Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Sıcak Çikolata
amazon-image
Nestlé Sıcak Çikolata

Nestlé Sıcak Çikolata

Nestlé Sıcak Çikolata 
  4.67  (18949 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Nestlé Çikolatalı İçecek Tozu

İçindekiler: Yağı azaltılmış içilebilir çikolata (%90) (şeker, kakao tozu), peyniraltı suyu tozu (süt ürünü), kıvam arttırıcı (guar gam), tuz, doğal aroma verici.

Muhafaza Koşulları: Kuru ve serin yerde muhafaza ediniz.

Diğer Uyarılar: Ürünlerimizin hiçbirinde domuz yağı ve katkıları yoktur.

Nasıl kullanılır?

Poşetin tamamını (18,5 g) bir bardağa boşaltın, üzerine 1 bardak (180 mL) sıcak su veya süt ilave edip karıştırın. Dilerseniz soğuk sütle de hazırlayabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%18
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşenur G.
Ayşenur G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün pratik fakat bence şeker oranı yetersiz kalmış. Biraz daha tatlandırılmış olabilirdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Başak Ö.
Başak Ö. · 31 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıvamı güzel yoğun ama tadı için aynı yoğunluğu alamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hamide Ö.
Hamide Ö. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben süt köpürtücü ile beraber kullandım Nestle sıcak çikolatayı içindeki çikolata tadı ağza geliyor yoğun bir şekilde ama çikolatası hiçbir şekilde baymıyor yormuyor Boğazı şeker oranı kesinlikle dengelenmiş yumuşak içimli bir tadı var Eğer süt köpürtücü ile kullanacak olan varsa 200 milimlik bardağı ağzına kadar doldurmasın. çünkü köpüğü ile beraber bardağa yetiyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda B.
Eda B. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestlè sıcak çikolata , kriz anlarımda çikolata ihtiyacımı fazlasıyla karşılaması ve çok lezzetli olması yönüyle almaya devam edeceğim bir ürün , keyifli anlarımda bana eşlik ediyor olması ile muhteşem bir lezzet , üstelik yenilenmiş, soğuk süt ilede pratik bir şekilde içiliyor lezzeti muhteşem😍teşekkürler denebunu😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Oğulcan D.
Oğulcan D. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Birçok rakip firmaya göre makul ve uygun fiyatta bir ürün diğer firmalarda kakao aroması fazla ve bayarken bu ürün gayet kendini içtikçe içtiren bir tada ve aromaya sahip. Senelerdir sıcak çikolata içerim ve tek tercihim birçok firma arasından NESTLE oldu, sıcak çikolata için çok teşekkür ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze S.
Gamze S. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle soğuk havalarında gelmesiyle evde dinlenmelik günlerde nestle sıcak çikolata ile keyfime keyif katarım bu uzun zamandır yaptığım bir etkinlikti.Şimdi yenilenmiş ve soğuk sütle denedim artık sıcak havalarda da çikolata ihtiyacımda harika bir soğuk içeçek olarak tüketmeye devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestlé Sıcak Çikolata ile denebunu sayesinde tanıştım. Çikolata aşığı biri olarak kış aylarında da sıcak çikolata içmeye bayılıyorum. Ancak hep kendim tariflerle evde yapardım. Çünkü başka markalardaki sıcak çikolataları denediğimde asla evde yaptığım gibi yoğun çikolata tadı olmuyordu. Ancak Nestle'nin bu ürününü denediğimde gerçekten kendi yaptığım gibi yoğun bir çikolata tadı