Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Cellular Boost Hidrojel Maske
amazon-image
Neutrogena Cellular Boost Hidrojel Maske

Neutrogena Cellular Boost Hidrojel Maske

Neutrogena 
  4.63  (188 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Neutrogena’nın Kore’de geliştirilmiş, pürüzsüzleştirici etkisi kanıtlanmış, Cellular Boost Hidrojel Maske ile tanışın.

  • Adenozin ile zenginleştirilmiş, %100 Hidrojel yapılı bu yeni nesil maske, içeriğinin etkili bir şekilde emilmesi için yüzünüzü adeta ikinci bir cilt gibi sarar
  • 30 ml yaşlanma karşıtı seruma denk içeriği, sadece 15 dakikada cildinize verir. Sonuç:
  • İnce çizgileri azalmış, daha pürüzsüz ve genç görünümlü bir cilt.
  • Gözenekleri tıkamaz.
  • Hassas ciltler için uygundur.

Nasıl Kullanılır?

Adım 1: Yüzünüzü temizleyin.
Adım 2: Maskenin arkasındaki beyaz filmi çıkarın, atın.
Adım 3: Hidrojel maskeyi yüzünüze yerleştirin ve 15-30 dk arası bekleyin.
Adım 4: Maskeyi çıkarın ve kalan miktarla yüzünüze ve boynunuza masaj yapın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%27
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Bahar Aylin K.
Bahar Aylin K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bu zamana kadar kullandığım en güzel maskelerden biri. Oldukça güzel bir nem veriyor, kesinlikle cildi yakmıyor, kullanımı çok kolay, aşırı ıslak değil etrafa akmıyor ama yüzünüze yeteri kadar nem veriyor, düzenli kullanımda muhteşem bir sonuç vereceğine eminim. Sadece fiyatı sürekli almak için biraz pahalı gibi, daha uygun olsaydı sürekli alıp kullanırdım. Sonrasında bıraktığı his de yapış yapış değil, kokusu rahatsız etmiyor ve paketlemesi de oldukça düzgün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Isik U.
Isik U. · 36 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kürü bir cilt tipim var ve ince çizgiler vs oluşunca daha kötü bir görünüm oluyor. O yüzden kullan at maskeler hem pratik hem de sok etkisiyle yoğun nemlendirme yapıyor. Ki bu maske yaşlılık karşıtı bir maske. Bence tek başına pek faydalı olmaz. Maske uyguladıktan sonra serum ekstra nemlendiri vs üzerine uygularsanız daha fazla faydasını görürsünüz. Tek başına yeterli geldiğini düşünmüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda P.
Eda P. · 37 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncede kullandığım bir ürün. Anti aging konusundaki katkısını henüz cildimde kırışıklık olmadığı için göremiyorum ancak nemlendirmesi harika. Yağlandırmadan ve hücreleri tıkamadan cilde işleyen bir serum katkısı var. Temizlik ve nem hissini anında hissedebiliyoruz. Kokusu da harika
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
irem A.
Irem A. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle bayildim,hemen etkisini gösterdi 1 paketin 2 seferde tuketilmesi (uygulanmasi) sonrasında cildim,hic olmadığı kadar sıkı ve canlıydi.1 paketin olumlu etkisi yaklaşık 5 gun boyunca sürdü.Hem olumlu hem Olumsuz tarafi jelin paket içinde sıvı olarak kaliyor olusu ve tek seferde uygulanmasinin mümkün olamayışı. .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin E.
Pelin E. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskeyi buzdolabında soğutup, temiz cildime uyguladım. Çok hafif ve güzel bir kokusu var. Hidrojel maskeler, kağıt maskeler gibi yüzümden düşüp durmadı, bu yüzden çok sevdim. Sabah kalktığımda da yüzüm pürüzsüz ve yumuşacıktı. Paket içinde baya serum vardı bu arada, onu da buynumda kullandım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şahsenem Düzenli
Şahsenem Düzenli · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi yumuşacık ve aşırı parlak yaptı. Kuru ciltliyim bi sorun yaşamadım. Hidrojel dokusu çok güzeldi. 2 parça olması çok güzeldi kolayca yerleştirebildim. İçindeki serumu ertesi gün tekrar kullandım. Yüzümde kuruluktan hafif kırışıklıklar oluyordu çok iyi geldi gözle görülür düzelme gördüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem A.
Özlem A. · 31 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanımının kolay olması açısından kağıt maskeleri çok seviyorum. Ürünün kokusu verdiği his mükemmel. Hem tek kullanımda yoğun etkisinin olması ve sonrasında parlayan bir ciltle karşılaşmak... Daha ne isteyebilirim ki!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kağıt maske kullanımını çok pratik buluyorum. Cilt bakımına çok vakit ayıramasam da bu ürünler sayesinde bakım yapabiliyorum. Yaşım (35) gereği bu hidrojel içerikli olması da beni ayrıca memnun etti. Kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi C.
Sevgi C. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maske gerçekten vaadini yerine getiriyor. Maskeyi uyguladıktan sonra cildimin daha toparlanıp gergin bir dokuya kavuştuğunu hissettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Ö.
Ayşe Ö. · 54 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimin ihtiyacını karşılaması ve sonrasında herhangi bir cilt sorunu yasamadigim icin memnun kaldım. diger urunleri gibi marka beni yanıltmadı..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.