Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Cellular Boost C Vitamini Peeling Neutrogena Cellular Boost C Vitamini Peeling-badge
amazon-image Neutrogena Cellular Boost C Vitamini Peeling-badge
Neutrogena Cellular Boost C Vitamini Peeling

Neutrogena Cellular Boost C Vitamini Peeling

Neutrogena 
  4.57  (245 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 74 TL/75 ml*

Glikolik Asit ve C Vitamini içeren formül

  • Cildi nazikçe soyarak cilt yüzeyi yenilenmesine yardımcı olur. 
  • Ölü hücrelerden arındırır.
  • Cilt yüzeyi yenilenmesini destekler.
  • Pürüzsüzleştirir, cilde ışıltı verir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%30
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Berrin E.
Berrin E. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Peeling ürünlerini kullanırken hassas bir cilt sahibi olduğumdan genellikle tedirgin olurum fakat ürünün ince yapısı sayesinde korkmadan kullandım ve sonucunda cildim yumuşacık oldu. Cilt bakımı rutinimde düzenli yeri olacak bir ürün :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda S.
Eda S. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok peeling yapan biri değilim fakat bu ürünü kullandıktan sonraki kendime söylediğim tek şey neden daha önce bu tarz ürünler denemedim oldu.Ürünün kullanımı çok kolay ıslak yüze nazikçe masaj yapıp durulamak ve sonuç mükemmel. Kokusu çok ferah kremsi dokusu ve içindeki hissedilir partikülleriyle cildin tamamen temizlendiğini ve yenilendiğini hissediyorsunuz.Devamlı kullanımda cilt soyularak kendisini yeniliyor o sırada cildi nemlendirmek iyi geliyor.Gözle görülür etkilerden sonra bence bu ürünle ölü derilerden tamamen kurtulmak da mümkün.Özellikle akneli ve yağlı ciltler için önerebileceğim bir ürün .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · Kars
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Direkt ürünün yaptığını etkileri anlatıyorum. Cilde temizlenmiş hissi veriyor. Gözeneklerin açıldığını ve gıcır gıcır cildinizi hissedebiliyorsunuz. Aydınlık veriyor evet ama çok da kalıcı mı değil. Ertesi gün aynı mat cildinizi görüyorsunuz. Cilt renk eşitleme konusunda da dediğim gibi ilk saatler Fark kesinlikle var. Ama geçtikçe normale dönüyorsunuz. Ben tercih eder miyim evet çünkü piyasadaki bir çok peeling ten çok çok çok daha iyi. Hiç olmazsa vadettiği etkileri görüyorsunuz. Cildinizi mutlu ediyorsunuz. Ben tekrar alırım net
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 12 gündür kullanıyorum. Ürünün içerikleri gereği tam etkisini görebilmek için daha uzun süre kullanmak gerekir çünkü cildi ölü deriden arındırıp, yenilenmesini sağlıyor. İki haftadan az bir süre olmasına rağmen cildimde ciddi farkı görebildim. Kalan sivilce izlerimin hafiflemesine de ciddi etki etti. Kullanmaya devam edip, gözlemleyeceğim. Ancak şimdiye kadar gerçekten memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybüke Deniz Y.
Aybüke Deniz Y. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusu harika ve sürdükten sonra cildi yumuşacık yapıyor. Normalde haftada en fazla 3 kullanım önerilmiş ama ben erkek arkadaşıma vereceğim için bir hafta boyunca her gün kullandım etkisini gözlemleyebilmek adına. Bir haftanın sonunda yüzüm hafiften soyulmaya başladı, açıkçası ümidi kesmiştim ama o soyulma beni sevindirdi. Zaten iddiası buydu. Gerçekten başarılı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SELİN D.
Seli̇n D. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü temiz cildime uyguluyorum.. yapısı çok güzel ayrıca içeğinde C vitamini olması benim için çok dönemli çünkü diğer peelingler içeriğindeki partiyüllerden dolayı yüzümde çizilmelere neden oluyor ve bu ürünün içindeki C vitamini sayesinde çizilme olmuyor. hem peeling yapıyor ölü derilerden kurtuluyorsunuz hem de c vitami ile cildiniz nemleniyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal K.
Hilal K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
C vitamini cilt bakımlarımın vazgeçilmezidir. Cilt tonumda yer yer renk eşitsizlikleri bulunuyor ve genel anlamda lekelenmeye müsait bir cildim var. Bu anlamda, C vitaminli formülleri hep çok severim. Neutrogena’nın bu formülü ise benim gibi cilt tonu eşitliğini önemseyen kişiler için peeling özellikli harika bir ürün. Ambalajı ise oldukça şık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval İ.
Şevval İ. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beklentim normal diğer markalar gibi 1 2 saat cildi pürüzsüz hale getirir ama derinlemesine hiç bir etki olmaz diye ön yargı ile yaklaşmıştım ama hiç öyle olmadı beni yanılttı ilk kullanımda bile ölü derilerden arındırdı cildi parlattı düzenli kullanımda ise tüm cildim pırıl pırıl ve kusursuz oldu. Kesinlikle tavsiye ediyorum çok güzel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Z.
Zeynep Z. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bence peeling seçerken en önemli faktör tanecik boyutu. Bu ürünün tanecik yapısı ideal ölçüde. Islak cilde uygularken tanecikler eriyor ve cildi asla irrite etmiyor. Cildi ölü hücrelerden arındırıyor, pürüzsüz, ışıltılı bir cilt sağlıyor. İnanılmaz memnun kaldım. Cilt bakımı rutinime kattığım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyat performans açısından çok başarılı bir ürün. İki günde bir kullanıyorum. İlk kullanımda cildinizin arındığını hissediyorsunuz. Köpürmüyor, kremsi yapıda ve içinde minik tanecikler var. 2 hafta boyunca kullandığımda cildim aydınlandı, rengi açıldı. Memnun kaldım, başarılı bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.