Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Bitter Çikolatalı Bar
amazon-image
Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Bitter Çikolatalı Bar

Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Bitter Çikolatalı Bar

Nestlé  · nestle-fitness.com
  4.69  (16575 yorum)
           
Daha fazla göster Daha az göster

KARANLIK TARAFLA UĞRAŞMA

Yoksa yine mi karanlık düşünceler içindesin? Bunun güzel bir tedavisi var! Nestlé® Nesfit® Bitter Çikolatalı tam tahıllı bar ile tatlı anlar yarat ve onlara odaklan, keyfini sür! Sadece 90 kalorilik, masum bir kaçamak.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%20
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşe Rima K.
Ayşe Rima K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Az önce çilekli için olan kısmı çikolatalı tam tahıllı bar niyetiyle doldurdum. Bu yüzden bu kısmı çilekli için dolduracağım, karışıklık için üzgünüm dikkatimden kaçtı. Ben çilekli barı daha fresh buldum, şeker dengesi daha çok hoşuma gitti. Dediğim gibi canım tatlı çektiğinde ara öğün niyetiyle tükettim ve beni tok tuttuğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Miray E.
Miray E. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam bir Çikolata delisiyim diyebilirim :) Malum yaz geliyor öyle çok çikolata abur cubur yemek yok her kadın gibi yaza iyi başlamak için son zamanlarda yediklerime oldukça dikkat etmeye ara öğünlerimi aksatmamaya çalışıyorum öyle ki tam tahıllı Bitter çikolatalı bar benim için en sevdiğim ara öğünlerimden birisi oldu bu fırsatı bizlere sunduğunuz için teşekkürler Dene Bunu Ailesi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aycan P.
Aycan P. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfit tam tahıllı bitter çikolatalı bar hem cikolata ihtiyacımı karşılarken hemde verdiği haz benim çok hosuma gitti. Hafif ama insanin hosuna giden tadi ve özellikle icindeki çikolatası yedikce yediren bir tat... Diyet yapan biri olarak kendimi ödüllendirme yaptığımda tercih edeceğim tek cikolata hatta bar olcak.. Teşekkürler nesfit
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfitin bitterli bu ürününün tadını çok beğendim. Kalorisi düşün, sağlıklı ürün kategorisinde bence yeterince doyurucu ve tatlı oranı son derece yeterli. Bir adet ürünü yediğinizde tatlı ihtiyacınızı fazlaca karşılıyor. Çikolata tadı da son derece iyi. Özellikle çileklisi ile kıyasladığında kesinlikle çok daha başarılı. Tatlı krizlerimde tercih edeceğim sağlıklı bir atıştırmalık oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aybike e.
Aybike E. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İki adet ürünü denedikten sonra koşa koşa markete gittim ve 10 tane satın aldım. Klasik kuru meyveli barlara hiç benzemiyor. Gayet doyurucu ve kalorisi çok düşük. Hem tadı güzel hemde kalorisi düşük olması onu vazgeçilmez yapacaktır. Çalışma arkadaşlarıma da bahsettim şu anda herkesin çekmecesinde bu tam tahıllı bardan var. Çileklisi favorim oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özde başak İ.
Özde Başak İ. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok beğendim bu ürünün tam da diyet yaptığım zamana denk gelmesi büyük şans tatlı krizimi tam anlamıyla çözdü hiç diyet ürünü gibi değil çalışma arkadaşım acıkmış atıştırabilecek birşeyler var mı diye sordu verdim yedi çok beğendi.Bir tek ben mi beğendim tatlı krizimden mi kaynaklanıyor diye düşünüyordum arkadaşımda beğenince emin oldum .çok güzel alırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif D.
Elif D. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunun uzerinde kalorsinin dusuk oldugunu belirtmesi zaten daha hic incelemeden benim ilgi cekti inceleyincede hem saglikli hemde tok tutup cok kalorisi olmayan ve tatli krizini az kaloriyle kolayca atlatmaya yarayan cok guzel bir urun icindeki bitter cukulatasi hem metabolizmayi hizlandirup hemde cikolata krizine son veriyor cok begendim tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer denediğim çilekli barla kıyaslayınca harika bir tadı vardı. yulaflar çok fırınlanmadığı için çilekli bardaki gibi kavrulmuş tat gelmiyordu. Çikolatanın tadı oldukça kararlıydı bu nedenle kesinlikle insanı baymayan bir tadı var. Özellikle çikolata tadının hafif ve derinden hissedilmesi insanı az kalorili bir ürün yediği için mutlu ediyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba k.
Tuğba K. · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yediğim tek çikolatanın bitter olması nedeniyle bana en cazip gelen bir hediye oldu 😊 Bitter aromasının ağza gelen tadı çok güzel tahıllı olması ayrı güzel bide diyet esnasında yağ ve şeker oranınında az olması nedeniyle hala tüketiyorum alıp ara öğünlerde gerçekten başarılı ✔️ Tabanının full bitter olmasınıda gerçekten çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra A.
Esra A. · 36 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bitter cikolata cok severim cokta tuketirim ama yaz aylarina girdigimiz su donemlerde yediklerime ve ictiklerime dikkat ederim. kalorisi dusuk bi cikolata şoyle en bitterinden vede tahilli olsun derseniz kesinlikle tavsiye ederim rejim yapanlar kesinlikle listelerine eklesinler damak zevkim guzeldir begeneceginize eminim urun on uzerinden on
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.