Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Cica-Onarıcı El Maskesi
amazon-image
Neutrogena Cica-Onarıcı El Maskesi

Neutrogena Cica-Onarıcı El Maskesi

Neutrogena 
  4.66  (702 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Neutrogena Onarıcı El Maskesi ile ellerinizi şımartın!

  • Kuru ve çatlamaya yatkın ellerinizi ilk kullanımdan itibaren onarmaya yardımcı olduğu klinik olarak kanıtlanmıştır.
  • Cildin doğal yenilenme sürecini desteklemek için gerekli olan  ideal nem oranına sahip bu maske, yoğun nemlendirici ve yatıştırıcı özelliğiyle cilt bariyerini güçlendirmeye yardımcı olur.
  • Ellerinizi dış etkenlerden koruyarak 48 saat boyunca nemlendirir. 

Nasıl Kullanılır?

  1. Ellerinizi yıkayıp durulayın.
  2. Maskeleri elinize geçirin ve bandını bağlayın. Arkanıza yaslanıp el bakımınızın keyfini çıkarın. 
  3. 10 dakika sonra maskeleri çıkarın.
  4. Kalan ürünü masaj yaparak cildinize yedirin. Durulanmasına gerek yoktur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%19
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Aksel güneş M.
Aksel Güneş M. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
en en en önemli özelliği ! ürün elinizdeyken telefonu bırakın bilgisayarın touch pedini bile kullanabiliyosunuz arkadaşlar bu tür ürünlerde en büyük sıkıntım belli koşullar istediği için akşam uygun bi zaman belirleyip yapmak zorunda oluşumdu (atıyorum tüm işler bittikten ve daha fazla elimi kullanmam gerekmediği zaman ) ama bu ürünün 10 dakikada - paketinde yazdığı gibi - 1 haftalık nemlendirmeyi yapması aynı anda ürünü uygularken elleriniz kullanım dışı olmaması çok çok iyi yine kokusu bir tık fazla el kremi gibi değil ama rahatsız eden bir kokusu yok
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyda A.
Ceyda A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten birçok el kremi elimizi yumuşacık yapıyor fakat özellikle el maskesi kullanınca aslında yüzümüze onlarca farklı ürün kullanıp bakım yaparken ellerime sadece nemlendirici sürdüğümü farkettim. Maske yapmak ellerime nemlendiriciile geçiştirmeden gereken özeni verdiğimi hissettirdi, maskenin besleme özelliği beni mutlu etti. Ellerim maske sonrası çok güzel oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eylül Ö.
Eylül Ö. · 30 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kış aylarında ellerim çok fazla kuruyordu ve asla hiçbir krem düzeltmiyordu. Daha önce bu el maskesini almayı düşünmüştüm ama fiyatından dolayı almamıştım. Fakat hata etmişim. O kadar güzel ki hem kullanımı kolay hem aşırı iyi nemlendiriyor. Hızlıca emiliyor yağlı yapışkan bir his bırakmıyor. Kokusu çok hafif. Elleri ipek gibi yapıyor çok memnun kaldım satın alıp kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nefize Seray S.
Nefize Seray S. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ayak maskesinde olduğu gibi öncelikle en çok hoşuma giden kısmı maske eldivenini giydiğinizde kaymamasını sağlayan bir bantının olması çok güzel. Bu sayede ellerim içerisindeyken farklı şeyler bile yapabiliyorum. Bunun haricinde eldivenleri çıkarttığımda ellerim yumuşacık oldu ve kokusu da gerçekten başarılıydı. Herkese tavsiye ediyorum!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu D.
Burcu D. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli el dezenfektanı (el antiseptiği) kullanmak nedir bilir misiniz? Elleriniz önce kızarır sonra çatlar ve yaşlı bir görünüme bürünür... İşte tek çare kremlerdir. Bu uğurda denediğim hastaneye götürdüğüm birçok marka oldu. Ama el maskesi, benim ve ellerim için mükemmel deneyim oldu. Kuru ve çatlamış el cildim sonunda biraz rahat etti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan T.
Dilan T. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutrogena nın el maskesini ilk defa denebunu.com sayesinde denedim daha önce nemlendiricilerini kullanıyordum ve çok memnundum o yüzden bu paketi görür görmez aldım bu üründende çokkk memnun kaldım manikür sonrasında ellerimde kullandım harika nemlendirip yumuşacık yapıyor teşekkürler denebunu.com ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İkbal Hümay A.
İkbal Hümay A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün içine nemlendirici kağıt konmuş bir çift eldivenden oluşuyor. Bahsedildiği gibi yüksek nemlendiriciliğe sahip. Fiyatı performansına göre iyi diyemem, tek kullanımlık olunca pahalı bir nemlendirici oluyor. Ama biraz uzun tutunca kupkuru elleri bile yumuşacık yapıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar D.
Pınar D. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ellerim sürekli kremlememe rağmen kış aylarında çok çatlıyor. Bu ürünü deneyince 10 dakikada yumuşacık oldular. Haftada 1 kullanarak kışın el kuruluğundan kurtulmayı düşünüyorum. Ayrıca tırnakları ve tırnak etlerini de yumuşacık yaptığı için manikür öncesi kullanmak da mümkün. Memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu k.
Burcu K. · 34 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
soğuk havaların başlamasıyla ellerimde oluşan kurumaya bu sene bir de sivilcelerim sebebiyle hap forumda kullandığım ilaç eklenince cildim kurudun da ötesi bir hal aldı. bu maskeyi yaptıktan sonra ellerim yumuşacık ve hiç çatlamamış gibi oldu. bu performansı beklemiyordum açıkçası.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge B.
Özge B. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun bakımda çalışan bir hemşire olarak ellerim çok kötüydü.Ellerimi sürekli yıkamak zorundayım ve bir türlü ellerimi toparlayamıyorum.Bu ürünü kullandıktan sonra öncesi ve sonrası gözle görülür ellerim değişime uğradı.Kızarıklıklarım, çatlamaşarım ve kuruluğum yok denecek kadar azaldı.Teşekkür ederimmm❤️❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.