Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Bright Boost Hidrojel Işıltı Maskesi
amazon-image
Neutrogena Bright Boost Hidrojel Işıltı Maskesi

Neutrogena Bright Boost Hidrojel Işıltı Maskesi

Neutrogena  · www.neutrogena.com.tr
  4.59  (387 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Cilde ışıltı ve canlılık verir.
  • Cildi derinlemesine nemlendirir.
  • 1 şişe nemlendirici seruma eş değer nemlendirme etkisi.
  • B3 vitamini içerir.
  • Hidrojel maskeler sadece 15 dakikada 30 ml konsantre nemlendirici seruma denk içeriği cildinize verir.

Nasıl kullanılır?

  1. Adım: Cildinizi temizleyin.
  2. Adım: Maskenin arkasındaki beyaz filmi soyarak çıkarın ve atın.
  3. Adım: Hidrojel maskenin yumuşak tarafını yüzünüze oturtun ve 15 ila 30 dakika kadar bekletin.
  4. Adım: Maskeyi çıkarın ve kalan ürünü yüzünüze ve boynunuza masaj yaparak yedirin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%29
%1
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

TUĞÇE K.
Tuğçe K. · 29 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü beğendim maske kullanım şekli diğer markalara göre farklıydı tavsiye ediyorum cildim canlı ve aydınlık göründü bu ürünleri set olarak çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mariam T.
Mariam T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutrogena her zamanki gibi cilt bakım işinin ehli. Bu tarz kağıt maskeleri çok tercih etmesem de arada kendimi şımartmak gerekiyor. Kesinlikle uygulaması keyifli bir ürün. Etkisini serinin diğer ürünleriyle birlikte daha da güçlendirdim. Kokusu inanılmaz güzel, maskeyi çıkarmak istemedim. Nem bombası olduğunu söyleyebilirim, cildimi çok iyi nemlendirdi. Genel olarak beğendim ama keşke fiyatları daha uygun olsa.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçenaz S.
Tuğçenaz S. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kağıt maskelerden sonra bu jel doku o kadar güzel bi his veriyor ki yıllarca cildime yazık etmişim kağıt maskelerle. Kağıt maskeler ürünün çoğunu kendisi emiyor ve kuruyor ama bu neutrogena jel yapıda olduğu için ürünün fazlasını kendisi emmiyor tamamen ciltte kalıyor ürün ve maske bitince o kalan ürünü de masaj yaparak yedirebiliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra K.
Büşra K. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir ürün. Bu serinin kremlerinin hepsini kullanıyorum zaten tek kelimeyle müthişler. Cildim bebeksi oldu. Sivilceleri bile sildi süpürdü. Sabah uyandığımda yumuşacık bir ciltle uyanıyorum. Bu maskeyi ve serinin kremlerini kesinlikle tavsiye ederim. Alın aldırın.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Irmak S.
Irmak S. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam anlamıyla cildin nem ihtiyacını sağlamış cildime ışıltı ve aydınlık bir görünüm getirmişti ..Uygulama sonrası yorgun görüntü tamamen gidiyor ve cildi rahatlatıyor ..Cildinizde nefes alıyormuş gibi bir his bırakıyor ..Bu rahatlamayı ve bıraktığı sonucu çok beğendim ..🌈💜🌈
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ASLIHAN T.
Aslihan T. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir partiye hazırlık öncesinde öncesinde cildimi makyaja hazırlarken kullandım. Tavsiye edilen süre kadar beklettim, uygulaması oldukça kolaydı. Sonrasında cildimi gerçekten ışıltılı hale getirdi neme doyurdu dolgun ve sağlıklı bir görünüm verdi ki normalde cildim donuktur. Çok beğendim, düzenli uygulamayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kevser A.
Kevser A. · 33 · Kırşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
paketi açarken ilk olarak kokusu kendine çekiyor daha sonrasında ise maskenin tasarımı,alışmış olduğumuz klasik maskeler gibi değil. yüzü tam olarak potluk yapmadan sarıyor. yapış yapış his bırakmıyor ürün cilt tarafından verilen dakika içerisinde emiliyor. kuru bir cilde sahibim ürünü sevdim 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice K.
Hatice K. · 30 · Nevşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskeyi kullandığım ama cildimde bir canlanma hissettim. Maskeden sonra yüzümün ışıltısı, ferahlaması ve maskenin verdiği koku çok hoşuma gitti. Ardından Neutrogena bright boost yaşlanma karşıtı kullandım ve harika sonuçlar aldım. Soru işaretlerini düşünmeden rahatlıkla kullanabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep E.
Zeynep E. · 30 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
paketi actıgımda ürün iki parca geldi ama uygulamamda sorun yaratmadı. nemlendirmesi cok iyiydi bir tatil dönüşünde kullanıldıgında harıka bir bakım ürünü oldu hava değişimini cabuk önerdi. zaten kullandıgım bir markaydı hep kullanacagım da bir markadır. kesinlikle tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ilknur k.
Ilknur K. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gelir gelmez denedim ve çok güzel bir nemlendirme özelliğine sahip, uygulaması çok kolay ve pratik bir ürün etkisi hemen fark ediliyor. Vermiş olduğu ışıltı gözle görülebilir düzeyde yoğundu artık bakım rutinlerim arasında tanışmama vesile olduğu İçin denebunuya teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.