Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Bitter Çikolatalı Bar
amazon-image
Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Bitter Çikolatalı Bar

Nestlé Nesfit Tam Tahıllı Bitter Çikolatalı Bar

Nestlé  · nestle-fitness.com
  4.69  (16575 yorum)
           
Daha fazla göster Daha az göster

KARANLIK TARAFLA UĞRAŞMA

Yoksa yine mi karanlık düşünceler içindesin? Bunun güzel bir tedavisi var! Nestlé® Nesfit® Bitter Çikolatalı tam tahıllı bar ile tatlı anlar yarat ve onlara odaklan, keyfini sür! Sadece 90 kalorilik, masum bir kaçamak.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%20
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gizem Zeynep Ç.
Gizem Zeynep Ç. · 33 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çikolatanın en masum ve doyurucu hali. Bir sabah kahvaltısında kendisiyle aşk yaşadığım doğrudur. Kokusu ve paketli ürün olmasına rağmen bu kadar taze oluşu harika. Gronola yapımından üşenen biri olarak tam aradığım tat. İster ara öğün ister sabah kahvaltısı isterseniz de güzel bir kaçamak olarak mutluluğu yakalamak mümkün. Çikolata yiyip 90 kalori almak içimde kelebekler uçurdu. Şu saat itibari ile az kalorili olduğu için dünya bir para verilen çikolatalara SON :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hüsna A.
Hüsna A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eşin işten geç dönüyor ve sen o gelmeden yemek yemek istemiyorsan, işin uzayıp mesaiye kaldıysan, yoldaysan trafikte sıkışıp kaldıysan ve açlığını bastırmak istiyorsan Nesfit Tam Tahıllı Bar tam sana göre 😉 Çoğu insana ağır ya da acı gelse de ben Bitter çikolatayı bayıla bayıla yerim. Bitter çikolata bu bara çok yakışmıştı 🙂 Bende afiyetle yedim hem açlığımı hemde çikolata krizimi bastırdım. Üstelik Nesfit Tam Tam Tahıllı bar çok düşük kalorili olduğundan diyettekiler gönül rahatlığıyla yiyebilirler 😉 Bence deneyin 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu K.
Duygu K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk gördüğüm zaman benlik olmadığını düşündüm çünkü bitter çikolatayı ve yulafı fazla sevmem.. fakat açıp yemeğe başladığım andan itibaren aşık oldum diyebilirim.. canım sürekli bu barı çeker oldu ve market market dolaşmaya başladım 😍 Umduğumun daha da üzerinde birşey çıktı bu... iş yerindeki arkadaşlarıma da şiddetle bu ürünü tavsiye ettim ve hemen hemen her gün yiyoruz diyebilirim 😍 Beni bununla tanıştırdıgınız için teşekkürler. Yalnız tek düşündüren şey beni kalorisi oldu... biraz fazla şekerli gibi ama bilemedim 🤔
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı K.
Aslı K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
az önce ablamla denebunu'dan konuşurken özellikle bu mısır gevreğinden bahsettim, normal şartlar altında mısır gevreği yemeyi hiç sevmem, çabuk acıktırdığını düşündüğüm için sabah yemeyi düşünmem bile.. ama hazır böyle bir deneme şansım oluşmuşken, ve sıkı bir spor programına başlamışken deneyeyim dedim, ve inanılmaz bir şekilde hoşuma gitti, sabah kalkıp spora gitmeden önce yiyorum bir kâse sonra okula gidip eve dönmem derken neredeyse akşam oluyor ve hala açlık hissetmiyorum. 10 üzerinden 10 veriyorum gerçekten muhteşem..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayda F.
Ayda F. · 40 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son zamanlar da diş çıkarmakla uğraşan ve sürekli kucağım da olmak isteyen bebeğim yüzünden öğün atlayabiliyorum ve geçenler de yine böyle bir gün kahvaltı yapamamıştım. Bitter çikolatalı olan tam tahıllı bar can kurtarıcı oldu bana :) Baştan çok inanmasam da ne kadar tok tuttuğunu gördüğüm de çok şaşırdım.Özellikle emzirme döneminde olduğum için sık sık karnım acıkıyor. Bu yüzden gördüğüm yerde yeniden alacağım ve mutlaka elimin altında olacak ürünlerden. Hatta dışarıya çıkarken de mutlaka çantamda olacak ürünlerden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
elif y.
Elif Y. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba, Ofis çalışanıyım, bankacıyım . Öğleden sonra benim ve arkadaşlarımın açlık krizi tutuyor, spor yapıyoruz herşeyi yemek istemiyoruz, meyve de kesmiyor . Sade bir kahve veya şekersiz bir çay ile Nesfit barlarını afiyetle yiyoruz, daha önce farklı bir marka kullanıyordum ; ancak bu süper bir şey , hem tadı harika, hem kalorisi az. Derdimize çare oldu, bütün ofis yiyoruz Çilekli Nesfitten çok daha güzel, favorimiz oldu Çok çok teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi A.
Ezgi A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ara öğün olarak Çikolata krizlerinize son verecek olan bu Bar'lar her an her yerde kahvaltı etmemize imkan sağlayacaktır. Sporda, okulda, yolda cebinizde ve çantanızda kolayca taşıyabileceğiniz bir ara öğün haline getirebilirsiniz. Gün içinde acil bir toplantınız vardı yemek yiyemediniz ya da dışarda koşturacağınız bir iş arasında yemeğe vakit bulamadığınız anlarda sizin yardımınıza koşarak pratik bir destek sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Oylum S.
Oylum S. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestle tam tanilli bitter çikolatalı bar tam olarak çantaya at çıkmalık bir ürün olmuş. Ben tadını da çok beğendim. Bitter çikolatanın tadını normalde de çok severim ve nestle tanilli bar ile birleştirince enfes bir tat ortaya çıkmış. Özellikle spor yapanlar için içerisindeki protein ve enerji acısından spor öncesi ve spor sonrası tüketilmesi acısından tavsiye ederim kesinlikle ve bende bundan sonra severek almaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin K.
Pelin K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eveett ! Anket sorularına verdiğim bütün cevaplar..Çok çok çok güzeell :) Bayıldım.. Süper bir ara öğün,atıştırmalık nasıl ve nerde yemek istersen yanında hemde kalorisi az :) Kişisel olarak çikolatayı daha çok sevdiğim için çikolatalı ilk tercihim olacak :) Nestle,ürünleriyle zaten gönlüme taht kurmuş olduğu için lezzetine ve güvenirliliğine guvenirlik katiyor :) Geliştirme ekibinin eline saglik :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi A.
Sevgi A. · 49 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim Herzaman çantamda, arabamda, evde atıştırmalık dolabımda bulundurduğum bir ürün. Çocukların beslenmesine koyduğum, çantamda Can'ım bişey istediği zaman elimimarıp tereddütsüz açıp yendiğim bir atıştırmalık . Açtık ve yedik . Lezzeti tanıdık, kalitesi tanıdık, tadı kararlı ve içindeki malzeme bol bol. Hindistan cevizli olursa çok çok memnun olacağım. Sadece hindistancevizi modelini bekliyorum. Sevgiler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.