Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Nesfit Ballı Granola
amazon-image
Nestlé Nesfit Ballı Granola

Nestlé Nesfit Ballı Granola

Nestlé 
  4.60  (501 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Nesfit ailesinden Ballı Granola - Ballı Tam Yulaf Gevreği ile güne besleyici bir başlangıç!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%17
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gizem D.
Gizem D. · 37 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfit tahıllı ve ballı ürünü içerdiği malzemeler tok tutuyor tam istediğim gibi her an kullanabilecegim bir yiyecek.Çantamdan hiç ayirmam bundan sonra tadı çok hoş yedikce yiyesim geliyor .Kızım da cok beğendi beraber yedikce yedik doğrusu. Bu güzel üründen dolayı denebunu.com'a sonsuz teşekkürler. Tavsiye ediyorum mutlaka .Deneyin çok seveceksiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra A.
Büşra A. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok lezzetli bir ürün. Paketi açtığımda gelen yulaf ve bal kokusu muhteşem ve rahatlatıcı. Tadı tam kıvamın da lezzetli ve yerken insanı mutlu eden bir atıştırmalık. Paket yapısı da çok iyi kilitli pakette olması büyük kolaylık sağlıyor. Kesinlikle daha sonra almaya devam edeceğim bir ürün olacak. Öncelikle kokusunun rahatsız edici olmaması çok önemli çünkü bir yiyeceğin lezzetini kokusu çok etkiler. Ağızda çıtır çıtır dağılması çok güzel, baldan gelen o tat mutluluk verici düzeyde. Bayılarak tükettim herkese tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedanur B.
Sedanur B. · 26 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü kendime göre farklı şekillerde tükettim. Bir kase süt ve granola koyarak birde az miktar ılık sütü üzerine döküp yumuşatıp onun üzerini muzlarla süsleyip yediğim de oldu. Her ikisi de çok güzel oldu benim için doyurucu bir ürün ve abur cubur yeme isteğimi azaltıyor. Ürünü tükettiğim sabahlar kendimi zinde ve dinç hissediyorum içerisindeki lif ve kalsiyum oranı yüksek. Açıkcası bana sağlıklı ve lezzetli kahvaltılar sundu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine E.
Emine E. · 25 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde yulaflı şeyler yiyemiyordum fakat bunun tadı o kadar güzel ki içerisindeki fındıktan tutun bala çok güzel bir tat vermiş . Bir paket bitirseniz diğerini hemen almaya gidersiniz . Ben gönderilen ürünü deneyip bitirdikten sonra bir daha aldım sadece ben değil annemlerde beğendiler arada onlarda kullanıyor ben herkese tavsiye ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye İ.
Sümeyye İ. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayatımda hiç böyle bi lezzet tatmadım. O kadar güzel ki tadı hala damağımda sütsüz bile yedim. Siz düşünün artık ne denli sevdiğimi. Krokan gibi muazzam tada sahip. Tek sorun bu ürünü satın almak için carfursa, Migros, a101, Yunus ve Akyurt marketlerde hâlâ bulamamış olmam beni üzüyor. Lütfen stok üretimi dağıtımı yapılsın. Hemen almak istiyorum hemen
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra İ.
Büşra İ. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bal bir ürüne anca bu kadar yakışır😍 tam aradığım lezzet severek tükettim. Sütsüz yemesi bile ayrı zevkli🤭 genelde geceleri acikiyorum yemek yemek yerine ballı gronala yerim artık ne de olsa düşük kalorili ve doyurucu, teşekkürler beni bu ürünle tanıştırdığınız için❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nefise D.
Nefise D. · 26 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde çok tüketmiyorum böyle ürünleri tatları çok hoşuma gitmiyordu fakat bu ürünü içeriği ve tadı olarak gerçekten beğendim alıp kullanabileceğim bir ürün özellikle böyle sürekli evde kalıp gün içinde pek aktif olamadığımız için bu ürünü öğünlerimizde rahatlıkla kullanabiliriz kalori olarak da tat olarak da süper.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eslem K.
Eslem K. · 27 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de kahvaltılarda tahıl yada granola tüketiyordum fakat tadı çok sade olduğu için yanında meyve ile beraber tüketiyordum fakat bu sefer yanında meyve yemeğe ihtiyaç duymadim ballı olması nedeniyle tadını değiştirmiş .Kahvaltıda süt ile beraber çok güzel oluyor ve uzun süre tok tutuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hızır E.
Hızır E. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu tarz kahvaltılık gevrekler tat olarak çok hitap etmez insanlara. Fakat Ballı gronalayı sütlü tatlı niyetine bile tükettiğimi söyleyebilirim. Ürünü en çok kahvaltıda tüketmeyi seviyorum hem besleyici hemde tok tutuyor. Böyle güzel düşük kalorili kahvaltılık gevreği sanırım sıkılmadan tüketebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
buse c.
Buse C. · 24 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadı çok güzel kahvaltı da sütle tükettim. Tok tutuyor gün içinde o kadar acıkmadım. Sürekli diyette olan bir insanım ve vazgeçilmezim oldu diyebilirim. Bunun yanı sıra tatlı ihtiyacı duyduğum da da sade olarak bir kaç tane yedim tatlı krizinizi de karşılıyor. Üstelik kalorisi de ideal.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.