Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Ballı Cheerios Tam Tahıllı Bar
amazon-image
Nestlé Ballı Cheerios Tam Tahıllı Bar

Nestlé Ballı Cheerios Tam Tahıllı Bar

Nestlé  · www.nestle-cereals.com
  4.64  (42245 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

NESTLE Tam Tahıllı Bar ailesinin en yeni üyelerinden Ballı CHEERIOS Tam Tahıllı Bar şimdi raflarda!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%22
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rojbin Y.
Rojbin Y. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ballı cheerosu daha önce de deneme imkanım olmuştu o zaman bu ürünü hak ettiği yere koyamamışım fakat bir kere daha tadınca anladım ki tadı efsane. Kalorisi de az. Tadı gayet güzel, ben bile bal sevmeyen biri olarak çok beğendim ve devamlı olarak almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Y.
Kübra Y. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü oldukça beğendim.Tadı gayet güzeldi🍫Ballı oluşu ve tahıllı olşuda daha güzel yapmış.Şeker oranıda yerinde.Ben sabah derse girerken bir bardak çayla yedim.İçinde arpa unu buğday unu ve mısır unu olmasınıda beğendim.Tavsiye edebileceğim bir ürün olurdu😻Teşekkürler❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Ö.
Emine Ö. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü gerçekten çok beğendim, atıştırmalık tüketmeyi çok seviyorum fakat genel olarak atıştırmalıklar sağlıksız ve aşırı kalorili, bu ürün diğer atıştırmalıklara göre hem daha düşük kalorili hem de daha az şeker oranına sahip olduğu için; ayrıca çok da lezzetli olduğu için satın alırken rahatlıkla tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu D.
Burcu D. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bal tadını ilk ısırıkta alabiliyorsunuz. Kokusu bile hoş. Paketi açtığımda mini halkaların oluşturduğu ve beyaz çikolata ile süslendiği tatlı bir görüntü ile karşılaştım. Sert olacağını düşündüm ama ısırdığı da gayet yumuşaktı. Beyaz çikolata ve bal muhteşem bir şekilde uymuş...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil A.
Sevil A. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tatli atiştirmaliklari zevkle tuketiyorum.Bu urunude daha önce denemiştim .Alişverişlerinde aldiğim birkaç atiştirmaliktan biri ,balli tadini çok beğeniyorum ,çok tatli hissi vermiyor tahilli olmasida ayri bir tat veriyor .Bundan sonrada tüketmeye oğlumla birlikte devam edeceğim . Daha nice tatlara
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra U.
Kübra U. · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ballı ürün tercih etmeyenlerin bile deneyip çok güzel bulup devamlı tüketmek istemesine sebep olabilir. Tat yoğunluğu o kadar dozunda ki yerken asla baymıyor insanın yedikçe yiyesi geliyor ve açken bile rahatlıkla yenilebilir açlığınızı bastırabilirsiniz.Hem pratik hem güzel her an her yerde rahatlıkla tüketebilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Didem E.
Didem E. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır sevdiğimiz efsane Cheerios gevreğinin bar haline getirilmiş hali. Baskın bal tadı ve altındaki beyaz çikolatasıyla tadı damakta kalan bir lezzeti var. Diğer gevrekli ballar gibi sert ve yemesi zor değil. Sütle de çok iyi gider 😋 Hiç yememiştim, bundan sonra özellikle arayıp bulacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tuba B.
Tuba B. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bal seven biri olarak ürünün tazeliği ve balın kıvamı etkiliydi, güzeldi. Görsel olarak gevrekler hoş duruyordu. Tahıllarla balın uyumunu çok beğendim. Tekrar satın alabileceğim bir ürün. Yerken ve sonrasında ağızda bıraktığı tadı sevdim. Yerken baymadı içimi. Yanında bir içecek olmadan çok rahatlıkla yenebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra B.
Kübra B. · 31 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü ilk kez deniyorum. On yargılı olmama rağmen beni şaşırttı! İsirdigimda burnuma gelen o kokusu özellikle benim hissettiğim süt kokusu tazelik hissi oldukça hoşuma gitti. Ballı oldugundan dolayı çok tatlı olacağını düşünmüştüm fakat beklediğim gibi olmadı tatlılık oranı gayet yerinde olmus. Ben ürünü su ile tükettim dışarda olduğum için süt ile daha uyumlu olacağını düşünüyorum ama. Yumuşaklığı na gelecek olursak bu tarz ürünler genelde ya fazla sert yada tatmin etmeyecek yumuşaklıkta oluyorlar fakat ballı cheriosun kıvamı idealdi. Özellikle daha sert olsaydı tuketecegim bir ürün olmazdı. Benim için başarılı ve tuketecegim barlar arasında yerini şimdiden aldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru M.
Ebru M. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün görüntüsü çok güzeldi. Yediğimde böyle sanki içinde nescafe var gibi hissettirdi bana. Tadının yoğunluğu inanılmaz hoşuma gitti. Ballı olması ayrı bir artı tabii. Meyveli olmayanları yemezdim ama ekstra bir bağımlılık oldu şuan bende harikaydı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.