Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Çilekli Bar
amazon-image
Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Çilekli Bar

Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Çilekli Bar

Nestlé  · nestle-fitness.com
  4.64  (25129 yorum)
           
Daha fazla göster Daha az göster

BUGÜN MEYVE TADINDA BİR GÜN OLSUN

Çilek harika bir atıştırmalık olsa da, yanında taşımak oldukça zordur (ah o yapış yapış poşetler)! Tabi ufak parçalara bölünüp, çileklli muhteşem bir tam tahıllı kahvaltılık gevrek barı haline getirilmemişse. En güzeli de, bu kahvaltılık gevrek barı sadece 89 kalori, harika!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%22
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Şaziye D.
Şaziye D. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk denediğim ürün nestle nesfit çilekli tam tahıllı bar idi bilirsiniz biz kadınlar temizliğe kendimizi Bi kaptırdığımızda ne yemek yemek nede bişeyler içmek aklımıza gelmez taa ki o temizlik işimiz bitene kadar bende de öyle oldu sabah kendimi temizliğe Bi kaptırdım saat 10 buçuk oldu açıktığımı hissettim ama ne kahvaltı hazırlamaya zaman var nede onu yemeye önce temizlik bitmeli sonra kahvaltı yapılmalı derken 1 gün önce gelen dene bunu kutum aklıma geldi ve içindeki nesfit bar ı çıkartıp ayak üstü yedim mükemmel bir tat içindeki çilek aromasını net bir şekilde hissediyorsunuz pirinç patlağı ve çilek uyumu harika bitince bitmemesini istediğiniz Bi ürün ve tok tutmaası mükemmel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Nurefşan M.
Ayşe Nurefşan M. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yediklerinize dikkat edip spor yapıyorsanız bu ürün oldukça güzel. Spor sonrası düşen şekerinizi dengelemek ve tatlı istediğiniz bastırmak için çok yerinde bir tercih oluyor. Tatsız tabiri caizse saman gibi sağlıklı atıştırmalıkların yerine çok iyi bir alternatif. Kırmızı meyvelerin olması görünüşü oldukça davetkar yapıyor. Tadı da çok lezzetli. Bir bütün bar, günlük koşuşturmacanın içinde ara öğünü kurtarıyor. Açlığınızı bastırmak ve abur cubur ürünlere saldırmamak için çantanızdan eksik etmek istemeyeceğiniz türden bir ürün. Kokusunda da herhangi bir gariplik fark etmedim. Şekerli kokusuyla da oldukça hoş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aslıgül m.
Aslıgül M. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
merhaba, 5 çayı için benim hayatıma mükemmel bir çözüm oldu. sağlıksız atıştırmalıkları tüketmek yerine sağlıklı bir şey yemiş oluyorum. fiyatı uygun olduğu için ofisteki tüm arkadaşlarımı da nesfit tam tahıllı çilekli bar ile ödüllendiriyorum. bu sayede kalori almamış oluyoruz. aynı zamanda akşam yemi ile yatış saattleri arasında acıkanlar için bir bardak süt ile irlikte tüketildiğinde gayet doyurucu ve sağlıklı bir atıştırmalık olduğunu düşünüyorum. bu arada bu tarz ürünlerin çok şekerli tadı beni hep rahatsız etmiştir fakat nesfit tam tahıllı çilekli bar bu konuda benden tam not aldı :) sevgiler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok severek denedim. Paket açıldığı andan itibaren yayılan çilek kokusu yarım metre öteden dahi duyulabiliyordu . Çok cezbedici ve bittiğinde keşke bir tane daha olsa dedirtti. Kalorisi de gayet uygun, ancak keşke fiyatı biraz daha uygun olsa. O zaman da çok tüketip maksadını aşardım doğruyu söylemek gerekirse:) Tatlı krizlerini bastırabilecek güzellikte sıkı diyet yapanlar için. Ayrıca paket üzerindeki görsel de cezbetti. Hatta tanıtıcı broşürden kesip bir kısmını başka yere yapıştırıp süsleme için kullandım. Nestle adının hakkını vermiş her zamanki gibi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu K.
