenlerin %100'ü 1 saat içinde kaz ayağı ve göz çevresindeki kırışıklarında belirgin bir şekilde düzelme olduğunu belirtti.

3 hafta sonunda sonuçlar****:

  • Kullananların %76'sı 3 haftanın sonunda göz çevresinin yenilenmiş göründüğüne katıldı.
  • Kullananların %81’i 3 haftanın sonunda göz çevresindeki yorgunluk belirtilerinin azaldığını belirtti.
  • Kullananların %76’sı 3 haftanın sonunda koyu halka görünümünde azalma olduğunu belirtti.

** In vitro test

*** 20 gönüllü, anında ve 1 saat sonra ürün kullanımı ile yapılan klinik çalışma

**** 20 gönüllü, 3 hafta boyunca günde 2 kere ürün kullanımı ile yapılan tüketici değerlendirme testi

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%41
%35
%9
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

emine g.
Emine G. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü her ilk sürdüğüm 1-2 dk yanma hissi veriyor ama kızarıklık yapmadı. Visibly Clear Pembe Greyfurt Yağsız Nemlendirici kulllanıyordum daha öncesinde ondan birazda fazla verdiği yanma hissi. Doğru düşüncemidir bilemiyorum ama yaktığında piskolojik olarak daha iyi nufus ediyor demekki diye düşünüyorum=) 1,5 haftadır kullanıyorum. Şuan kırışıklıklarla ilgili tam net bişey söyleyemiyorum ama iyi hissediyorum. Sonuçtan mutluyum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Barış B.
Barış B. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gözaltı tonumu gayet başarılı bir şekilde dengeledi. Çok nemli ve dinlenmiş göründü kullandığım süre boyunca. Tek küçük eksi belki fiyat kısmı olabilir. Piyasada indirimsiz etiketi 100 tl ye yakın bence 15 ml için biraz fazla olabilir. Yani satıldığı mağazalardaki muadillerini düşünürsek demek istediğim yoksa elbette ki çok daha pahalı göz ürünleri de mevcut ancak onlar kendi ayrı mağazaları olan daha üst segment markalar diye geçiyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Ş.
Tuğba Ş. · 38 · Burdur
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Göz çevresinde oluşan minik kırışıklıklarda azalma olduğunu görüyorum, düzenli ve uzun kullanımda etkisinin olabileceğine inanıyorum. İçerdiği vitamin ve diğer bileşenler sayesinde etkili olduğunu ayrıca göz çevresini nemlendirmede başarılı bir ğrün olduğunu düşünüyorum. Yumuşak ve yağlı hissettirmeyen dokusunu oldukça beğendim. Umarım vadedilen etkileri de gerçekleştirir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MESUT T.
Mesut T. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen oldukça memnun kaldım. Göz altına mükemmel bir aydınlık kattı. Daha pürüzsüz ve taze göründüğünü hissediyorum. Ambalajın bir dezavantajı var. O da tüpün ucunun inçe uçlu olmaması. Akışkan jelimsi bir yapıya sahip olduğu için ürün fazla miktarda elinize sıkılıyor. Bu bir an önce düzeltilmeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nil Ç.
Nil Ç. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Göz çevresindeki Yorgun görünümü aldığını ve fresh hissetirdiğini düşünüyorum. 1 ay sonunda daha net sonuçlar alacağıma inanıyorum :) ince kırışıklıklar için iyi bir seçim. Düzenli kullanımda çok daha iyi sonuçlar verecektir. Memnun kaldım şimdilik :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aycan ışıl b.
Aycan Işıl B. · 37 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü beğendim ne de olsa gözler kalbin aynasıdır 👀 onları da en az cildimiz kadar önemsemek gerek😊şaka bir yana ürün gayet hoş beklentimi karşıladı set halinde aldığım ürünün içerisindeki ürünlerin hepsinden memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Olesea S.
Olesea S. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doya beni göz kremi sonbaharında önemlidir. Dikkatlice seçiyorum. Bu ürünü beğendim. Göz çevresindeki kırışıklıklar azalır, gözler daha az şişmiş görünür. Cilt daha yumuşak ve elastik hale geldi. Gelecekte bu ürünü alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek A.
İpek A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gözlerimi ve göz çevremi yakmadı, gözlerimi sulandırmadı ve rahatlamış, nemlenmiş göz altlarım oldu. Üzerine rahatlıkla makyaj yapılabiliyor. İnce ve yeni başlamış kırışıklıklar nemlenen göz çevrem sayesinde azaldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur A.
Nur A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Göz çevrem genel olarak hassas ve kurudur, ben bu ürünün nemlendirici özelliğini beğendim ve kırışıklara da iyi geldiğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer göz çevresi kremlerinden tek farkı kullanımının rahat olması sanırım. Bir de yanında kullandığım diğer kremler ile birlikte etkili olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.