aldım. üstelik içeriği de çok temiz. Ben sıcak sütle denedim ve tadına doyamadım. Paketin üzerindeki soğuk sütle de yapılabileceğini okuduktan sonra merak edip marketten bu ürünü alarak bir de soğuk sütle denedim. Ve soğuk sütle de tadı inanılmaaaaazzz. Yazın içerisine biraz buzla birlikte vazgeçilmezim olacağı şimdiden belli oldu. Kısaca şiddetle tavsiye ederim, mutlaka soğuk sütle de deneyin:) 4 mevsim; yaz veya kış demeden sıcak çikolata içmeyi çok seven biriyim ve şu zamana kadar denemiş olduğum sıcak çikolata arasında en iyi performan Nestlé Sıcak Çikolataydı. Evde kolayca hazırlanıyor olması benim gibi sıcak çikolata sevenler için büyük avantaj çünkü bu soğuk günlerde canı sıcak çikolata çekenlerin ve dışarı çıkıp sıcak çikolata almaya üşenenler için çok pratik bir ürün. Pratik olmasının yanında tadı harika. Ben sıcak çikolatayı çok tatlı tüketmeyi sevmiyorum; Nestlé Sıcak Çikolata ise benim damağıma çok uygundu çünkü tatlılık oranı her damağa göre ayarlanmış. Tatlı şekilde tüketmek isteyenler şekerle tatlandırabilirler; her damağa uygun bir şekilde pratik hazırlanabiliyor. Ben ürünü sıcak su ile hazırladım, bir sonraki denemem sıcak süt ve sonrasında soğuk süt ile olacak. Hazırlanışı çok pratik ve kolay olduğu için eve gelen misafirlerinizede hızlı bir şekilde, Nestlé sayesinde çok lezzetli sıcak çikolata hazırlayabilirsiniz. denebunu.com'a çok teşekkür ederim, ürünü çok beğendim ve bundan sonraki market alışverişimde listemde hep olacak bir ürün. Kışları soğuk havalardan dolayı ısınmak için sıcak su veya sıcak süt ile tüketeceğim, yazları ise sıcak havadan dolayı serinlemek ve ferahlamak için soguk süt ile tüketeceğim. Böylece yaz ve kış aylarımı tatlı lezzetle geçireceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Minel Ş.
Minel Ş. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestlé Sıcak Çikolatayı denebunu.com sayesinde denemiş oldum. 4 mevsim; yaz veya kış demeden sıcak çikolata içmeyi çok seven biriyim ve şu zamana kadar denemiş olduğum sıcak çikolata arasında en iyi performan Nestlé Sıcak Çikolataydı. Evde kolayca hazırlanıyor olması benim gibi sıcak çikolata sevenler için büyük avantaj çünkü bu soğuk günlerde canı sıcak çikolata çekenlerin ve dışarı çıkıp sıcak çikolata almaya üşenenler için çok pratik bir ürün. Pratik olmasının yanında tadı harika. Ben sıcak çikolatayı çok tatlı tüketmeyi sevmiyorum; Nestlé Sıcak Çikolata ise benim damağıma çok uygundu çünkü tatlılık oranı her damağa göre ayarlanmış. Tatlı şekilde tüketmek isteyenler şekerle tatlandırabilirler; her damağa uygun bir şekilde pratik hazırlanabiliyor. Ben ürünü sıcak su ile hazırladım, bir sonraki denemem sıcak süt ve sonrasında soğuk süt ile olacak. Hazırlanışı çok pratik ve kolay olduğu için eve gelen misafirlerinizede hızlı bir şekilde, Nestlé sayesinde çok lezzetli sıcak çikolata hazırlayabilirsiniz. denebunu.com'a çok teşekkür ederim, ürünü çok beğendim ve bundan sonraki market alışverişimde listemde hep olacak bir ürün. Kışları soğuk havalardan dolayı ısınmak için sıcak su veya sıcak süt ile tüketeceğim, yazları ise sıcak havadan dolayı serinlemek ve ferahlamak için soguk süt ile tüketeceğim. Böylece yaz ve kış aylarımı tatlı lezzetle geçireceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arif k.
