Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Nesfit Kırmızı Meyveli Tam Tahıllı Bar
amazon-image
Nestlé Nesfit Kırmızı Meyveli Tam Tahıllı Bar

Nestlé Nesfit Kırmızı Meyveli Tam Tahıllı Bar

Nestlé  · www.nestle-cereals.com
  4.70  (45836 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

NESTLE Tam Tahıllı Bar ailesinin en yeni üyelerinden NESFİT Kırmızı Meyveli Tam Tahıllı Bar şimdi raflarda!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%20
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sinem Serenay T.
Sinem Serenay T. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sırf tatlı krizi atlatmak için hani çok istediğiniz tatlılardan vazgeçip bu tarz seyler yiyoruz ama tatmin olmuyoruz yaa. Bu ürün için onu diyemicem tek kelime ile HARİKAAAA . Tatlı krizine girince zaten yemek istediğim sey bu oldu artık tadına bayıldım favori tatlım artık kendisi :) bu kadarını da beklemiyordun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda K.
Eda K. · 28 · Erzincan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadi cok guzel. Suana kadar yediğim nestle barlarin en güzeliydi. Paketi acar acmaz kirmizi meyvelerin kokusu geliyor. Ve yedikçe ağzımda cok guzel dagiliyor yumusak bir yapısı var. Altinda ki beyaz kremanin tadi ayri güzel. Aciktigimda yada canim çikolata istediğinde bu ürünü tercih edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin S.
Aylin S. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün sabah kahvaltısı için olanını tüketiyoruz ve tadını seviyoruz. Bu bar da O nedenle tanıdık bir lezzetti, çok lezzetli bir üründü. Tatlı ihtiyacını bastıracak kadar tatlı ama fazla kalorisinin olmaması da çok iyi. Beyaz çikolatası da tatlı ihtiyacını karşılıyor. Çok beğendim ve markette gördüğümde mutlaka satın alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hakan K.
Hakan K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
14 günde forma girmeyi garantileyen kahvaltılık gevrek. gerçekten farklı bir lezzet yaratmışlar özellikle sütle karıştırıldığında hemen eriyip gevrekliğini kaybeden ürünleri sevmeyenler için ideal. uzun süre gevrekliğini kaybetmiyor, tokluk hissi sağlıyor ve hazmı kolaylaştırıyor. yatmadan önce atıştırma özelliği olanlara önerilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hacer Y.
Hacer Y. · 25 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle tüm marketlere getirilmeli. Bu lezzeti herkes tatmalı. Aşırı güzel tadı. Paketi açınca kırmızı meyvelerin o hoş kokusu geliyor. Ağızda meyvelerin tadı kalıyor. Yedikçe yemek istiyorum. Paketleme süper, bi markette görsem kesin alırım, paketinden belli tadının lezzetli olduğu. Yine yapmış yapacağını nestle👍😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DAMLA K.
Damla K. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
MEYVE TADINI ALABİLİYORSUN LEZETLİ HERŞEYDEN ÖNCE DİYET ÜRÜNLERİN LEZETSİZ TATSIZ TUTSUZ OLDUĞU FİKRİNİ DEĞİŞTİRME SEBEBİ.BEN DAHA ÖNCE DE KULLANDIM SÜREKLİ KULLANDIĞIM ARA ÖĞÜN TERCİHLERİNDEN. ÖZELLİKLE TÜM GÜN DIŞARDA OLUP ARA ÖĞÜN YAPAMIYACAKSAM VE İNSÜLİN DİRENCİMDEN DOLAYI ÇANTAMDA TAŞIDIĞIM ÜRÜNLERDEN BİRİ.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Y.
Emine Y. · 34 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketi açınca ilk olarak kokusunu almak harika bir duygu yarattı ilk kez yediğim bir ürün olmasına rağmen kokusu tadından daha baskın ve resmen beyne iletiliyor bu koku ayrıca alttaki beyaz çikolata kırmızı meyvelerle buluşunca bitter yada sütlü çikolataya nazaran daha harika bir tat bırakıyor damakta lezzetli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval Küçük
Şevval Küçük · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
14 günde forma girmeyi garantileyen kahvaltılık gevrek farklı bir lezzet yaratmışlar süte karıştırıldığında hemen eriyip gevrekliğini kaybeden ürünleri sevmeyenler için ideal uzun süre gevrekliğini kaybetmiyor, tokluk hissi sağlıyor ve hazmı kolaylaştırıyor yatmadan önce atıştırma özelliği olanlara önerilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilşad I.
Dilşad I. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Anlık açlığı güzel bastırıyor, yoğun tatlı olmayışı beni cezbeden bir diğer özelliği. Çok tatlı tüketmeyi sevmeyenlerin hoşuna gidecektir. Ayrıca tadı da güzel. Günün herhangi bir saatinde tüketilebilir, açlığı bastırmak için de yemek sonrası hafif bir tatlı arayışını gidermek için de iyi bir tercih.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yeşim güney
Yeşim Güney · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçindeki kırmızı meyvelerin tadı oldukça yoğun bir şekilde geliyor olması alt tabandaki sütlü yapı ve gevreğin tadının birleşimiyle oldukça güzel bir ürün ortaya çıkmış gerçek anlamda yemeğe değer ve ürünün paketidini açtığım an gelen koku oldukça güzeldi. Sık sık tüketeceğim bir ürün bulmuş oldum ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.