Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem
amazon-image
Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem

Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem

Neutrogena 
  4.56  (19910 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Krem; 

  • İnce çizgi ve ton eşitsizliğini önlemeye yardımcı olur.
  • Cildin doğal yenilenme sürecini tetikler.
  • Sağlıkla ışıldayan bir cilt sağlar.
  • Yaşlanma belirtilerine (ince çizgiler, ton eşitsizliği ve kuru bir cilt görünümü) karşı koymaya yardımcı olur.
  • Işıltılı formülü, cilde parlak bir görünüm sunar.

İçeriği

Neoglukozamin yaşlanma belirtilerine karşı bilimsel olarak kanıtlanmış özel bir içeriktir. 3 etkilidir:

  • Nemlendirir.
  • Cilt yüzeyini yeniler.
  • Ton eşitsizliğine karşı melanin üretimini azaltır.

AHA ve PHA, nazik soyucu etkileriyle cildi cansız ve yorgun hücrelerden arındıran asitlerdir. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%26
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

FATMA T.
Fatma T. · 36 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaşlanma karşıtı ürünler düzenli kullanımda etki gösterirler.ama elimde olan küçük bi kremler ne kadar yorum yapılır emin değilim . Ama dokusu cildin hemen emmesi güzel bişey.yağlı histe bırakmıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Ç.
Eda Ç. · 35 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle indirim kovalayıp stok yapmak istediğim bi ürün. Kokusu ve ciltte bıraktığı o his mükemmel. Cildimin yenilendiğini hissetmek güzeldi. Neutrogena ürünlerini kullanmayı seviyorum sanırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rukiye C.
Rukiye C. · 32 · Kırşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
gündüz kremi ile beraber kullanmaya başladım. yıllardır kuruyup pul pul soyulan cildimi o kadar güzel nemlendirdi ki inanamadım. bir de sabah uyandığımda yüzüm aşırı aydınlık oluyor, o görüntüye bayılıyorum. fiyat olarak şu ara 80-90 bandında geziyor; indirimde 64'e aldım. uygun bulursam depolayacağım. göz kremini de alıp deneyeceğim gündüzleri de yer yer kullandığım oluyor. her yıl kış mevsiminde alnım, burun ve ağız kenarım kabuklanırdı bu yıl bu krem sayesinde bunu yaşamadım. gözenek görümümü sürünce azaltıyor ama yıkayınca aynı tabiki, kaşlarımın arasında mimiklerden dolayı çizgilenme var onun görünümünü de azalttı. siyah noktalarımı arttırmadı veya başka bir sivilcelenme de olmadı. sürdükten sonra hafif ve kadifemsi bir nem veriyor bu hisse bayılıyorum. hafif parfüm kokusu var ve bereketli bir ürün. almayı düşünenlere kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selda Ö.
Selda Ö. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yuzde oluşturduğu pürüzsüzluk hissi cok guzel ilk denemede hissediyorsunuz gec kalmadan aldim :) hatta seriyi aldim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arife I.
Arife I. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu muhteşem. Rengide cok tatlı. Yüzümdeki dokusu, verdiği ipeksi hissiyat harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur B.
Ayşenur B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dene bunu sayesinde deneme ve tanışma imkanı bulduğum Neutrogena Bright Boost Yaşlanma Karşıtı Jel Kremi çok beğendim. Kuru ciltliyimdir ve yüzümün solgun cansız gorüntüsü hiç hoşuma gitmez. Kremi sürdükten sonra yüzüm ışıl ışıl canlı aydınlık bir goruntuye kavuştu. "Bright boost" yani parlak güçlendirme demekmiş. Adının hakkını verdiğini gördüm. Dokusu, kolay sürümü yuzümde biraktigi his cok iyi hissettirdi. Kuruluğu aldi yapiş yapis cilt uzerinde durmadi kadife bir duruş sagladi. Ve tabikii kokusuuu bence muhteşemdiii. Kokulara karşi alerjim olmasina rağmen rahatsiz etmeyen tam bir yaz kokusu, duş jellerini andiran bir kokusu var. Yaşlanma karşiti ozelliğine gelecek olursam elime ulaşan paket 1.5 ml'lik idi. O etkiyi birkaç günle gorebilmem imkansiz. Ama diğer ozellikleriyle birlikte kesinlikle şans verilmeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema nur G.
Sema Nur G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Agirlastirmadan nemlendiren dokusu pamuk gibi bir ürün diyebilirim. Deneme boyuyla bile bana kendini çok sevdiren bir ürün oldu kendisi. Bir keresinde tamamen temizlenmiş cildime diğerinde ise makyaj altı bazı olarak kullandım ve ikisinde de sonuç harika. Cildimi çok güzel nemlendirmesinin yani sıra hafifleme hissi verdi. Ben gece yatmadan sürdüm ve sabah kalktığımda daha aydınlık ve pamuksu bir cildim olduğunu gördüm ki bu ilk kullanımda bile böyleyse surekli kullanımda cilde olan etkisini düşünemiyorum, mükemmel. İnce çizgiler için olan etkisini uzun vade kullanımda görülebilir olarak düşündüğüm için onun için suanda yorum yapamicam fakat satın alıp kullandığımda yorumumu guncelleyebilirim. Makyaj altigina kullandığımda ise herhangi bir şekilde yağlanma yada parlama yapmadı. Ve makyajı çok güzel sabitledi diyebilirim. Tesekkurler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rumet K.
Rumet K. · 30 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ve ciltte bıraktığı nemlilik hissi çok güzel çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep b.
Zeynep B. · 32 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısı ne çok ince ne çok kalın yoğun tam ortada ideal bir hissiyat rahatlık veriyor cildimi temizledikten sonra sürdüm ve o yıkarken oluşan kuruluğu anında alıp nemlendirip çok hoş bir bebek yumuşaklığı bıraktı kokusu çok soft fresh ben beğendim. Deneme boyunu bitirdikten sonra fırsat bulup hemen büyük boyunu aldım şimdi en sevdiğim rutinlerim arasında. Çizgilere karşı da şöyle bir durum var benim güldüğümde göz altlarım ve yanlarda çok sayıda minik minik çizgiler oluşurdu ve bunu bariz hissederdim ürünü iyice denemeden yorum yapmak istemedim ve on gün kullandım şimdi ise çizgilerde iyileşme var ve güldüğümde o gerginliği hissetmiyorum. Harika bir ürün ve bence gayet ulaşılabilir fiyatta. Çünkü cildiniz için değer bunu unutmayın ☺️😉
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla D.
Damla D. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün genel vaadi ışıltı, aydınlık, kırışıklık önlemek, renk eşitsizliğini ortadan kaldırmak ve nemlendirmek diyebilirim. Yüzümde kırışıklığım yok ama bu tip ürünleri oluşmuş olan kırışıklıklara müdahaleden ziyade oluşmadan önce engellemek amacıyla kullanmayı tercih ediyorum. Krem oldukça ince bir yapıya sahip ve ışıltılı bir yapısı var. Kremi uyguladığınız an cildiniz hemen emiyor ve asla yapış yapış yağlı bir his bırakmıyor (cildim karma bu arada). Kullandığım an cildime vermiş olduğu parlaklık ve kadifemsi pürüzsüzlük beni şimdiden çok memnun etti. Ürün 2 kullanımlık deneme boyu olduğu için diğer vaat ettikleri etkileri düzenli kullanımda gözlemlemek gerek. Ama ilk kullanımda bile cilde gerçekten sağlıklı bir ışıltı veriyor iyi ki tanıdım ürüne şans vereceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.