Duygu K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk gördüğüm zaman benlik olmadığını düşündüm çünkü meyve aromalı şeyleri ve yulafı fazla sevmem.. fakat açıp yemeğe başladığım andan itibaren aşık oldum diyebilirim.. canım sürekli bu barı çeker oldu ve market market dolaşmaya başladım 😍 Umduğumun daha da üzerinde birşey çıktı bu... iş yerindeki arkadaşlarıma da şiddetle bu ürünü tavsiye ettim ve hemen hemen her gün yiyoruz diyebilirim 😍 Beni bununla tanıştırdıgınız için teşekkürler. Yalnız tek düşündüren şey beni kalorisi oldu... biraz fazla şekerli gibi ama bilemedim 🤔
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra T.
Büşra T. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çilek en sevdiğim meyvelerden biri fakat tüketme şeklim benim için kalori bombasına dönüşüyor. Çünkü çileğe krem çikolata sürüp sürüp öyle yiyorum. Yaz dönemi yaklaştığı için çilekten uzak duruyordum ki Nestle Nesfit Çilekli Bar ile tanıştım çabucak kaynaştım. Hem düşük kalorili hem de çilekli olmasıyla kalbimi çaldı. Ayrıca tanıtım broşüründe kalsiyum ve demir desteği olduğunu okudum ki bu ürünü daha çok sevdirdi çünkü sürekli demir eksikliği sıkıntısı yaşıyorum. Ayrıca öğün atladığımda hızlıca tüketip enerjimi toplayabiliyorum ve yüksek kalorili yiyeceklerden uzak durmuş oluyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin A.
Aylin A. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestle nesfit’in böyle bir ürünü olduğundan haberim bile yoktu. Kutudan çıktığında biçde benlik bişey değil dedim hatta bikaç gün yemeden beklettim. Ancak paketi ilk açtığımda yüzüme vuran o muhteşem kokusu beni benden aldı diyebilirim 😅😅 O mis gibi kokuyu duyunca hemen yeme iştahı geldi ve tadına baktım. Gerçekten bugüne kadar denemediğim için büyük bir kayıba uğradığımı düşündüm. Bundan sonraki market alışverişlerimin en başında diyebilirim.. Teşekkürler Nestle nesfit 👏🏻😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece A.
Ece A. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çilek severler için harika bir tat. Paketi açar açmaz gelen o mis gibi çilek kokusunu tarif edemem. Tok tutan harika bir ürün. Gün içerisinde acıktığımda yemek yemeğe vakit bulamadığımda çantamdan çıkarıp yediğim harika tat. baskın çilek benim için ideal bir ürün olmasını her alışverişimde artık elimin gittiği bir ürün olmasını sağladı. Spordan sonra özellikle kan şekerimi dengeledi hem enerji vermesini sağladı hemde tok bir his yarattı. Herkesin mutlaka denemesi gereken bir tat.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba D.
Tuğba D. · 37 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün çilek severler için çok önemli bir şeçenek olmuş. Tatlı krizlerini bile bastırabilecek özelliktedir. Yoğun çilek lezzeti sevenler için harika bir ara öğün olabilecek niteliktedir. Fakat içerisindeki yulaf gevrekleri biraz fazla yumaşak çıtır çıtır değilde sanki balla karıştırılıp paketlenmiş şekilde. Bu yüzden bana fazla yumuşak geldi. Lezzetli bir atıştırmalık olmaya aday olabilecek nitekte. İçerisinde şeker ,yağ ve doymuş yağ var bunlar da diyet yapanlar için olmaması gereken eklentiler .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ahenk T.
Ahenk T. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadi hos ve hafif sadece tadi degil icindekileride inceledim , ilk defa tadiyorum. Tam tahillari urunleri yemekte biraz gucluk ceken biriyim yani surdurebilirligim yoktur oda yavan gelen tattan dolayi ama tadi cok hos icerigi beni cezbetti kesinlikle markete girer girmez bakacagim urunler arasindaki yerini aldi. Cikolatali olandan bir tik onde meyveli seyleri daha cok seven biri oldugum icin.. eger bu urun kalmamissa tabiki tercihim cikolatali olan olur ama onceligimi cilekliden yana kullaniyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.