Arif K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çikolata aşığı biri olarak kış aylarında da sıcak çikolata içmeye bayılıyorum. Ancak hep kendim tariflerle evde yapardım. Çünkü başka markalardaki sıcak çikolataları denediğimde asla evde yaptığım gibi yoğun çikolata tadı olmuyordu. Ancak Nestle'nin bu ürününü denediğimde gerçekten kendi yaptığım gibi yoğun bir çikolata tadı aldım. üstelik içeriği de çok temiz. Ben sıcak sütle denedim ve tadına doyamadım. Paketin üzerindeki soğuk sütle de yapılabileceğini okuduktan sonra merak edip marketten bu ürünü alarak bir de soğuk sütle denedim. Ve soğuk sütle de tadı inanılmaaaaazzz. Yazın içerisine biraz buzla birlikte vazgeçilmezim olacağı şimdiden belli oldu. Kısaca şiddetle tavsiye ederim, mutlaka soğuk sütle de deneyin:) 4 mevsim; yaz veya kış demeden sıcak çikolata içmeyi çok seven biriyim ve şu zamana kadar denemiş olduğum sıcak çikolata arasında en iyi performan Nestlé Sıcak Çikolataydı. Evde kolayca hazırlanıyor olması benim gibi sıcak çikolata sevenler için büyük avantaj çünkü bu soğuk günlerde canı sıcak çikolata çekenlerin ve dışarı çıkıp sıcak çikolata almaya üşenenler için çok pratik bir ürün. Pratik olmasının yanında tadı harika. Ben sıcak çikolatayı çok tatlı tüketmeyi sevmiyorum; Nestlé Sıcak Çikolata ise benim damağıma çok uygundu çünkü tatlılık oranı her damağa göre ayarlanmış. Tatlı şekilde tüketmek isteyenler şekerle tatlandırabilirler; her damağa uygun bir şekilde pratik hazırlanabiliyor. Ben ürünü sıcak su ile hazırladım, bir sonraki denemem sıcak süt ve sonrasında soğuk süt ile olacak. Hazırlanışı çok pratik ve kolay olduğu için eve gelen misafirlerinizede hızlı bir şekilde, Nestlé sayesinde çok lezzetli sıcak çikolata hazırlayabilirsiniz. denebunu.com'a çok teşekkür ederim, ürünü çok beğendim ve bundan sonraki market alışverişimde listemde hep olacak bir ürün. Kışları soğuk havalardan dolayı ısınmak için sıcak su veya sıcak süt ile tüketeceğim, yazları ise sıcak havadan dolayı serinlemek ve ferahlamak için soguk süt ile tüketeceğim. Böylece yaz ve kış aylarımı tatlı lezzetle geçireceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serdar K.
Serdar K. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestlé Sıcak Çikolatayı denebunu.com sayesinde denemiş oldum. 4 mevsim; yaz veya kış demeden sıcak çikolata içmeyi çok seven biriyim ve şu zamana kadar denemiş olduğum sıcak çikolata arasında en iyi performan Nestlé Sıcak Çikolataydı. Evde kolayca hazırlanıyor olması benim gibi sıcak çikolata sevenler için büyük avantaj çünkü bu soğuk günlerde canı sıcak çikolata çekenlerin ve dışarı çıkıp sıcak çikolata almaya üşenenler için çok pratik bir ürün. Pratik olmasının yanında tadı harika. Ben sıcak çikolatayı çok tatlı tüketmeyi sevmiyorum; Nestlé Sıcak Çikolata ise benim damağıma çok uygundu çünkü tatlılık oranı her damağa göre ayarlanmış. Tatlı şekilde tüketmek isteyenler şekerle tatlandırabilirler; her damağa uygun bir şekilde pratik hazırlanabiliyor. Ben ürünü sıcak su ile hazırladım, bir sonraki denemem sıcak süt ve sonrasında soğuk süt ile olacak. denebunu.com'a çok teşekkür ederim, ürünü çok beğendim ve bundan sonraki market alışverişimde listemde hep olacak bir ürün. Kışları soğuk havalardan dolayı ısınmak için sıcak su veya sıcak süt ile tüketeceğim, yazları ise sıcak havadan dolayı serinlemek ve ferahlamak için soğuk süt ile tüketeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.