Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nesquik Kakaolu Tam Tahıllı Bar
amazon-image
Nesquik Kakaolu Tam Tahıllı Bar

Nesquik Kakaolu Tam Tahıllı Bar

Nesquik 
  4.53  (11477 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Nesquik kahvaltılık gevrekler, tam tahıllı yapısı, içerdiği 6 vitamin, demir ve kalsiyum ile çocuklarımızın çok sevdiği çikolata lezzetini sunar. 

Nesquik Kahvaltılık Gevrekler, yeni ürünü ‘Nesquik Tam Tahıllı Bar’ ile de çocukların ve annelerinin hep yanında! Nesquik kakaolu tam tahıllı bar ile çocuklar günlük beslenme referans Demir değerinin yaklaşık %19'ini ve Kalsiyum değerinin yaklaşık %46'sini keyifle alır. İçeriğindeki 6 Vitamin, kalsiyum, demir ve tam tahıl ile güne besleyici bir başlangıç Renklendirici içermez. Üstelik lif kaynağı! 

Nesquik Kahvaltılık Gevrek ailesi, güne başlangıç öğünü olan kahvaltıya gönülsüz olan çocuklarımızın keyifli bir şekilde güne başlamalarına ve okul öncesinde besleyici bir kahvaltı etmelerine destek olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%24
%5
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ebru Y.
Ebru Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yılların nesquik markasının böle bi ürün çıkartması muhteşem zaten direk paketiyle çocuğumunda dikkatini çekti kakaosu beyaz çikolatası tahılı o kadar birbirine yakışmış ki çok lezzetli bir atıştırmalık olmuş.bundan sonra markete gittiğimizde ilk alacağımız ürünlerden biri oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar T.
Pınar T. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa denedik. Kızım çok beğendi, bende bayıldım. özellikle beyaz çikolata detayı çok hoşuma gitti. Kuru veya sert bir yapıda olmaması harika. Belki üst kısmında da çikolata detayı olsa daha mı güzel olurdu diye içimden geçmedi değil. ama bu haliyle de gayet güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edanur M.
Edanur M. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
gevreklerin yapılışı hakkında belgesel izledikten sonra bakış açık çok değişti artık ara öğünlerime çocuğumun kahvaltı menülerine ekliyorum zararlı asla değil tam bir hızlı doyurucu besleyici öğün geçiştirici olarak görüyorum sevdiğim tercih ettiğim bir marka çikolata lezzeti süt ile birleşince enfes oluyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmü Ö.
Ümmü Ö. · 57 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeğenim bunun tadına bayıldı ucundan birazcık da ben tadına baktım gerçekten çok lezzetli tekrar istedi tekrar alacağım o yüzden ürünü deneme şansını bize sunduğunuz için teşekkürler çok şekerli bir ürün değil tadı damakta kalıyor ağır bir tadı yok çok güzel kokuyor enfesti yeğenim buna bayıldı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Şengül
Yağmur Şengül · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuğum bunun tadına bayıldı ucundan birazcık da ben tadına baktım gerçekten çok lezzetli tekrar istedi tekrar alacağım o yüzden ürünü deneme şansını bize sunduğunuz için teşekkürler çok şekerli bir ürün değil tadı damakta kalıyor ağır bir tadı yok çok güzel kokuyor enfesti çocuğun buna bayıldı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edanur E.
Edanur E. · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuğumun hızlı kahvaltı yapması gerektiği zamanlarda ihtiyacımızı karşıladı. Kısıtlı vaktin dostu diyebilirim. Bar şeklinde olduğu için yemesi de çok kolay. Hızlı kahvaltı arayanlara tavsiye ederim. Tadı çok güzel hatta anne ve babalar da yemek isteyebilir. Teşekkürler Nesquik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülay Z.
Gülay Z. · 29 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tekrar alacağım o yüzden ürünü deneme şansını bize sunduğunuz için teşekkürler çok şekerli bir ürün değil tadı damakta kalıyor ağır bir tadı yok çok güzel kokuyor enfesti Nesquik'in bu barını ilk defa gelen paket sayesinde keşfettim. Tadı oldukça güzeldi o nedenle diğer alışverişlerimde de tercih edeceğim muhteşemdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuğumun cok severek yediği, pratik olması ve besleyici içeriğiyle de beni tatmin eden bir bar. Tam tahıllı olması en çok hoşuma giden özelliklerinden biri. Bu tarz atıştırmalıkları çocuğum çok seviyor ve sık tüketiyor. Zararlı abur cuburlar yerine tercih edilebilecek doyurucu, besleyici lezzetli bir atıştırmalık. Tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
🍫 “Nesquik’in tam tahıllı barını ilk kez denedim, hem atıştırmalık hem de kahvaltı için pratik oldu. Çikolatalı tadı zaten Nesquik’in klasiği, o yüzden çok sevdim. 🌾 İçinde tam tahıl olması beni ayrıca rahatlattı, çünkü sadece tatlı değil biraz da besleyici hissettiriyor. Açlığımı bastırıyor, özellikle dışarıda ya da acelem varken çantamdan çıkarıp hemen yiyebiliyorum. 🙌 Çocuklarım da severek yiyor, tatlı krizi geldiğinde abur cubur yerine bunu vermek içime daha çok siniyor. ⚠️ Tek dezavantajı, benim için biraz küçük kalıyor; tek bar çoğu zaman yetmiyor, keşke biraz daha büyük olsaydı. Genel olarak lezzetli, pratik ve güvenilir bir atıştırmalık diyebilirim.”
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil İ.
Sevil İ. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesquik ürünlerini severek tüketiyoruz Tam tahıllı olması ve çok şekerli bir bar olmaması büyük avantaj hem çocuklarımız için hem kendimiz için çok pratik bir atıştırmalık olduğunu düşünüyorum ve çok seviyorum çocuğum da aynı şekilde severek yiyor görünce çok mutlu oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.