Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem
amazon-image
Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem

Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem

Neutrogena 
  4.56  (19910 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem; 

  • İnce çizgi ve ton eşitsizliğini önlemeye yardımcı olur.
  • Cildin doğal yenilenme sürecini tetikler.
  • Sağlıkla ışıldayan bir cilt sağlar.
  • Yaşlanma belirtilerine (ince çizgiler, ton eşitsizliği ve kuru bir cilt görünümü) karşı koymaya yardımcı olur.
  • Işıltılı formülü, cilde parlak bir görünüm sunar.

İçeriği

Neoglukozamin yaşlanma belirtilerine karşı bilimsel olarak kanıtlanmış özel bir içeriktir. 3 etkilidir:

  • Nemlendirir.
  • Cilt yüzeyini yeniler.
  • Ton eşitsizliğine karşı melanin üretimini azaltır.

AHA ve PHA, nazik soyucu etkileriyle cildi cansız ve yorgun hücrelerden arındıran asitlerdir. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%26
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İpek A.
İpek A. · 35 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutrogena markasının bir çok ürününü kullanmış biri olarak Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem serisinide denemek çok istemiş fakat deneme şansım olmamıştı. Denebunu kutusunu onayladığım anda merakla beklediğim bir üründü. Denebunu kutusu elime ulaştığı anda denedim ve merak ettiğime değer bir ürün olduğunu anladım. hem yapısı hem de bıraktığı his çok hoşuma gitti. 2. testeri da makyaj altında denedim ve gün boyu fondötenimi çok iyi sabitledi ve kabuklanmasına engel oldu. İlk fırsatta ürünün orjinal boyunu alıp cilt rutinime ekleyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Habibe G.
Habibe G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutrogena markasına ait cilt temizlik ürünlerini ve kremlerini kullanıyorum. Genel olarak markanın çıkardığı ürünlerden memnunum. Denebunu sayesinde Bright boost yaşlanma karşıtı jel krem ile de tanıştım ve oldukça memnun kaldım. Gece kullanımına uygun bu jel yüzünüze sürdüğünüz an itibari ile dokusu ve kokusu ile sizi ele geçiriyor. Cilde parlaklık sağlayıp nem depoluyor. Yaşlanma karşıtı etkisi ile yüzünüzün biraz gerilediğini hissediyorsunuz. Bu harika bir his. İpeksi yumuşaklığı ile yüzümü pamuk gibi yaptı. Çok başarılı bir ürün. Kesinlikle çevremdekilere de tavsiye edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Burcu S.
Kübra Burcu S. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pahalı kremlerin yüzde yarattığı kadifemsi ipeksi hissiyatı bu kremde de hissettim. Bu sebeple dokusu çok hoşuma gitti. Ürün boyutu çok deneme boy olduğu için uzun süreli etkileri hakkında pek bir fikrim yok. Ama 3 defa kullanım sonucu alerji yapmadı sivilce yapmadı ek olarak da makyaj bazı olarak da cildime yakıştı. Cilde sağlıklı bir parlaklık vermesi ve parfümünün rahatsız etmemesi ürün açısından artı bir durum. Ek olarak daha uzun süreli etkilerini görebilmek için bir tık daha büyük ama orijinal boydan daha küçük daha uygun fiyatlı versiyonları da çıkar piyasaya.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Svitlana K.
Svitlana K. · 31 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutrogena markasını çok seviyorum ve günlük cilt bakımımda birçok ürün kullanıyorum. Özellikle greyfurt - ovma ve yıkama jeli içeren seriyi beğendim. Aynı serinin kırışık önleyici yüz kremini test ettiğim için çok memnun kaldım. Tabii ki nasıl çalıştığını görmek uzun zaman alıyor çünkü ince kırışıklıkları gidermeyi vadediyor. Eksilerden - ciltte bir silikon hissi bırakır, ancak kremin bileşimine derinlemesine girmediğim için kökeni hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Ama uzun süreli kullanımın sonucunu görmek için kesinlikle bir kavanoz dolusu krema almak istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye D.
Sümeyye D. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün cildi boğmuyor ve yağlı his bırakmıyor. Kremi kullanmaya başladığımdan beri cilt tonum eşit daha canlı ve daha parlak. İçeriğindeki Neoglukozamin yaşlanma karşıtı olmakla birlikte cilt yüzeyini yenileyip kremin cilt yüzeyinde kalmasını değil derinlemesine emilmesini sağlıyor. AHA VE PHA cildi cansız görünümden kurtarıyor. C ve E vitamini içerikli olmasını da çok sevdim, cildi çok güzel besliyor. Cildim karma ve hassas olduğu için her kremi kullanamıyorum, başta tereddüt etmiştim ama krem gerçekten çok güzel, tavsiye ederim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze A.
Gamze A. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümde ince kırışıklar belirtmeye başlamıştı genelde yüzüm için pahalı kremler alıp kullanan bir kişiyim her kadın daha genç ve güzel görünmeyi ister neutrogena bright boost yaşlanma karşıtı jel kremi hem cildimi sıkılaştırdı hemde parlaklık kattı cildin ph dengesini düzenleyen herkesin alıp kullanabileceği bir ürün renk eşitleciğili mükemmel makyajı çok sık yapan biriyseniz makyaj altı kullanabileceğiniz harika bir ürün kesinlikle kullanmanızı tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek G.
Dilek G. · 30 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildime sürdüğüm anda cildimdeki yumuşaklık ve kokusu çok hoşuma gıttı ilk sürmede bıle hemen etkı göstermesini begendım güzel bır ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem s.
Gizem S. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü gerçekten çok beğendim deneme olarak 2 adet göndermişler sevdiğim bir üründen 2 tane gelmesine bayıldım harikalar. Kullanım olarak ta sürülmesi gayet iyi ve yoğun kıvamdaydı sıvı bir yapısı yoktu ben çok memnun kaldım vaatlerini gerçekleştirir mi bilmem ama kokusu yapısı nemlendirmesini sevdim ışıltı vermesi bakımından ise makyaj bazı olarak çok rahat kullanılabilir bence denenmeli. Ben kendime bu üründen alacağım, diğer vaatlerini de yerine getirirse bundan sonra kullanacağım tek nemlendirici olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda İ.
Seda İ. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Krem cidden hafif yapıda ve çok az bir miktar bile tüm yüze yetiyor. Cilt tarafından hemen emiliyor ve yapış yapış olmuyor. Cildime aydınlık verdi ve aynı zamanda cildimi pürüzsüzleştirei. Normalde benim cildim sürdüğüm kremi bir süre sonra kusar ancak bu kremde hiç öyle bir sorun yaşamadım. Makyaj altına kullanmaya da uygun olduğunu düşünüyorum. Kendi adıma nemlendirmesini başarılı buldum. Cildim gün boyu nemli kaldı. Çok memnun kaldım ve şu an kullandığım krem bitince bu kremden devam etmeyi düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Erkut T.
Erkut T. · 36 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pembe ışıltılı dokulu, ince kıvamlı bir yapısı, koku hassasiyeti olanları rahatsız etmeyecek hafiflikte hoş bir kokusu var; uygular uygulamaz hemen emiliyor, cildi yumuşacık yapıyor. Yağlı bir cilde sahip olmama rağmen cildimi nemlendirmem gerektiğini öğrenince krem arayışına girdim ve çoğunluğun önerisiyle bu kremi aldım, temiz cildime uyguluyorum ve uygulama sonrası anında emiliyor asla yağlılık hissi vermiyor, yapısı çok hafif cildime vermiş olduğu parlaklık ve canlılığa bayıldım 
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.