Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem
amazon-image
Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem

Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem

Neutrogena 
  4.44  (484 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • İnce çizgi ve ton eşitsizliğini önlemeye yardımcı olur​.
  • Cildin doğal yenilenme sürecini tetikler​.
  • Sağlıkla ışıldayan bir cilt sağlar​.
  • Yaşlanma belirtilerine karşı koymaya yardımcı olur​.
  • Işıltılı formülü, cilde parlak bir görünüm sunar.​
  • Neoglukozamin yaşlanma belirtilerine karşı bilimsel olarak kanıtlanmış özel bir içeriktir. Nemlendirir​, cilt yüzeyini yeniler​, ton eşitsizliğine karşı melanin üretimini azaltır​.
  •  

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%33
%6
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Funda A.
Funda A. · 35 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce dene bunu kutusu ile gelen Numune boyu ile tanıdım. Ve artık kullanacağım ürün olmaya hak kazandı. Exculisive kutusu ile uygun fiyata gelince hemen almak istedim. Ürün vaadini yerine getiriyor. Gerginlik hissini dokusunu çok beğendim. Sivilce ,yağlanma vs. Yapmadı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim karma ve hassas bir cilt. Bende herhangi bir hassasiyet yaratmadı. Bright Boost jel krem nazik soyucular içerdiği ben gece kullandım ve ertesi gün mutlaka en az 30 spf güneş koruyucu kullandım (ben aynı serinin güneş kremini kullandım), kullanmayı düşünenlere de öyle tavsiye ederim. İlk sürdüğüm andaki etkisi nemlenmiş, ışıltılı bir cilt. Sabahları uyandığımda ise yüzümü yıkamadan önce de ve yıkadıktan sonra da cildimin daha bebeksi, pürüzsüz, aydınlanmış olduğunu fark ettim. Aynı zamanda da bende gözenek sıkılaştırıcı bir etki yarattı ki, geniş gözenekli olduğumdan buna çok sevindim.Bu jel krem cildimi temizledi ve üst katmanındaki ölü veya yorgun hücrelerden kesinlikle arındırdı. Fakat belirtmem gerekir ki, bu arındırmayla birlikte cildiniz hafif kuruyor ve nemlendiriciye ihtiyaç duyuyor. O yüzden ürünü bir nemlendirici olarak düşünmeyin (zaten asıl vaadi genç, aydınlık,ışıltılı bir cilt) fakat cildim daha aydınlık, daha eşit tonlu, daha açık renk, daha genç, daha pürüzsüz olsun istiyorsaniz kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nisan G.
Nisan G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Krem-jel dokuda diyebiliriz; ne tam jel gibi şeffaf ve katı, ne tam krem gibi yağlı ve kremsi, ikisinin ortası. Kokusunun biraz fazla yoğun olduğu yorumlarına katılıyorum fakat; hafif rosacea’lı hassas bir cildim olmasına ve başka birçok asitli ürün normalde cildimi irite etmesine rağmen bu ürün irite etmedi. Bir tek dudak çevremde çok hafif bir yanma hissettim, göz ve dudak çevresinden özellikle kaçınmak gerek. Fotoğrafta da göstermeye çalıştım içinde çok ince ışıltılar var, ama ciltte bariz simli durmuyor, ışıltılar yeterince ince. İçindeki dimethicone yani silikon oranı yüksek olduğundan dolayı silikon bazlı primer’lar gibi gözenekleri doldurarak blur edebileceğini düşünmüştüm fakat o görevi görmedi, ama zaten ürünün böyle bir iddiası da yok. Akşam dışarı çıkacağımda makyaj bazı gibi kullanır oldum ağırlıklı olarak; asit içerdiği için gündüz değil de akşam, ışıltı içerdiği için de gece yatarken değil makyaj altına tercih ediyorum. Ben baya beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berrin E.
Berrin E. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaz aylarında da rahatlıkla kullanılabilecek, cildin çok hızla emdiği ince yapılı bir krem. Cilt hızla emdikten sonra ipeksi bir his bırakıyor ve asla yapış yapış değil. Mis gibi kokuyor üstelik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Keziban Y.
Keziban Y. · 31 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ilk olarak dizaynını çok beğendim, kabının şekli çok güzeldi. Ayrıca kokusu çok hoş. Kıvamına gelecek olursak jel krem şeklinde oluşu benim gibi yağlı-karma ciltlere çok uygun. Kullanım sonrası yüzde yağlılık hissi bırakmaması benim için inanılmazdı. Nemlilik derecesi bana uygundu ama çok kuru ciltliler için yeterli olmayabilir. İçeriğindeki aha sebebiyle gece uygulanması daha uygun olacaktır, bu sayede ciltte renk eşitliği ve yenilenme sağlıyor. Gündüz kullanmamaya dikkat edip güneş lekesi oluşmaması için mutlaka güneş kremi kullandım. Ürünün yaşlanma karşıtı etkiyi de sunması artı bir özellik olarak sunuyor. Ben genel manada üründen memnun kaldım ,fiyat performans olarak yeterince iyi .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
merve g.
Merve G. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kısa vadede beklediğimden iyi, etkili bir jel. 30'lu yaşlar için başlangıç seviyesindeki kırışıklıklar için bile uzun süreli kullanımda etkisi olur diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu muhteşem ama hassas ciltli olup kokusuz ürün tercih etmeye çalışanlar korkmasın kısa sürede uçuyor ve zaten çok hafif bir koku. Cilde çok güzel bir parlaklık veriyor ve taptaze bir görüntüye kavuşturuyor. Hemen emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor. İyi nemlendiriyor ama çok çok kuru ciltliyseniz belki nem hapseden bir ürün daha uygulamak isteyebilirsiniz. Aynı zamanda yaşlanma karşıtı içeriklere sahip olması, onu da sürmeliyim bunu da sürmeliyim hissinden kurtarıyor insanı ve tek kremle pek çok taş vuruyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra A.
Esra A. · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısından dolayı sadece geceleri bakım rutinimde kullanıyorum ve bi kaç gece kullanım sonrası yüzünde daha aydınlık ve parlaklık geldiğini görebiliyorum kesinlikle hafif soyma etkisi çok başarılı sadece burun kenarlarımda kılcal damarlarım olduğu İçin o kısma sürmüyorum öyle hassas yerlerde soyulma olduğunu gözlemledim, kullanacak olan arkadaşlarım buna dikkat ederlerse daha da memnun kalacaklarına inanıyorum 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Ö.
Tuğba Ö. · 38 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün su bazlı olması yağlı ve karma ciltli insanlar için çok iyi olmuş . Çünkü krem kıvamında olanlar ciltte daha yağlı bir görünüm bırakıyor. Ürün kutusu ilk iZlenim olarak biraz hayal kırıklığına uğrattı dizayn olarak güzel olsada mika olması ön yargı oluşturuyor. İlk kullanım sonrası yumuşak bir etki yarattı kokusuda keyif veriyor.Düzenli kullanıp etkisini görmek için sabırsızlanıyorum. İlk izlenim olarak herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra C.
Esra C. · 31 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü yaklasık 1hafta kullandım, sabahları cildimi yıkadıktan sonra uyguluyorum incecik yapısı var ve hemen emiliyor ciltte yaglı bir his bırakmadı.cildimi canlandırma etkisinin yanında cilt tonumuda eşitleyerek cildimi aydınlattı.daha genç görünen ve ışıldayan bir cilt görünümü elde etmemi sagladı. sizde kullanımda etkisini hissedeceksiniz😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.