Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Çilekli Bar
amazon-image
Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Çilekli Bar

Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Çilekli Bar

Nestlé  · nestle-fitness.com
  4.64  (25129 yorum)
           
Daha fazla göster Daha az göster

BUGÜN MEYVE TADINDA BİR GÜN OLSUN

Çilek harika bir atıştırmalık olsa da, yanında taşımak oldukça zordur (ah o yapış yapış poşetler)! Tabi ufak parçalara bölünüp, çileklli muhteşem bir tam tahıllı kahvaltılık gevrek barı haline getirilmemişse. En güzeli de, bu kahvaltılık gevrek barı sadece 89 kalori, harika!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%22
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

yeşim a.
Yeşim A. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Poşeti açar açmaz gelen o mis gibi çilek kokusu zaten beni ürün hakkında memnun etmeye yetti. Hem çilek tadının baskınlığı yulaf tahıllı olması tok tutması şekerimi dengelemesi her açıdan harika bir tat olması benim için vazgeçilmez olmasına yetti. Her alışverişimde mutlaka aldığım bir ürün oldu artık. kahvaltı yapmaya vakit bulamadığım sabahlar kesinlikle kurtarıcı bir ürün herkesin mutlaka alması gerektiğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm A.
Begüm A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben Nesfit Tam Tahıllı Barları sağlıklı beslenme programım içerisinde ara öğün olarak kullanıyordum.Genellikle her kadın gibi çikolatalı olanını tercih ediyordum.Ancak bu ay ki Denebunu kutumdan çıkan çileklisi de beni çok mutlu etti ve bir ara öğün yapıp barımla aşk yaşamamı sağladı.Tatlı krizlerini bastırıyor, ara öğün olarak kullanılabiliyor ve demir kalsiyum gibi minerallerin günlük alımını kolaylaştırıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara Y.
Dilara Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayatı sürekli diyet yapmak, kalorisiz şeyler yemek olan bir insan olarak bu tahıllı barlara ba-yıl-dım. Kalori oranı düşük ve kesinlikle çikolatayı aratmayan bir lezzet. Dene bunu kutumdan sonra düzenli olarak tüketmeye başladım. Çilek barın çikolata bardan tek farkı daha hafif olması, ben daha ağır tatları seven biri olduğum için çikolatalı olan tam benlikti ama kesinlikle çilekli olana da hayır demem. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Göksu K.
Göksu K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açlık şekeridüşüklüğüm mevcut benim. O yüzden o şekeri bir anda çıkartacak ve mide bulantımı kesecek şey genelde şeker oluyor. Kuru kayısı vesaire yediğimde 15- 20 dakika içinde yükseliyor ama o süreçte baygınlık geçirebiliyorum. Bundan dolayı bu atıştırmalık harika! Hem kan şekerimi olması gereken seviyeye, olması gereken sürede getiriyor hem de çok lezzetli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva B.
Havva B. · 27 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün benim diyet ürünlerine karşı olan önyargımı yıktı resmen😍Diyet ürünleri diyince hep tatsız tuzsuz yiyecekler bekliyor insan ki denediğim diğer markalarda maalesef bur durumla karşılanmıştım. Anacak durum bunda tamamen farklıydı bir kere ısırınca tamamen çilek parçaları geliyordu ve lezzetine lezzet katıyordu.Beni rahatsız eden noktası küçük olmasi çok cabuk bitti 😁
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ö.
Elif Ö. · 30 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten her zaman kullandığım bir ürün, anlık açlık krizlerinde, yediklerime dikkat etmem gereken zamanlarda ve de genelde tadının güzelliğinden dolayı sürekli alıyorum. Bu ürün deneyiminden sonra kullandığım ürünleri değişmek istemememin nedeni zaten bu ürünü kullanıyor olmam :) çikolatalısı da harika bir ürün bence daha fazla çeşit çıkarmalılar.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu T.
Cansu T. · 38 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çileğin kendisinden bile hissedemedeğimiz özlediğimiz çilek tadına ve kokusuna sahip. Özellikle benim gibi atıştırmalık yerken iyi hissetmek isteyenler için fevkalade. Raflardaki atıştırmalıklar içinde doğru bir alternatifi seçtiğinizi hissediyorsunuz. Özellikle yoğun çalışanlar için güzel bir mola olabilir diye düşünüyorum. Bunu ben de yapıcam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu T.
Duygu T. · 29 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben genellikle günde 3-4 çikolata yiyen birisiyim ve bu yüzden yüzümde aşırı sivilcelenmeler oluyor,çilekli barı tattım şekerli bir ürün hemde doyurucu bir atıştırmalık ve içinde çeşitli tanecikler var, bence çikolatanın yerini tutabilir, tadı zaten harika, bundan her gün 1 tane yersem bence çikolata kadar yan etkisi olmaz ve eminim onun yerini tutabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özlem y.
Özlem Y. · 36 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
surekli diyeyapan biri olarak gordugumde tatliihtiyacimi kesecegine inanmadugim bi urundu denememistim fikrim tamamen degistsurekli diyeyapan biri olarak gordugumde tatliihtiyacimi kesecegine inanmadugim bi urundu denememistim fikrim tamameb degisti cikolatali olan favorim oldu . cantamdan eksik etmiyoum artik cileklidr guzel ama cikolatali olan favorim oldu . cantamdan eksik etmiyoum artik:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe A.
Ayşe A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim kilo alma sorunum olmadığı için yiyeceklerin kalorilerine dikkat etmiyordum. Ancak kalorisinin 89 olduğunu görünce tadının yavan olacağını düşündüm. Daha ilk ısırıkta tam anlamıyla şaşırdım. Çok tatlıydı. Hatta bu kadar az kaloriyle bu tadı nasıl yakaladığınızı merak ettim. Formuna dikkat eden kadınların bu ürünü tatlı krizleri gelince neşeyle ve güvenle tüketebileceklerini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.